,
KTM 250 1989rNiszczarka do gĹowy
Najstarszy model KTM jaki warto reanimować ma już 22 lata Generalnie z małymi modyfikacjami produkowany do dziś CDI szwedzki AMAL-SEM wersja TM14-07 jednocześnie parametry motocykla ,takie że zawodach śmiało można startować - remont .. bardzo tani w porównaniu z czterosuwem --wiadomo wymiana tłoka po 25 godzinach jazdy ...ale 52PS -skrzynia półautomat nie trzeba sprzęgła używać i lekki jak rower
Poskładany z 2 egzemplarzy rozebrany do podkładki rama wypiaskowana malowana proszkowo ..aluminiowe elementy wahacz ..półki polerowane -w tych rocznikach wkładano norweskie koła NORD-DISK dużo lepsze jak dzisiejsze DID ale i cena była znacznie wyższa- Przedni hamulec zastosowałem mocniejszy od KTM LC4 jest 2 tłoczkowy Rama zmieniła kolor na współczesny po za tym oryginał ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() krokodyl widać że lubisz crossówki hehe fajny KTM 250ccm w 2T robi swoje w terenie ale serwisowanie pewnie nie tanie ![]() Rasowy i piękny motocykl. A jak wygląda w nim elektryka? Czym ten SEM - AMAL wykorzystuje się tylko do zapłonu? Co z kablami, które idą standardowo na oświetlenie i akumulator? Cześć Sławek W opisie na górze przed fotami jest o zapłonie ... na statorze jest uzwojenie do zasilania świateł nie wykorzystane ... więc wystarczy regulator napięcia i jest oświetlenie ---zrobie filmik on sie wkręca mocno więc elektrownia pewnie do 100W odda ... ![]() Rozumiem...Pomysł z filmikiem - jak najbardziej. Czekam z niecierpliwością. Też lubię crossy ![]() WOW to pół automat dopiero teraz się doczytałem hehe ciekawe jak się z takim czymś jeździ ?? a tam po lewej stronie to co masz tylny hamulec czy co ?? ![]() |
Podstrony
|