,
bixenon cd.Niszczarka do gĹowy
natknąłem się na wątki z xenonem - bixenonem, na temat montażu napisane jest wiele, będę wedle tych instrukcji montował też u siebie, natomiast ani na forum ani w internecie nie natknąłem się na zdjęcia jak to wygląda od strony kierowcy, przy standardowym - odpowiednim, ustwieniu świateł razimy w jakikolwiek sposób? Bo widoczność podobno extra no i aspekt wizualny super. I podstawowe pytanie, będę montować bixenon, wieć zestaw 2x żarnik + przetwronica, wiadomo, czy montując identyczne paliniki do mijania i drogowych długie światła nadal pozostaną długimi? Łapka
dnia Wto 15:09, 15 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
natknąłem się na wątki z xenonem - bixenonem, na temat montażu napisane jest wiele, będę wedle tych instrukcji montował też u siebie, natomiast ani na forum ani w internecie nie natknąłem się na zdjęcia jak to wygląda od strony kierowcy, przy standardowym - odpowiednim, ustwieniu świateł razimy w jakikolwiek sposób? Bo widoczność podobno extra no i aspekt wizualny super. I podstawowe pytanie, będę montować bixenon, wieć zestaw 2x żarnik + przetwronica, wiadomo, czy montując identyczne paliniki do mijania i drogowych długie światła nadal pozostaną długimi? Łapka Razic nie bedziesz bo nie ma takiej opcji. Chyba ze nieumiejetnie bedziesz zakladal soczewki w odblysniku i cos złamiesz/wylamiesz to wtedy chocbys nie wiem jak ustawial to bedziesz razil. Jesli chodzi o zarniki to wnioskuje ze nie bardzo chyba wiesz ( bez obrazy oczywiscie ) jak dziala bixenon. Bixenon to jeden zarnik. Roznica jest w soczewce - bo ma przeslone ktopra sie otwiera - swiatlo długie lub zamyka - swiatlo krótkie. Swiatlo dlugie i krotkie generuje tylko jeden zarnik. Takze potrzebujesz w zaleznosci od motocykla w jakim chcesz to montowac, 2 soczewek + 2 zarniki + 2 przetwornice lub to wszystko ale po sztuce. Bo kazdy zarnik musi miec swoja przetwornice. Jesli wszystko zrobisz dobrze to z efektu bedziesz na pewno zadowolony. dnia Wto 15:43, 15 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz robota będzie w Z750 polift, ja sie nie obrazam - kto pyta nie błądzi, masa tu mądrzejszych w tej tematyce niż ja. W zetce nie mam soczewek, tylko normalne żarółwki, i w tut-ach i na filmikach zastępywane są one dwoma żarnikami które podłączone są do przetwornic a te do gniaz które wcześniej były w żarówkach, nie było mowy o żadnych soczewkach kolego ![]() A to wybacz.. myslalem ze chcesz lampe przerobic tak by wstawic soczewki - bo wtedy nie dosc ze wyglada to lepiej to i swieci - nie razisz innych. Jak wlozysz ksenon do zwyklego odblysnika to bedziesz razil niemilosiernie nawet jak bedziesz mial ustawiuone dobrze swiatla. W takim przypadku musisz szukac zarnika H4 bixenon. Ale ja nie polecam Tobie takiego moda bez soczewek. Jak juz to kup jakies porzadne zarowki i bedziesz mial tez bardzo fajny efekt. u mnie w zecie są H7 w tej chwili, zwykłe żarówy ![]() Przerabiałem temat w aucie- żarnik + przetwornice w kloszu nie przystosowanym do tego. Dla mnie kierującego super efekt w porównaniu do standardowej żarówki, ale dla jadących z przeciwka mega duże oślepienie.Także również nie polecam Ci tego rozwiązania. szkoda. sugerowałem sie tym że wiele osob chociazby w zetach ma xenon na zwyklej lampie i kazdy jest zadowolony, nie chce zeby mi mrugali bo jade jak 'typowy janusz' i swiatla do nieba.. Znalazłem fajne żarówki phillpis white/blue/extreme vision + myślałem białe (lodowe) zaroweczki te w postojówkach w rogach lampy do kompletu, całkiem fajny efekt, chociaż wiadomo xenon to xenon hehe dnia Wto 17:17, 15 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy Jeśli nie chcesz kogoś dobrze zdenerwować to idź w dobrą żarówkę. Mniej nerwowo dla pozostałych uczestników ruchu, a i szansa stracenia dowodu mniejsza:) byłem przepalić moto i zrobiłem foto jak mi teraz światełko daje, wygląda dość ładnie, więc zanim wezmę sie za żaróweczki to muszę sprawdzić jakie mam żeby niepotrzebnie nie zmianiać bo są dość białe juz teraz, jedynie postój do wymiany bo są typowo żółte - myślę że one wiele podkreślą, ale zawsze może być lepiej ![]() [img] ![]() podepne do tematu jeszcze jedni pytanie, przepalacie maszynki? Bo teorii jest całe mnóstwo, ja robię tak że nie palę często tzn. nie co 2 dni tylko co ok. miesiąc ale też nie pozniej, no i nie pale go na chwile tylko jak juz to porzadnie go dogrzewam do zalaczenia wentylatorka ![]() mam fajne postojówki.. kupowałem do puszki.. jak znajdę to podepne linka.. ![]() ![]() mam fajne postojówki.. kupowałem do puszki.. jak znajdę to podepne linka.. ![]() ![]() Wspomaga psychikę ![]() haha no co do tego przepalania to różnie mówią, może faktycznie go lepiej nie tykać ale luz na bani przynajmniej ![]() ![]() Przy tych pogodach lekko zaciśnij zęby i zrób sobie parę kilometrów. Oprócz ładowania aku i zamieszania waszką, a także przetoczenia opon co by się od stania nie odkształciły wsparcia psychiczne niebotyczne:) Z przepalaniem różne opinie słyszałem i jest to dylemat typu "olej przed sezonem czy po?" masz rację, najlepiej byłoby się bujnąć trochę ![]() ![]() tutaj masz http://interlook.pl/ ![]() ok, dzieki ![]() Tak, dwa razy H7 do mijania i drogowych jest taka sama żarówka ![]() ok! dzięki wielkie, bedziemy dzialac ![]() Witam panowie. Mam problem tego typu, że ja wyrzuciłem u siebie xenon z seryjnej lampy. Niestety stwarzał mi za dużo problemów. A największy problem jaki teraz mam to brak adaptera h4 na h7, brak kostki na kablu i ogólnie mam teraz goły przewód, a patrzebuję zamontować standartową żarówkę. I taka prośba z mojej strony. Jeśli wy montujecie xenon to napewno zostają wam części które mi się przydadzą, żeby wrócić do stanu fabrycznego. Niestety przeszukałem google i nie potrafie znależć lub źle szukam. Mianowicie, potrzenuję kostkę, adapter i tą osłonkę gumową na kostkę. Ktoś coś? dnia Czw 23:13, 31 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz |
Podstrony
|