, Derbi GP1 50 Revolution gaśnie na wysokich obrotach ďťż

Derbi GP1 50 Revolution gaśnie na wysokich obrotach

Niszczarka do głowy
Witam:)
Temat zakładam gościnie ponieważ nie ja a moja znajoma a tak na prawdę to kolega znajomej ma kłopot.
Ewa, bo tak ma na imię napisała do mnie:

"Jak zapala działa i fajnie chodzi na wolnych obrotach ale w momencie kiedy daje dużo gazu to mu gaśnie. Mój kolega znalazl taki sam przypadek w internecie.

http://www.youtube.com/watch?v=BKgCZ1eUvLE&context=C3582535ADOEgsToPDskIMnwug2w7ZeqsXAIhcKMNa

On ma Derbi GP1 50 Revolution. Jak kupił go to założył stozkowy filtr powietrza bo nie mial wogole. Moze to jest tego wina.
Juz zmienial cewko-modul, swiece i byl czyszczony gaznik. Nic nie pomoglo. Juz nie ma pomyslow. Wyczytal wszystko na Internecie ale co zmienia to nic nie pomaga. Pomysly mu sie juz skonczyly. Jak myslisz to moze byc wina tego filtra powietrza - stożka? "

Ewa prosi o pomoc:)


Mam idento przypadek u siebie teraz , sam nie wiem jak to rozwiązać, odcina przy 10k i zaczyna mulić jak tu. Objaw jak by brakowało benzyny tylko że u mnie wariuje obrotomierz do tego. Jak założył stożek to musi wyregulować gaźnik od tego niech zacznie.
Rozmiar dyszy głównej to jaki jest ??
W momencie odkrecania gazu dmuchnać pod lekkim cisnieniem powietrza z kompresora (ewentualnie czym latwo palnym np plak ale to bez filtra), ewentualnie ściągnąć filtra i próbować ręką przytykać ,
Kiedyś miałem taki przypadek w 50cm 2t biegówce
Zmieniane gaźnik , filtr , magneto , cewki , cewko moduł , wydech(klient zakupił wczesniej i sam walczyl) i ni hu hu nerwy mi sie skonczyly i odpuscilem temat
Proponuję zmierzyć i wyregulować luzy zaworowe a na koniec sprawdzić ciśnienie sprężania.
A może w silniku już jest "jedna rysa" jak jeździł bez filtra powietrza.


To Derbi to dwusuw Jack. dnia Czw 16:57, 12 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Możliwe. Ja znalazłem info, że 4T. Tyle tego "dobra" się poniewiera, że trudno się połapać...
A pietras6v od kiedy został 12V to sie rozbisurmanił i nie był łaskaw napisać. Choć jest to podstawowa informacja do tematu.
Dzieki pietras6v .Witam. To wlasnie moj problem. Podstawowe rzeczy takie jak zmiana swiecy ,cewko-modulu, filtr powietrza , czyszczenie gaznika, regulacja gaznika to bylo wszystko robione. Ale mysle ze jest gdzies jakies przebicie i gubi prad czym wieksze obrty tym wieksze napiecie. zastanawiam sie nad statorem ale to tylko moje podejrzenia a no i jest to skuter 2t. a jeszcze mam takie pytanie czy jezeli łozyska na wale beda mialy luz to czy bedzie gubil prad ??? juz nie wiem naprawde co mam robic
Witam ..
W 2T Masz uszczelniacze na łożyskach na wale ... jeśli puszczają to właśnie podobny efekt po prostu silnik musi być szczelny przy małych pojemnościach -- często Masz tam miejsce na 2 uszczelniacz tak ,ze starego nawet nie musisz wyciągać tak miały peugeoty .. z resztą wyciąganie starego tez nie problem .. uwaga najczęściej jest to nietypowy uszczlniacz ale jak jesteś pomysłowy kupisz minimalnie większy i coś z nim mądrego zrobisz...... aby wszedł -


A pietras6v od kiedy został 12V to sie rozbisurmanił i nie był łaskaw napisać. Choć jest to podstawowa informacja do tematu.


No i wszystko na mnie:P Koledzy wyżej wyczaili że to 2T Jack na tym forum jestem 6v jakby co
Emil , napisz jaki masz gaźnik rozmiar , komin oem czy dokładany ??
Uszczelniacze w 2t to będzie problem z wolnymi obrotami reszte sobie poradzi
I tak na marginesie to na dobry dień uzupełnij profi bo nie wiadomo skąd jesteś
Witam .Temat do zamkniecia!!! sebek gaznik to 17.5 dellorto problem rozwiazalem dajac wieksza dysze centralna(glowna). Kiedy go kupilem nie mial filtra powietrza,zamontowalem filtr stozkowy ale nie zmienilem dyszy na wieksza, dostawal stanowczo za duzo powietrza.
Dziekuje Wszystkim,ktorzy dolonczyli sie do rozmowy odnosnie mojego problemu.
Problemem więc była za mała dysza paliwowa? U mnie problemem był znacznik zapłonu.... dnia Pią 22:24, 20 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl