, Faluje na wolnych obrotach i gasnie. ďťż

Faluje na wolnych obrotach i gasnie.

Niszczarka do głowy
Witam mam pytanie czy mial moze ktos taki problem . Wyciagalem silnik potem zamontowalem jak nalezy. Kable pospinane przewody rowniez wszystko tak jak byc powinno a moto nie pali jak wczesniej. Faluje na niskich obrotach nie nie reaguje na ssanie. Ma ktos pomysł? Dla pewnosci zamowilem fajkocewki bo dwie mam lekko zdezelowane i moze to przez jakies przebicie.


Z racji iż jesteś "nowy",to pomogę,ale następnym razem użyj forumowej "szukajki"!

http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z1000-z1000sx,11/niskie-obroty-zet-gasnie-brak-reakcji-na-regulacje,4708.html

http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z750-z750-s-z750r-z800,16/nie-wkreca-sie-na-obroty,5434.html

http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z1000-z1000sx,11/nie-wchodzi-na-obroty-z1000-2008r,5014.html

http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z1000-z1000sx,11/pomocy-brak-ssania,5297.html

Przeczytaj wszystko,sprawdź jak to jest u Ciebie i daj znać.
przepialem tez ktorys raz z rzedu wszystkie wtyczki, spryskalem odpowiednim specyfikiem a potem zabralem sie za regulacje ta pod gaznikami ( tez ktorys tam z rzedu zreszta) co zaskakujace doszedlem do wniosku ze ze nawet dotkniecie samej sruby powoduje zmiane obrotow.
po dluzszym grzebaniu okazalo sie ze moto juz nie gasnie.
faluje delikatnie na obrotach czasem ale nieznacznie . mam nadzieje ze wszystko bedzie juz jak bylo do tej pory.
dziekuje za rady i za wyrozumialosc. jwszcze raz wielkie dzieki i pozdrawaim dnia Pon 23:51, 26 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz

przepialem tez ktorys raz z rzedu wszystkie wtyczki, spryskalem odpowiednim specyfikiem a potem zabralem sie za regulacje ta pod gaznikami ( tez ktorys tam z rzedu zreszta) ..

masz gaźniki w Z-ecie..??? dnia Wto 0:51, 27 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz


sorki moj blad
pisalem na predkosci bo podjaralem sie ze juz w koncu wszystko dziala ok
pozdrawiam uwaznego czytelnika dnia Wto 1:15, 27 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Co do falowania na wolnych , to zalej świerzej dobrej benzynki np.z shella , miałem podobnie z-ecik stał z 4 tyg nie odpalany a wcześniej zatankowałem jakąś lipną wachę i miałem podobnie cały czas falowały wolne obroty , dolałem 10 L v- power i wszystko wróciło do normy
podobnie jak kolega powyżej - V-power racing i przestało - wcześniej moto stało 4 tyg na prawie pustym baku po tankowaniu na lotosie.
a co z zaleceniem producenta do stosowania 95 ?
Moze i racja z tym paliwem ale chwilowo brak kasy zeby to zlac bo zbiornik prawie pełen a trosze szkoda to w kanal puscic a niestety nie ma jak wyjezdzic . Sprawdze po pierwszym

a co z zaleceniem producenta do stosowania 95 ?

Na 98 przecież nie wybuchnie . Nie chcę tutaj osądzać kolegów, ale lanie noPb98 do silnika w dobrym stanie technicznym w niczym nie pomoże jeśli producent podaje 95.
Mi nie chodziło o lanie 98PB tylko o to że cześniej zalałem kiepskiej jakości paliwo i po dłuższym okresie postoju to paliwo doprowadziło do falowania obrotów , a dolanie v- power pomogło i wszystko wróciło do normy
co do mojego zeta pali juz na dotyk , tylko na zimnym odpalany i bez ssania potrafi zgasnac po chwili ale to chyba normalne co? juz nie tak cieplo jak latem a wtedy nawet nie myslalem o ssaniu
Napisz na ile masz ustawione obroty biegu jałowego i jaki masz przebieg w motocyklu? dnia Czw 9:34, 29 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
OK Napisze dokładnie po południu jak pojade do garazu

a co z zaleceniem producenta do stosowania 95 ?

W książeczce dodawanej przy zakupie do motocykli kawasaki w 2009 jest taka wstawka http://imageshack.us/photo/my-images/6/benzynam.jpg/ strony 181 i 182.
Nie zalecane jest używanie benzyny o niższej liczbie oktanowej niż 95 a nie maksymalnej 95.

Dodatkowo cytat z wiki
"Ze względu na to, że tendencja do spalania stukowego wzrasta wraz ze wzrostem ciśnienia występującego przed momentem zapłonu w cylindrze, im w silniku występuje narzucony konstrukcyjnie wyższy stopień sprężania tym potrzebne jest wyżej oktanowe, a zatem zwykle droższe paliwo do jego napędzania. Z drugiej strony wzrost stopnia sprężania zwiększa sprawność i maksymalną moc silnika. Użycie w silniku o niskim stopniu sprężania paliwa wyżej-oktanowego niż wymaga tego producent nie powoduje wzrostu jego mocy, natomiast użycie paliwa o zbyt małej liczbie oktanowej dla danego silnika powoduje jego wyraźny spadek sprawności i może prowadzić też do jego uszkodzenia."
Przebirg to 37 tys z małym kawałkiem. Co do obrotow to staralem sie ustawic na cieplym silniku tak 1100 ale jakos mnie to pokonuje. Czasem jest ok czasem nie. Miho móglbym prosic o nr tel tak byłoby mi łatwiej jakos wytłumaczyc co sie dzieje. A i sorki za dublowanie tematow szukalem ,chcialem dobrze ale mnie pokonalo wyszlo jak zawsze hehe.
Jak chcesz numer do kogoś ,to patrz tutaj:

http://www.z1000.fora.pl/kontaktowi,24-50/


Cały czas sie człwiek uczy . Dzieki wielkie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl