, Drgania owiewki , lusterek i kierunkowskazów. z750s ďťż

Drgania owiewki , lusterek i kierunkowskazów. z750s

Niszczarka do głowy
Więc tak. W zecie z 2007 roku mialem takie coś że powyżej 180 na godzinę przednia owiewka wpadała w trzęsawki (kierunkowskazy, lusterka, szyba plexi) Wyglądało to jakby drgania byly z silnika. Nie podejrzewałem że to zupełnie co innego. Rozebrałem przednią owiewkę, wymieniłem podkładki gąbkowe na lepsze i grubsze. Wszystko elegancko poskręcałem ale nic nie znalazłęm a drgania może i się leko zmniejszyły ale pozostały. Moto było w moim mniemaniu na 100proc bezwypadkowe wiec nie wiedzialem o co chodzi. Zresztą moto po wypadku też jeżdża przyjemnie jak są w miarę naprawione. Myślę sopbie że jeżeli coś drga to muszą to być koła. Z wyglądu wszystko ok z oponami i felgami. Myślę sobie wyważę je bo może są źle zrobione. Zacząłem od przedniego. Wyważałem u Mariusza w Proszkowie. Znacznie się poprawiło ale to nie było jeszcze to. Ale myśle sobie dobry kierunek. Wszyscy mówią, że tyłu się nie wyważa bo niepotrzeba. U mnie byl przyklejony odważnik 60 g w złym miejscu i to powodowało trząchawki owiewki i lusterek. Dla potomnych. Trzęsą się owiewki- wyważaj koła, przód i tył. dnia Pią 22:30, 23 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz


Pierwsze słyszę, że tylu nie trzeba wyważać ;-O mnie zawsze wkurzal zostający klej z pianką po starych ciezarkach na feldze. Ale żeby nie wywaxac koła? To po co przód tez wywazac, sami kamikadze xD
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl