,
przerwa ;( a więc czas na serwis i nie tylkoNiszczarka do gĹowy
Witam postanowiłem założyć temat, co można zrobić z naszymi jednośladami by ta przerwa między sezonami nie oznaczała braku kontaktu z motocyklem.
Ja w przerwie na początek postanowiłem wypolerować cały układ wydechowy i sety. A moje pytanie brzmi czy dam rade wypolerować na lustro cały układ wydechowy , wiem że kolektory i tłumik końcowy tak ale zastanawiam się czy rurę między tymi elementami łączącą tłumik końcowy z kolektorami hmmm... . Ta rura jest pokryta farbą także zapewne trzeba było by ją najpierw oczyścić do gołej blachy a później pasta polerska , cierpliwość i browarek ![]() jeśli macie jakieś doświadczenia z tym to dajcie znać jakich past używaliście Po pierwsze zacznijmy od tego w jaki sposob bedziesz chciał usunac ta owa farbe z tej rury papierami sciernymi czy moze uzywajac jakiegos preparatu np. scansol w sumie tak czy siak i tak papierow wodnych bedziesz musiał uzyc aby usunac rysy i inne niedoskonałosci aby uzyskac oczekiwany efekt a jesli chodzi o polerowanie koncowe na tak zwane lustro to ja osobiscie uzywam autosola i automaxa oraz pasty polerskiej takiej jak http://allegro.pl/pasta-polerska-chrom-stal-nierdzewna-aluminium-i2760923914.html a odpowiedz na twoje pytanie brzmi TAK ![]() ![]() Nie jestem specjalistą ale CHYBA tylko chromowanie jeżeli wcześniej chromu nie było, aluminium można wypolerować. Żebyśmy się dobrze zrozumieli: rura była malowana czy chromowana rura była pomalowana ![]() proponuje pożyczyć bądź samemu zrobić wytrawiarkę dalej już pujdzie jak kolega napisał wyżej tyle że ja bym dołożył brązową i zieloną na wykończenie ![]() scansol tego nie ruszy, przynajmniej u mnie nie dział wcale, trzeba papierami, ja to na początku robiłem papierem na szlifierce delikatnie a potem ręcznie wyrównywałem, praktycznie zaczynałem papierem od 200 na 2000 kończyłem, automax jest świetny a kosztuje grosze i do tego filc, dobry też jest zestaw z Castoramy chyba, 2 nakładki na wiertarkę i 2 pasty za 30zł, generalnie zajęło mi to kupę czasu bo tragicznie ta farba schodziła, dnia Pon 0:25, 19 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz patrz wyżej wytrawiarka i czas w kieszeni chodzi dokładnie o ten fragment układu wydechowego który zaznaczyłem w kółku ![]() robił ktoś z was już to jak możecie to wklejcie fotke jak to wyszło ![]() młody jestem pierwszy raz się z wytrawiarką spotykam, tu chodzi o to ze się wrzuci kolektory w kwas pod prądem, i zeżre z nich farbę? heheh to się Ci chłopie z elektrolizą pokićkało ![]() po wpisaniu w googlach wyskakuje jakiś zbiornik z roztworem, z kablami podłączonymi do jakiegoś urządzenia, niech kolega wąski-11 coś więcej o tym napiszę to być może paru osobom sporo czasu zaoszczędzi Jak chcesz tak w domu zrobić to wystarczy wiadro (plastikowe), prostownik, woda (do wody możesz dodać sól bądź sodę-dla przyśpieszenia reakcji) W owy sposób czyściłem wykopki ![]() ![]() http://www.elektro-chemia.yoyo.pl/rozdzial4.pdf chodzi bardziej aby tą metodą postępować w taki oto sposób http://www.youtube.com/watch?v=X3pgWFAWyaY no to Krzychu prawie to samo (no może nie to samo) tylko w mojej wersji wrzucasz to co chcesz oczyścić w wiadro z roztworem, dajesz minus na coś wystającego z wiadra (metalowego) zanurzonego w roztworze a plus pod przedmiot czyszczony, i pilnujesz, syf z tego co czyścisz będzie odchodził i przylegał do metalu pod który jest podłączony minus.... Nie testowałem tego na dolotach wydechu ![]() chodzi dokładnie o ten fragment układu wydechowego który zaznaczyłem w kółku ![]() robił ktoś z was już to jak możecie to wklejcie fotke jak to wyszło ![]() ![]() Uploaded with ImageShack.us a ooo takie A nie lepiej zamiast tego po prostu kupić (nawet używany) akcesoryjny komin?! ....i lepszy wygląd,dźwięk,zdecydowanie niższa masa....... A nie lepiej zamiast tego