,
przerwa ;( a więc czas na serwis i nie tylkoNiszczarka do gĹowy
Witam postanowiłem założyć temat, co można zrobić z naszymi jednośladami by ta przerwa między sezonami nie oznaczała braku kontaktu z motocyklem.
Ja w przerwie na początek postanowiłem wypolerować cały układ wydechowy i sety. A moje pytanie brzmi czy dam rade wypolerować na lustro cały układ wydechowy , wiem że kolektory i tłumik końcowy tak ale zastanawiam się czy rurę między tymi elementami łączącą tłumik końcowy z kolektorami hmmm... . Ta rura jest pokryta farbą także zapewne trzeba było by ją najpierw oczyścić do gołej blachy a później pasta polerska , cierpliwość i browarek zgodzicie się zemną ????? jeśli macie jakieś doświadczenia z tym to dajcie znać jakich past używaliście Po pierwsze zacznijmy od tego w jaki sposob bedziesz chciał usunac ta owa farbe z tej rury papierami sciernymi czy moze uzywajac jakiegos preparatu np. scansol w sumie tak czy siak i tak papierow wodnych bedziesz musiał uzyc aby usunac rysy i inne niedoskonałosci aby uzyskac oczekiwany efekt a jesli chodzi o polerowanie koncowe na tak zwane lustro to ja osobiscie uzywam autosola i automaxa oraz pasty polerskiej takiej jak http://allegro.pl/pasta-polerska-chrom-stal-nierdzewna-aluminium-i2760923914.html a odpowiedz na twoje pytanie brzmi TAK o ile poswiecisz na to sporo czasu i nie bedzie za duzo w miedzy czasie tych browarkow bo wtedy mogło by sie to przedłuzyc:P Nie jestem specjalistą ale CHYBA tylko chromowanie jeżeli wcześniej chromu nie było, aluminium można wypolerować. Żebyśmy się dobrze zrozumieli: rura była malowana czy chromowana rura była pomalowana proponuje pożyczyć bądź samemu zrobić wytrawiarkę dalej już pujdzie jak kolega napisał wyżej tyle że ja bym dołożył brązową i zieloną na wykończenie scansol tego nie ruszy, przynajmniej u mnie nie dział wcale, trzeba papierami, ja to na początku robiłem papierem na szlifierce delikatnie a potem ręcznie wyrównywałem, praktycznie zaczynałem papierem od 200 na 2000 kończyłem, automax jest świetny a kosztuje grosze i do tego filc, dobry też jest zestaw z Castoramy chyba, 2 nakładki na wiertarkę i 2 pasty za 30zł, generalnie zajęło mi to kupę czasu bo tragicznie ta farba schodziła, dnia Pon 0:25, 19 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz patrz wyżej wytrawiarka i czas w kieszeni chodzi dokładnie o ten fragment układu wydechowego który zaznaczyłem w kółku robił ktoś z was już to jak możecie to wklejcie fotke jak to wyszło dnia Pon 20:23, 19 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz młody jestem pierwszy raz się z wytrawiarką spotykam, tu chodzi o to ze się wrzuci kolektory w kwas pod prądem, i zeżre z nich farbę? heheh to się Ci chłopie z elektrolizą pokićkało po wpisaniu w googlach wyskakuje jakiś zbiornik z roztworem, z kablami podłączonymi do jakiegoś urządzenia, niech kolega wąski-11 coś więcej o tym napiszę to być może paru osobom sporo czasu zaoszczędzi Jak chcesz tak w domu zrobić to wystarczy wiadro (plastikowe), prostownik, woda (do wody możesz dodać sól bądź sodę-dla przyśpieszenia reakcji) W owy sposób czyściłem wykopki (wystarczy stara ładowarka do telefonu, dwie żabki metalowe i śruba bądź widelec ) http://www.elektro-chemia.yoyo.pl/rozdzial4.pdf chodzi bardziej aby tą metodą postępować w taki oto sposób http://www.youtube.com/watch?v=X3pgWFAWyaY no to Krzychu prawie to samo (no może nie to samo) tylko w mojej wersji wrzucasz to co chcesz oczyścić w wiadro z roztworem, dajesz minus na coś wystającego z wiadra (metalowego) zanurzonego w roztworze a plus pod przedmiot czyszczony, i pilnujesz, syf z tego co czyścisz będzie odchodził i przylegał do metalu pod który jest podłączony minus.... Nie testowałem tego na dolotach wydechu chodzi dokładnie o ten fragment układu wydechowego który zaznaczyłem w kółku robił ktoś z was już to jak możecie to wklejcie fotke jak to wyszło Uploaded with ImageShack.us a ooo takie A nie lepiej zamiast tego po prostu