,
Brzęczenie, drganie i wibrowanie.Niszczarka do gĹowy
Uszanowanie !
Panowie spotkaliście się może z dziwnym brzeczeniem/buczeniem owiewek przy >8k obrotach silnika, a w szczególności jak zamknę przepustnicę przy takich wartościach ? Ostatnio zwróciło to moją uwage w z1000, może to głupio zabrzmi ale czy cos się czasem nie poluzowalo ? czy może ten typ tak ma... nie wydaje mi sie żeby na początku coś takiego występowało. sprawdź na postoju czy nie drżą podnóżki pasażera a jesteś pewien że to owiewki? ja mam to samo ok 6k obrotów. Nadal szukam przyczyny ale bliżej jestem blaszek przy zaciskach z przodu niż plastików. sprawdź a jesteś pewien że to owiewki? ja mam to samo ok 6k obrotów. Nadal szukam przyczyny ale bliżej jestem blaszek przy zaciskach z przodu niż plastików. sprawdź u mnie to samo około 5-6 k i ni cholery nie mogę zlokalizować źródła, może ten typ tak ma? ![]() postaram się w weekend zrobić to co polecił mi znajomy i jeżeli poskutkuje to sprzedam wam patent przyjrzę się temu bliżej w weekend, bo naprawde zaczyna mnie to irytowac ![]() ![]() jakby sie sprawdził Twoj patent to byłoby fajnie ![]() btw. w ten pt wybieram sie do Wawy na przegląd, zapytam w autoryzowanym co na ten temat myślą ![]() Miałem to samo. Rozmontowałem całą czaszę z przodu wraz z zegarami. Nowe gumowe podkładki, poskręcałem do kupy. Jedno pęknięcie plastikowego elementu skleiłem i opierdzieliłem taśmą izolacyjną dla pewności i u mie przestało brzęczeć. Co prawda ja mam Z750S, ale przecież podejście to samo ![]() kurde nie strasz ![]() ![]() ![]() Daj spokój, godzina roboty, dużo satysfakcji i przekonanie, że "ten typ" wcale tak nie ma ![]() Daj spokój, godzina roboty, dużo satysfakcji i przekonanie, że "ten typ" wcale tak nie ma ![]() u mnie przód już co najmniej kilka razy rozmontowywałem, składałem i sprawdzałem i nic nie pomogło ![]() troszke opóźniona odpowiedź ale przyczyna została znaleziona. Okazało się że to jedna z gum trzymających bak. Sprawdźcie u siebie a nóż to samo - zaczyna brzęczeć to spróbować kolanami ścisnąć i przesuwać bak w góre/prawo/lewo. U mnie wtedy ustaje. Guma zamówiona i niedługo już mnie to nie będzie irytować ![]() o Panie, dzięki ! sprawdzę w weekend i dam znac ![]() dokaldnie, ja mialem tak : po zmienie filtra powietrza - zapomnialem o gumie pod bak, brzeczalo strasznie, druga sprawa czesto w drgania moto wpada, przez to musze dokreceac srube trzymajaca silnik z rama (w miejscu gdzie wkreca sie crashe ) tam mi sie czesto luzuja sruby... litr 1 gen. Potwierdzam,iż model 2010-2013 ma syndrom brzęczących podnóżków pasażera,ale wystarczy lekko je odchylić i problem załatwiony. ![]() W moim tez brzeczy... Sprwadzalem i mialem luzna lampe pod owiewka. Dwie sruby... Poskrecalem i pomoglo! Co do podnozkow pasazera brzeczenie bylo nawet jadac we dwoje:-) Kazde moto jest jedyne w swoim rodzaju. Pozdro dla uzytkownikow forum!!!! odblokowałem sobie forum w pracy więc wracam i spieszę z odpowiedzią ![]() Gumy pod zbiornikiem często są "utrącane" przy nieostroznym postepowaniu podczas serwisu. Trzymają sie tylko na cienkiej wartwie kleju...a bez nich zbiornik się kiwa mocno... U mnie od nowosci brzeczal ten metalowy zamek do pochylania zegarow. Trzpień blokujący wpadał w rezonans przy pewnych obrotach. Sprawę zalatwilem ściskając caly ten patent opaską i unieruchomiłem ten zbędny gadżet w odpowiedniej dla mnie pozycji. Brzęczenie nie pojawiło sie przez kolejne 4 lata i 30tys km... ![]() z tego co ja wiem to gumy są na wcisk i nie ma tam kleju. I tak też to zamontowałem. Sądzisz że powinienem coś tam przykleić? Raczej