, crash pady vs gmole ďťż

crash pady vs gmole

Niszczarka do głowy
Witam !

Mam dylemat dotyczący uzbrojenia Kawy w " ochraniacze " ..
Zastanawiam się czy zamontować gmole z firmy heed ( koszt 300 zł ) czy postawić na crash pady ( grzybki ).

Co będzie bezpieczniejsze dla motocykla ? Może ktoś z Was miał podobny problem.. jakieś rady ?

Pozdro


Większość tych jak to nazwałeś grzybków sprawdza się tylko przy parkingówkach, a w innych wypadkach gną się jak harmonijki.
Gmole moim zdaniem bardziej zabezpieczą, jednak wyglądają gorzej niż zwykłe crash pady
Ja mam crashe Puiga, przy lekkim szlifie na torze, crash się uje** urwał zanim dobrze się dotarł i dekielek, i tak porysowany. Jakbym miał kupować jeszcze raz, wziąłbym gmole. Znajomy ma i nie wygląda to źle, powiedziałbym że nawet się komponuje. Pozdro dnia Nie 23:48, 01 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
O crash padach możesz poczytać tutaj :

http://www.z1000.fora.pl/tuning-akcesoria-z750-z750-s-z750r-z800,17/crash-pady,118.html

Ja z mojej strony polecam oryginalne Crash pady Kawasaki, bądź Top Blocki reszta crash padów dobrze nie uchroni Twojego motocykla, z gmolami nie miałem styczności, ale dobrze sprawdź na które śruby te gmole są mocowane bo ja znalazłem kiedyś gmole które mocowania miały w miejscu mocowania pługa na śruby M6 więc wystarczy zerknąć pod moto i zobaczyć jak to w rzeczywistości wygląda



O crash padach możesz poczytać tutaj :

http://www.z1000.fora.pl/tuning-akcesoria-z750-z750-s-z750r-z800,17/crash-pady,118.html

Ja z mojej strony polecam oryginalne Crash pady Kawasaki, bądź Top Blocki reszta crash padów dobrze nie uchroni Twojego motocykla, z gmolami nie miałem styczności, ale dobrze sprawdź na które śruby te gmole są mocowane bo ja znalazłem kiedyś gmole które mocowania miały w miejscu mocowania pługa na śruby M6 więc wystarczy zerknąć pod moto i zobaczyć jak to w rzeczywistości wygląda


Oryginalne Kawasaki ( jeśli myślimy o tych samych ) kosztują ok 1000 zł na stronie producenta. Jak dla mnie to zdecydowanie za dużo, fakt, że prezentują się świetnie .
Sprawdzę jak są mocowane te gmole, które znalazłem w necie.
Pozdro
Też stoję przed tym dylematem więc nie jesteś sam ale jak na razie nastawiam się na gmole właśnie tej firmy co ty chyba że ktoś może zaproponuje jakieś fajnie Top Blocki
I jak kolego udało ci się obadać bliżej te gmole...?
Kolega Siwydym Pisał o gmolach tej firmy :

http://www.heed.com.pl/index.php/gmole-heed-do-kawasaki-z-750

Ich mocowanie z prawej strony wygląda dobrze, nigdzie nie ma zdjęcia ze strony lewej...

I jak kolego udało ci się obadać bliżej te gmole...?

Niestety jeszcze nie.. Poczekam do końca marca, może jakieś nowe info na ich temat pojawi się na forum, jeśli będzie cisza, zamawiam gmole i wtedy zdam relację
Wysłałem zapytanie na stronie heed.pl i odnośnie mocowania gmoli i otrzymałem następującą odpowiedź :

"Witam
Gmole te mają 3 punkty mocowania z każdej strony. Instalowane są na
przedłużoną szpilkę silnikową oraz śruby, które są dostarczane w
zestawie instalacyjnym. Niestety nie mogę teraz sprawdzić, jakie dokładnie.

Pozdrawiam "
Tak jak patrzę na te gmole zastanawia się czy będzie możliwe zamontowanie pługa? Raczej chyba nie bardzo jak myślicie..?

Tak jak patrzę na te gmole zastanawia się czy będzie możliwe zamontowanie pługa? Raczej chyba nie bardzo jak myślicie..?

Moim skromnym zdaniem, będzie ciężko ...
Gdzieś już czytałem na ten temat, były kombinacje .
Ja o pługu nawet nie myśle, więc mam ten problem z głowy .
Gmole w moim Z750S:
https://plus.google.com/photos/104970976903882878309/albums/6049326490579233057?banner=pwa&authkey=CJLX55rRzuvlGA

Mocowane na dołączone śruby, którymi zamienia się oryginalne od mocowania silnika. 2 miejsca do ramy + poprzeczka przed kolektorem wydechowym, łącząca gmole z obu stron. Wywrotki podczas ćwiczeń na placu, bez strat, nie licząc farby na gmolach.
Witam, zgodnie z tematem również zastanawiam się pomiędzy gmolami a crash padami.
Najbardziej się obawiam głupiej gleby, typu nierówność, poślizg buta na liściach, czyli prędkość prawie zerowa.
Czy z własnego doświadczenia może ktoś napisać czy crah pady są w stanie ochronić wystające części motocykla (najbardziej obawiam się o oksydowanych elementy) Oczywiście zdaje sobie sprawę że ani gmole ani crah pady nie ochronią manetek, tłumika i paru innych elementów.
Czy ktoś z formu z warszawy lub okolic marek ma może założone gmole heed?
Chciałby je zobaczyć na „żywo”
Siwydym jak tam zakupiłeś gmole czy nadal wahasz się tak jak ja...?
2 sztuki too blockow macie na allegro za fajna kase
ja zakupiłem gmole heed, fotki w moim temacie
Nabyłem i zamontowałem Top Blocki
Ja również zostałem nabywcą gmoli Heed.
Zakupiłem na ich stronie za 300 + 13 przesyła. Dotarły kurierem następnego dnia po zakupie.
Wizualnie ładnie i dokładnie wykonane oraz dokładnie spasowane do mocowań w motocyklu.
Montaż prosty i ogólnie szybki. Ja napotkałem jeden problem, czyli w moim przypadku w prawej śrubie mocujące (140mm, gwint 1,25) zabrakło jednego zwoju gwintu aby mocno chwyciła.
Chciałem dokupić śrubę 150 mm ale niestety nie znalazłem a 140 mm i tak miały gwint 1,5.
Poradziłem sobie poprzez zeszlifowanie tulei dystansowej z 30 mm na 25 mm. Po tej operacji wszystko poszło poprawnie a nawet lepiej bo odstęp lewej i prawej strony od wzmocnień seryjnych jest identyczny.
O instalację na wszelki wypadek podpytałem kolegę Cobratw ale u niego ten problem nie wystąpił.
Jak pogoda się poprawi to postaram się wstawić kilka zdjęć tych gmoli przy wersji black.
Nie zakładam nowego tematu. Kto mi doradzi jakie lepsze kupić crash pady do małego Z-eta ?

Nie zakładam nowego tematu. Kto mi doradzi jakie lepsze kupić crash pady do małego Z-eta ?

Czytamy TUTAJ i dokonujemy wyboru.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl