,
prowadzenie się moto na asfalcieNiszczarka do gĹowy
cześć, mam pytanie, czy u was jest podobnie, mój mały zet przy jezdzie po zwykłej asfaltowej nawierzchni ma skłonności do ściągania minimalnie w prawą strone (czyżby wina drogi?) za to na równej kostkowej nawierzchni lub po prostu mniej zjężdżonej wiejskiej dróżce moto jedzie idealnie prosto, też tak macie? o co chodzi? Druga sprawa, po puszczeniu kiery (wiem mam naje**ne na tym punkcie bo kiedyś kupiłem coś krzywego) przy zakresie prędkości powiedzmy 75-90 km/h bije mi kierownicą moto wpada w shime a przy np 110 wszystko jest pod tym kątem ok, prócz tego minimalnego ciągnięcia po zwykłej asfaltówie, doradzicie coś? Dzięki i szerokości!
ja miałem problem z shimami dopóki nie wymieniłem opon później było ok jeśli masz oryginalny wydech to możliwe że będziesz odczuwać delikatne ściągnie w prawą stronę, ori wydech waży koło 13 kg, tak więc nie jesteś pierwszym który się z tym spotkał w poliftowym zecie co do kiery, to tak jak kolega wyżej pisał, sprwdz czy opony są, ok i jeśli masz akcesoryjną kierownice razem z ciężarkami, to sprawdź ich wagę, bo to często też jest przyczyną drgań kiery i łapania shimy super błyskawiczne odpowiedzi dziekówa, a więc tak, kierownica akcesoryjna szersza ze wsporniczkiem - pasuje pieknie, brak jeszcze ciężarków na niej, stan opony przód pozostawia wiele do życzenia, wydaje mi sie ze ma uskoki i wlasnie z tym skojarzylem shime wiec zaczne od jej wymiany oraz wyważenia kola (brakuje jakichkolwiek ciężarków na niej), wydech mam ori i nigdy bym nie wpadł na to że przez niego może delikatnie ciągnąć (nie walcze z kierą podczas jazdy, moto daje sie bardzo swobonie prowadzic dlatego bylem zdziwiony) no i wczoraj badałem ten temat i pojechałem na duzy kostkowany parking i na nim wszystko ok zero ciągnięcia, co ciekawe wczoraj także zabrałem swoją pasażerkę na pakę i problemu też nie było wtedy (być może dodatkowa masa niweluje nieco tą przewagę którą powoduje komin ori) Mam jeszcze jedno pytanie i zawiorę je tutaj żeby nie bałaganić, zauważyłem że sporo moich znajomych jeżdżących na moto od dłuższego czasu siedzi na nich na rozstawionej nóżce bocznej, nic się od czegoś takiego nie stanie? Ot pytanie głupie ale intrygujące, leniwce poprostu - ja tego nie preferuje ale ostatnio znajomy usiadł tak na mojej kochanej i sam nie widedziałem czy go wyprosić czy nie więc powiedziałem mu żeby złożył, leń jeden Jak nie masz ciężarków na 90% masz przyczyne powstawania shimmy Jak nie pomoże to wymiana opon - sam miałem podobne objawy, ale po wymianie gum zniknęły. Na stopce można siedzieć bez obaw, na pewno się nie złamie Jak nie masz ciężarków na 90% masz przyczyne powstawania shimmy tak z ciekawości jak na Shimmy wpływają cięzarki kierownicy? tez mam akcesoryjną kiere i brak ciężarków ( nie za bardzo jest je do czego przykęcić) i jak dotąd shimmy nie zauważyłem chociąż to pewnie zasługa amorka:) U mnie też leci w prawo, ale tylko przy niższych prędkościach. Powyżej 50-60kmh jedzie jak po sznurku. Większość zgodnie twierdzi, że to wydech jest za to odpowiedzialny. Chyba nawet tu na forum był taki wątek. dnia Śro 17:43, 02 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz tak z ciekawości jak na Shimmy wpływają cięzarki kierownicy? wiec zaczne od jej wymiany oraz wyważenia kola (brakuje jakichkolwiek ciężarków na niej) zrozumiałem że brak jest ciężarków na samym kole. Jeśli tak jest to trzeba od tego zacząć, a ciężarki na kierownicy mają za zadanie jedynie likwidować drgania na kierownicy - przy dłuższej jeździe drgająca kierownica może dać ostro w kość. Mojego Zeta też cuągło w prawo na ori wydechu. Po wymiane na akcesoryjny problrm znikł. ciężarki na kierownicy mają za zadanie jedynie likwidować drgania na kierownicy - przy dłuższej jeździe drgająca kierownica może dać ostro w kość. tak też myślałem Pozdrawiam dnia Śro 22:37, 02 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz dzięki za wszystkie odpowiedzi, w zasadzie dowiedziałem się dzięki nim wszystkiego w tym temacie, następnym razem to ja postaram się pomóc. LWG! |
Podstrony
|