kupić (nawet używany) akcesoryjny komin?! ....i lepszy wygląd,dźwięk,zdecydowanie niższa masa....... A nie lepiej zamiast tego po prostu kupić (nawet używany) akcesoryjny komin?! ....i lepszy wygląd,dźwięk,zdecydowanie niższa masa....... może i lepiej dla kogoś kto lubi akcesoria ja należę do tych co wolą oryginał i to właśnie chcę zrobić wąski-11 rurę między kominem a korektorami wydechowymi sam doprowadziłeś do takiego bustwa czy wstawiłeś inną, i jak doprowadziłeś układ do takiego błysku No chyba że układ nowy to pytań brak dnia Wto 17:10, 20 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy jest to komletny układ Muzzy oczywiście odnowiony tak jak wcześniej piusałem wytrawiarka ułatwia badrzo do tego pasta ja użyłem pierw białęj na koniec zielonej oryginalny wydech do zeta składa się z kolektorów i dolotu który jest połączony na stałe z wydechem końcowym , a wiecie z czego jest wykonana ta rura dolotowa??????bo jest pokryta farbą(oryginalnie????) przez którą nie jestem w stanie określić tworzywa. W jaki sposób najlepiej usunąć tą farbę żeby nie zniszczyć rury, aby spolerować na błysk ten dolot. Papier ścierny ?????? czy jest lepszy sposób??????? nie widziałem w zecie żadnego dolotu który byłby oryginalnie pokryty farbą.....ale mogę się mylić...Być może poprzedni właściciel malował...Domysłów jest wiele....A farba jak farba reasumując, pozbywasz się jej za pomocą chemii a jeśli nie wydoła to mechanicznie.... oryginalny wydech do zeta składa się z kolektorów i dolotu który jest połączony na stałe z wydechem końcowym , a wiecie z czego jest wykonana ta rura dolotowa??????bo jest pokryta farbą(oryginalnie????) przez którą nie jestem w stanie określić tworzywa. W jaki sposób najlepiej usunąć tą farbę żeby nie zniszczyć rury, aby spolerować na błysk ten dolot. Papier ścierny ?????? czy jest lepszy sposób??????? ja bym to darł a dopiero problemy jakie w trakcie wyjdą poddawał dyskusji nikt tego za Ciebie nie zrobi a efekt murowany Jak dla mnie to zbyteczna zabawa,na pewno masz orginalną farbę piecową (w twoim modelu to standard)więc papier ścierny drobny.Potem polerka z 2 godziny wiertarka . dnia Wto 21:51, 20 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz dokładnie tak jak mówisz Marcel jest to farba piecowa oryginalna producenta każdy z miał taką w oryginale tyle tylko czy dam rade zrobić z tego dolotu lustro hmmmm.... jak myślicie ??? spokojnie sobie poradzisz prócz oryginalnych klamek jest to jeden z prostszych elementów do polerki spokojnie sobie poradzisz prócz oryginalnych klamek jest to jeden z prostszych elementów do polerki a skoro polerowanie to zamierza jeszcze z setów lusterka zrobić chyba nie będzie źle dnia Wto 22:31, 20 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz dobra to może tak...-już wszystko wiesz na temat jak i czym spróbować doprowadzić dolot do ładu (środki były wymienione przez waski-11 i sposób) więc przejdźmy do kolejnych nurtujących spraw z doprowadzeniem motka do ładu w czasie okresu w którym go nie dosiadamy bo widzę że się ślimaczyć zaczyna niepotrzebnie sprawa chemii itp apropo dolotu.... To czy zrobisz to z bro czy bez i z użyciem chemii czy też środków mechanicznych to Twój wybór. A malowanie ceramiczne ktoś próbował. http://www.hipeco.com/ Uploaded with ImageShack.us tak wygląda dolot po polerce i kolektory też tak samo A skoro tu jestem to niebedę zaśmiecał forum . Więc mam pytanie co do płynów eksploatacyjnych jak sprawdzić czy płyn chłodniczy i płyn hamulcowy podlegają wymianie ???? Płyn chłodniczy sprawdzałem i gęstość jest ok zamarzanie -40 a jak sprawdzić płyn hamulcowy???? i czy skoro płyn chłodniczy ma takie parametry to czy wymieniać ???? Płyn hamulcowy powinien być jasno żółty jak masz już pod kolor brązu to do wymiany,ale to przecież żaden koszt ok a co z płynem chłodniczym??? serwisówka Periodic Maintenance ( PERIODIC MAINTENANCE 2-3 ) zapoznaj się z całym działem a rozumiem wiedza kosztuję ok |
Podstrony
|