po prostu kupić (nawet używany) akcesoryjny komin?! ....i lepszy wygląd,dźwięk,zdecydowanie niższa masa....... może i lepiej dla kogoś kto lubi akcesoria ja należę do tych co wolą oryginał i to właśnie chcę zrobić wąski-11 rurę między kominem a korektorami wydechowymi sam doprowadziłeś do takiego bustwa czy wstawiłeś inną, i jak doprowadziłeś układ do takiego błysku No chyba że układ nowy to pytań brak dnia Wto 17:10, 20 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy jest to komletny układ Muzzy oczywiście odnowiony tak jak wcześniej piusałem wytrawiarka ułatwia badrzo do tego pasta ja użyłem pierw białęj na koniec zielonej ![]() oryginalny wydech do zeta składa się z kolektorów i dolotu który jest połączony na stałe z wydechem końcowym , a wiecie z czego jest wykonana ta rura dolotowa??????bo jest pokryta farbą(oryginalnie????) przez którą nie jestem w stanie określić tworzywa. W jaki sposób najlepiej usunąć tą farbę żeby nie zniszczyć rury, aby spolerować na błysk ten dolot. Papier ścierny ?????? czy jest lepszy sposób??????? nie widziałem w zecie żadnego dolotu który byłby oryginalnie pokryty farbą.....ale mogę się mylić...Być może poprzedni właściciel malował...Domysłów jest wiele....A farba jak farba reasumując, pozbywasz się jej za pomocą chemii a jeśli nie wydoła to mechanicznie.... oryginalny wydech do zeta składa się z kolektorów i dolotu który jest połączony na stałe z wydechem końcowym , a wiecie z czego jest wykonana ta rura dolotowa??????bo jest pokryta farbą(oryginalnie????) przez którą nie jestem w stanie określić tworzywa. W jaki sposób najlepiej usunąć tą farbę żeby nie zniszczyć rury, aby spolerować na błysk ten dolot. Papier ścierny ?????? czy jest lepszy sposób??????? ja bym to darł a dopiero problemy jakie w trakcie wyjdą poddawał dyskusji nikt tego za Ciebie nie zrobi a efekt murowany ![]() Jak dla mnie to zbyteczna zabawa,na pewno masz orginalną farbę piecową (w twoim modelu to standard)więc papier ścierny drobny.Potem polerka z 2 godziny wiertarka . dnia Wto 21:51, 20 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz dokładnie tak jak mówisz Marcel jest to farba piecowa oryginalna producenta każdy z miał taką w oryginale tyle tylko czy dam rade zrobić z tego dolotu lustro hmmmm.... jak myślicie ??? spokojnie sobie poradzisz prócz oryginalnych klamek jest to jeden z prostszych elementów do polerki spokojnie sobie poradzisz prócz oryginalnych klamek jest to jeden z prostszych elementów do polerki a skoro polerowanie to zamierza jeszcze z setów lusterka zrobić chyba nie będzie źle dnia Wto 22:31, 20 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz dobra to może tak...-już wszystko wiesz na temat jak i czym spróbować doprowadzić dolot do ładu (środki były wymienione przez waski-11 i sposób) więc przejdźmy do kolejnych nurtujących spraw z doprowadzeniem motka do ładu w czasie okresu w którym go nie dosiadamy bo widzę że się ślimaczyć zaczyna niepotrzebnie sprawa chemii itp apropo dolotu.... To czy zrobisz to z bro czy bez i z użyciem chemii czy też środków mechanicznych to Twój wybór. A malowanie ceramiczne ktoś próbował. http://www.hipeco.com/ ![]() Uploaded with ImageShack.us tak wygląda dolot po polerce i kolektory też tak samo ![]() A skoro tu jestem to niebedę zaśmiecał forum . Więc mam pytanie co do płynów eksploatacyjnych jak sprawdzić czy płyn chłodniczy i płyn hamulcowy podlegają wymianie ???? Płyn chłodniczy sprawdzałem i gęstość jest ok zamarzanie -40 a jak sprawdzić płyn hamulcowy???? i czy skoro płyn chłodniczy ma takie parametry to czy wymieniać ???? Płyn hamulcowy powinien być jasno żółty jak masz już pod kolor brązu to do wymiany,ale to przecież żaden koszt ![]() ok a co z płynem chłodniczym??? serwisówka Periodic Maintenance ( PERIODIC MAINTENANCE 2-3 ) zapoznaj się z całym działem a rozumiem wiedza kosztuję ok |
Podstrony
|