, Kluczyk serwisowy ďťż

Kluczyk serwisowy

Niszczarka do głowy
Czym różni się kluczyk serwisowy od zwykłego? Jest możliwość dokupienia/dorobienia? Posiadam tylko jeden kluczyk "zwykły" (Z 750, 2007), podczas szybszej jazdy zaczyna mrugać dioda FI, i nie mam możliwości odczytania błędów.


Kluczyk serwisowy z reguły jest na wypadek jak zgubisz zwykły i na podstawie niego można dorobić nowy. Dodatkowo kluczykiem serwisowym można sczytać błędy F1 w domowych warunkach.
Co do F1 powodów może być kilka, ale najpewniej masz akcesoryjny wydech. dnia Wto 21:57, 30 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Kluczyk serwisowy służy między innymi do zczytywania błędów(Patrz pierwszy temat, pierwszy post w tym dziale)
Dzięki za odpowiedź. Rozumiem, że w moim przypadku nie ma możliwości dorobienia kluczyka serwisowego i jedyny sposób odczytania błędów to podjechać do serwisu?


Zadzwoń do serwisu kawasaki i zapytaj jak to wygląda, ale wydaje mi się, że koszt zrobienia takiego kluczyka może odstraszać i mijać się z celem.

Ja nie mam z tym doświadczeń, może ktoś z forum taki kluczyk dorabiał.
Również jestem ciekawy czy ktoś dorabiał, ponieważ ja mam dwa kluczyki, ale oba czarne z czego wnioskuje, że żaden z nich nie jest serwisowy. Kolega sie pytał czym się różnią, no to tam kolorem i tym, że można serwisowym odczytac błędy, ale skąd moto wie jaki kluczyk jest włożony?
To musi być jakaś magia
Może w immo ma jakiś kodzik i według niego zczytuje, że to serwisowy Bo chyba nie wierzycie, że widzi po kolorze dnia Śro 9:35, 22 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz

Również jestem ciekawy czy ktoś dorabiał, ponieważ ja mam dwa kluczyki, ale oba czarne z czego wnioskuje, że żaden z nich nie jest serwisowy. Kolega sie pytał czym się różnią, no to tam kolorem i tym, że można serwisowym odczytac błędy, ale skąd moto wie jaki kluczyk jest włożony?

Po 2010r nie dawali już trzeciego czerwonego kluczyka, tylko dwa czarne.

Również jestem ciekawy czy ktoś dorabiał, ponieważ ja mam dwa kluczyki, ale oba czarne z czego wnioskuje, że żaden z nich nie jest serwisowy. Kolega sie pytał czym się różnią, no to tam kolorem i tym, że można serwisowym odczytac błędy, ale skąd moto wie jaki kluczyk jest włożony?

Po 2010r nie dawali już trzeciego czerwonego kluczyka, tylko dwa czarne.

Raczej od 2011 (Z1000) i jest dodatkowa blaszka z kodem!
2011 czyli po 2010 . Mam 2011 (Z750) i są dwa czarne + blaszka.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl