,
WSK 125 AC CDINiszczarka do gĹowy
Witam potrzebuje prostego schematu AC CDI bo ten co znalazłem to jakaś lipa bo transformator mi się grzej strasznie i nie wkręca się dobrze i zalewa świece . http://imageshack.us/photo/my-images/225/52641765001311010361.jpg/
[img][/img] Uploaded with ImageShack.us dnia Pon 18:16, 01 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz Zdjęcia tego co tam zmodowałeś daj,typ trafka moduł wszytko. Trafo to TS 2/062 , czujnik indukcyjny pochodzi od przekaźnika z poloneza 30A , magnes który aktywuje czujnik jest umieszczony w oryginalnym kole magnesowy . Jak będzie trzeba to podrzucę zdjęcia jutro . PS. Bardzo zależny mi na zrobieniu tego zapłonu i z góry dziękuję za pomoc . To podrzuci pan te fotki. Proszę http://img845.imageshack.us/img845/6805/dsc00429e.jpg http://img830.imageshack.us/img830/6097/dsc00430b.jpg http://img11.imageshack.us/img11/3663/dsc00432rk.jpg http://img13.imageshack.us/img13/7062/dsc00433ij.jpg http://img52.imageshack.us/img52/4882/dsc00435x.jpg http://img808.imageshack.us/img808/4171/dsc00436ar.jpg http://img508.imageshack.us/img508/7137/dsc00437an.jpg Teraz napisz rezystancje impulsatora , ten twój układ możliwe że łapie zakłócenia z trafka (tak myślę). Rezystancja czujnika to 83 R Za mało minimum musi być 120 ohm. Mam 5 przekaźników z poloneza i każdy ma taką samą wartość , z jakiego samochodu według ciebie najlepiej zrobić ten czujnik . Nie z samochodu , kto to w ogóle wymyślił że z samochodu ?? Ja 1szy miałem z przekaźnika 24V oryginalnie miał 300ohm odwinąłem do 150 i chodziło. Pan który zmontował ten układ zapłonu , w swoim poście napisał że , [linki] I myślałem że skoro u niego chodzi taki przekaźnik z samochodu to i u mnie będzie . Polonez to nie Vw A nie możesz kupić na allegro impulsatora z quada? |
Podstrony
|