,
CIEKAWOSTKA _PROBLEM !!Niszczarka do gĹowy
witam wszytkich milosnikow zielonych
Mam tutaj bardzo ciekawy problem ktory spedza mi sen z powiek od dwoch tygodni.. postanowilem poszukac porady u was, bo gdzie lepiej niz tutaj?! sprawa dotyczy modelu Z1000 2011 rok. niby blachY problem ! nie stety tutaj gdzie mieszkam akurat w UK okazal sie ponad poziom miejscowych warsztatow do tej pory ! Bohaterem jest "system bezpieczenstwa rozlozonej stopki " problem tkwi w tym ze NIE rozlacza pracy silnika przy probie wrzucenia biegu NA ROZLOZONEJ STOPCE DANE : 1.wlacznik stopki jest sprawny i dla pewnosci wymieniony bo kupilem go w pospiechu;) 2.WYNIENILEM przy okazji czujnik biegu jalowego bo wydawlo mi sie ze te dwa elementy sa ze soba zalezne .. oczywiscie moj czujnik tez wydawalo sie ze jeste wpozadku bo wysylal sygnal do licznika o zmianie polozenia i wyswietlalo "LUZ" aczkolwiek wymienilem _ -oczywiscie bez zmian 3. FAKT INTERESUJACY -!!WSZYTSKO DZIALA PRAWIDLOWO GDY SILNIK NIE JESTE URUCHOMIONY .. NA ROZLOZONEJ KOSIE I WLACZONYM BIEGU NIE ODPALIMY SILNIKA DO MOMENTU AZ NIE ZLOZE STOPKI . WIEC BRZMI OK, ale to juz nie dziala w droga strone , czyli skladam stopke moto odpala- rozkladam stopke i niema rekcji moto gotowe do latania ... 4. kable wydaja sie wpozadku bo wszytskie te od wlacznika i czujnika luzu sprawdzalem przeplywowosc pradu i jeste bez zaniku 5. lekka zmylka po jedym z myci motoru cisnieniowo . wszytsko chodzilo ok az do wieczoru .pozniej problem powrocil i jak podkreslam nie mam pojecia co moglo by ewentualnie przemoknoc aby poprawilo to elektryke ale z pewnoscia kable sa wpoazadku .. 6. DO KOMPA NIE PODLACZALEM DOPIERo zapisali mi TERMIN NA PIATEK .. WOLAL BYM ROZWIAZAC PROBLEM z wasza pomoca PONIEWAZ BOLI STRASZNIE JAK TRZEBA PLACIC ANGieslkim mechanika GRUBA MONETE - KTORA JESTE NIE ADEKWATNA DO ICH TEPEJ WIEDZY PROSIL BYM WAS O JAKIES SUGESTIE I POMYSLY JESLI LUBICIE ZAGADKI [/color ciekawa sprawa, pozostaje sprawdzić switch ing. oraz sprzęgła , mase z wiązki elektr. czyli miernik w łape i szukać ciekawa sprawa, pozostaje sprawdzić switch ing. oraz sprzęgła , mase z wiązki elektr. czyli miernik w łape i szukać ?? switch-- od czego? od stopki ? i czy czujnik klamki sprzegla faktycznie moze miec cos wspolnego w tym wypadku. i elektromechanikem nie jestem wiec nie udaje ze wiem .. ale ta mase to szukac na obwodzie tylko tych urzadzen z tym sparowanych ,.? czy na calej wiazce kabli ? i dziekuje za odpowiedz |
Podstrony
|