nie ma opcji aby wypadły bo trzyma je zbiornik. Widzę,że każdy pisze o własnym modelu: Vale_46 od 2010-2013 a Semi od 2003-2006... dnia Pon 11:15, 17 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz He he ja mam z 2014 i też brzęczało tyle że u mnie szybka no hehehe dobrze że mamy tłumacza w osobie Miho bo byśmy się chyba nie dogadali:))) Czyli brzęczenie to przypadłość wszystkich generacji ![]() ![]() Czy są jakieś motocykle, które nie wibrują? Ja jakoś nie spotkałem... W ducati podnóżki się odkręcają i odpadają... ![]() W bmw za dokręcanie śrubek trzeba zapłacić grube tysiące w serwisie... W harleyach nie tylko śrubki wypadają, ale i plomby z zębów... Ja polecam na zeta używanie stoperów do uszu i wtedy można poczuć się jak w luksusowym super odrzutowcu ![]() w zetach podnóżki też się odkręcają. Niedawno zgubiłem jeden. Dobrze że w tym czasie nie siedział jakiś plecak hehe ja mam zeta z 2010 roku i wydaje mnie sie, ze u mnie przeczenie jest z licznika, a raczej mocowania go (ta śróba do regulacji wysokości). ma ktoś podobny problem? Nic z tych rzeczy nie brzęczy prócz wspomnianych wcześniej podnóżków pasażera (gdy są złożone). u mniw brzeczenie jest tylko przy odpuszczaniu gazu, np dojezdzanie do swiatel…. ale brzekot jest taki jakby pierscienie w starym simsonie:) może masz założone pierscienie ze stareg simsona ![]() może masz założone pierscienie ze stareg simsona ![]() yyyy być może? ![]() iHawran zrób zwyczajnie test bo inaczej do niczego nie dojdziesz i nikt Ci zdalnie nie pomoże. No chyba, że Paweł ma racje i masz obrączki z simsona;) 1. odkręć podnóżki pasażera i się przejedź. Jeżeli nie pomoże to 2. w momencie brzęczenia staraj się kolanami przesuwać zbiornik paliwa - jeżeli to guma pod zbiornikiem to będziesz miał odpowiedź. 3. sprawdź też przy zaciskach hamulca bo słyszałem że tam blaszki też mogą brzęczeć. A mówiąc o dojeżdzaniu do świateł masz na myśli hamowaniu silnikiem czy może podczas wspomagania tego dojazdu hamulcem? sprawdź 4. przygazuj na postoju o odpuść gaz - brzęczy? 5. o oczywistej sprawie jak sprawdzenie wszelkich luzów na śrubach nie będę pisał bo pewnie to zrobiłeś. 6. nie ufaj uszom:) ja słyszałem swoje brzęczenie niby w przednim kole a przyczyna leżała zupełnie w innym miejscu:) 7. co do regulacji wysokości licznika to czy ta śruba nie ma jak większość przy liczniku gumowych "podkładek"? ps. oczywiście nie znam twojego modelu i pewnie zaraz mnie Mihoo zjedzie, że blablabla w tym modelu nie ma czegośtam:) ale lepsze to niż nic:P dnia Śro 13:19, 27 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy Bardzo dziekuje za wyczerpującą odpowiedz.Na postoju nie brzeczy gdy dodaje gazu natomiast brzeczy przy dojezdzaniu do swiatel podczas hamowania silnikiem. co do gum na srubie na liczniku- jak one wygladaja? gdzie są? No chłopaki ,to sobie teraz pogadacie. ![]() no jaki żydek zamiast pomóc koledze to się nabija:P ja przynajmniej się staram na tyle ile mi moja mizerna wiedza techniczna pozwala. Hawran - Nie wiem jak wygląda od dołu twój licznik musisz zapytać tego niemiłego Pana co odpisał powyżej bo on ma ten sam model co ty. Sprawdź na początek to o czym pisali posiadacze tego modelu czyli odkręć podnóżki (3min roboty ) @Semi - już napisałem co moim zdaniem brzęczy i jak było u mnie.Widać,iż owy przypadek jest zgoła inny,zatem jedziecie dalej,więc wam nie przeszkadzam. ![]() Jeśli chodzi o stelaż zegara w 3gen. to jedynie trzpień do ustawiania poziomu licznika nie posiada gumek - zalecam psiknąć czymś lepkim i sprawdzić czy "dziwne" odgłosy dochodzą dalej. ![]() |
Podstrony
|