,
Wskaźnik paliwaNiszczarka do gĹowy
Witam sprawa tyczy zeta po 2007 roku, zbiornik paliwa zalany do pełna i tu mam pytanie, po jakim przebiegu gaśnie wam pierwsza kreska ponieważ miałem przestawiony pływak i gdy zbiornik był pełny cały czas mi mrugały wszystkie kreski wcześniej dopiero po 110km mi gasła teraz ustawiłem że po 50 mi gaśnie pierwsza kreska co ciekawe do zapalenia rezerwy tyle samo litrów mi wchodzi przed i po przestawieniu pływaka.
Mi pierwsza gasnie po okolo 80 km. Potem tak co 35 km kazda kolejna. Zadam pytanie, może i glupie... czy po zalaniu zbiornika pod korek na wyświetlaczu mają migać wszystkie kreseczki stanu paliwa i wyświetlac sie napis FUEL, normalnie bez mrugania zaczyna wyswietlac po przejchaniu ok. 80 km (z750 07r) Zadam pytanie, może i glupie... czy po zalaniu zbiornika pod korek na wyświetlaczu mają migać wszystkie kreseczki stanu paliwa i wyświetlac sie napis FUEL, normalnie bez mrugania zaczyna wyswietlac po przejchaniu ok. 80 km (z750 07r) Po zalaniu pod korek powinny wszystkie kreseczki swiecic sie na czarno i po przejechaniu kolejnych kilometrow powolutku od samej gory gasnąć. Napis FUEL swieci sie gdy jest juz rezerwa, bo to oznaka ze musisz juz predko podjechac na stacje Tak ma byc. Mi tez miga fuel jak do pelna zatankuje dnia Śro 7:48, 29 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz Zadam pytanie, może i glupie... czy po zalaniu zbiornika pod korek na wyświetlaczu mają migać wszystkie kreseczki stanu paliwa i wyświetlac sie napis FUEL, normalnie bez mrugania zaczyna wyswietlac po przejchaniu ok. 80 km (z750 07r) Po zalaniu pod korek powinny wszystkie kreseczki swiecic sie na czarno i po przejechaniu kolejnych kilometrow powolutku od samej gory gasnąć. Napis FUEL swieci sie gdy jest juz rezerwa, bo to oznaka ze musisz juz predko podjechac na stacje mati27d a teraz ja mam glupie pytanie, sam jakos bawiles się z ustawianiem tego plywaka czy ktos to profesjonalnie robil? Pierwszy raz słyszę że na pęlnym rezerwa mryga, może FULL No raczej to jest niemożliwe No kurwa jak jest nie mozliwe jak jest u mnie dokladnie to o czym pisze japel999. Jak zatankuje do pelna do migaja wszytskie kreski i napis fuel. Zatankujcie kiedys pod korek to zobaczycie. Pany miga czy nie miga - z tego co ja wiem i nie musicie się ze mną zgodzić nigdy nie powinno się tankować pod sam korek. http://www.autocentrum.pl/poradniki-dla-kierowcy/tankuj-do-pelna-ale-nie-pod-korek/ I oby nikomu nadmiar paliwa nie ściekał w trasie po zbiorniku na rozgrzany silnik bo gaśnic na moto nikt nie wozi A jeśli każdemu będzie migać po zalaniu na full max ile wlezie czyli morał taki że to miga w ramach ostrzeżenia o nadmiernej ilości paliwa w baku... Ja domyślam się, że migać może. Jeśli pływak będzie zbyt wysoko to potencjometr może być "przekręcony" i komputer pokaże złą wartość w tym przypadku akurat "FUEL" u mnie też mruga jak zatankuję do pełna (a pełno to równo z tą blachą pod korkiem? bo ja tak to rozumiem, czy jak już korek w paliwko się zanurza?) jak do blachy się tankuje to powietrza sporo zostaje i na ewentualne rozszerzanie paliwa spokojnie wystarczy Ja zawszę tankuje do pełna i mi ta nigdy kontrolka nie miga palą się wszystkie cztery kreski a Fuel miga jak jest rezerwa wiadomo ze zostawiam troche miejsca. Tankuje prawie do blachy. A to ze miga ani mi ziebi ani parzy Da się jakoś regulować ten wskaźnik paliwa bo bardzo szybko mi znikają kreski a jak zajrzę do Baku to jest przynajmniej połowa. Da się jakoś regulować ten wskaźnik paliwa bo bardzo szybko mi znikają kreski a jak zajrzę do Baku to jest przynajmniej połowa. najlepiej to wymontuj, pomierz czy ma w miarę liniową charaktrystyke , ewentualnie podegnij wodzik pływaka Jest to jakaś ciężka procedura >?? I od czego to zacząć >?? PS: Dzięki za szybką odpowiedź. Jest to jakaś ciężka procedura >?? I od czego to zacząć >?? PS: Dzięki za szybką odpowiedź. nie jest ciężko , bak na stół , odkręcasz czujnik , i sprawdzasz .jak cos do zaglądaj do serwisówki. Mam pytanko czy u was też w małych zetach powyżej 2007 roku jak swieci jedna kreska moto nie chce isc wiecej jak 150 km/h? nie wiem czy szukac przyczyny.... ale zauważułem ze przy niskim stanie paliwa tak sie dzieje a jak otwieram korek wlewu słychac jakby cisnienie powietrza sie zbierało w zbiorniku..... zatankuje i wszystko jest ok...... w zecie z 2005 roku nie miałem takiego problemu szedł normalnie nawet na "fuel" Idzie normalnie przy jednej kresce, czy tam migającym ''Fuel'' - jak jest poniżej 4 litrów w zbiorniku. U mnie rzadko, ale czasem piszczy z baku w ciepły dzień na małej ilości paliwa. Po otwarciu to ustaje i zasysa powietrze. Ale to często gęsto się zdarza w Zetach z tego co koledzy tutaj piszą. Co do tego 150km/h przy małej ilości paliwa jest coś nie tak. A ja powrócę trochę do tematu przejechałem 250 km i zaczęła mi mrugać na stałe rezerwa .... pojechałem na stacje i wlałem 6 litrów i ku mojemu zdziwieniu zalałem na ponad 3/4 zbiornika bo zajrzałem do środka.... na liczniku pokazuje 4 na 6 kresek czyli 3/4 baku poza tym od stacji przejechałem 60 km do domu i kreski wciąż 4. Więc nie bardzo zgadza mi się rezerwa wychodzi z tego że na rezerwie mam ponad 6 litrów benzyny jeszcze ... nie wiem jak się do tego odnieść ma ktoś podobny problem ? Zaznaczę że te 250 km jechałem naprawdę przepisowo bo chciałem sprawdzić minimalne spalanie.... Max już znam Migający Fuel po zatankowaniu do pełna pod korek i moją bolączką... Pora zatankować normalnie, ciut mniej i sprawdzić czy też bedzie migało, bo troche to wkurwiające nie powiem Pełny zbiornik a po oczach wali migająca rezerwa... milka ten problem nie tkwi w ilości zalanego paliwa w zbiorniku Podjedź do Lolki i ArTur-a myślę , że zrobią to od ręki heheheh. Pitrak.ja tam nie wiem o co z tym chodzi.wiem tyle że mnie wkurwia.a do Ekstramalnych napewno pojade, tylko człowiek zarobiony.... |
Podstrony
|