,
Pompa paliwaNiszczarka do gĹowy
Siemanko, mam problem, ktory byl juz poruszany dosc ostro na forum, mianowicie bede wymianial pompe paliwa i teraz pytanie na alldrogo sa pompy paliwa w bardzo zroznicowanej cenie od 5 dychu do nawet 400zl. Ktos moze bardziej sie zna o co chodzi w tym wszystkim? Osobiscie celowalbym w przedzial cenowy kolo 150zl ale czy jest sens jak sa tansze, co o tym myslicie?
Zetka 2005 rok cena podejrzewam adekwatna do rocznika, przerabiałem temat ,mając miernik AFR dokładnie pokazało jak pada pompa ,żadne wysterowanie ECU ne wchodzi w grę , skoro nie ma odpowiedniego ciśnienia paliwa. Jesli chodzi o domowy sposób na padającą pompę,jest jedna dobra sprawdzona metoda koszt ok 40 zł lub mniej , zresztą w serwisówce też to pisze. a propo czemu zmieniasz pompę ? problem byl pare raz poruszany na forum, niestety nikt nie potrafil pomoc ;/ nic z tym nie robilem i przejezdzilem sezon do konca moze tez to byc immo ale mam nadzieje ze jednak nie poniewaz jeden mechanik motocyklwy stwirdzil ze to moze byc zawieszajaca sie pompa paliwa. https://www.youtube.com/watch?v=mW3-Z7pgi5Y w ogole dziwna sprawa czasami miga klcyz tak jak wiac na filme moto za ch..... nie chce zapalic wystarczy przekrecic kluczy na off i on i moto chodzi jak zyleta znowu czasami w czasie jazdy potrafi zgasnac silnik i co i wytarczy przekrecic kluczyk i znowu smiga jak talala huh chociaz moto oddaje na serwis w sumie moze jednka nie kupowac pompy bo okaze sie dobra? moze jednak jest cos innego popsute oby nie imo bo koszty duze. Miałem podobny problem w samochodzie , brak dobrego styku na bezpiecznikach . Kupiłem nową pompę i "kicha" , wyczyściłem , przesmarowałem i do tej pory spokój , a było to 4 lata temu , możesz jeszcze sprawdzić przekaźnik od pompy . Nie wydaje mi się że to pompa siada pompa sie nie wlacza bo nie slychac tego charaktetrystycznego dzwieku wiesz o co cohdzi no nie ? pompa sie nie wlacza bo nie slychac tego charaktetrystycznego dzwieku wiesz o co cohdzi no nie ? to chyba se odpowiedziałeś na problem , czy dalej będziemy macać Hej avator o jakiej metodzie piszesz ? W serwisówce pisze ze pompa jest nie rozbieralna. Sam miałem dziś zamawiać pompę. Moto szarpało jak było mało paliwa przeczyściłem filtr w pompie i przestało ale na max obroty nie wkręca się jak powinien v max 200. sprawdzić jakie ma ciśnienie podczas pracy , potrzebne będną manometr ,trójnik ,gumowy wąż ,opaski zaciskowe(cybanty) podczas pracy powinno wskazać 3 bary. Oczywiście pompa jest nie rozbieralna i jej żywotność zalezy od syfu jakie lejesz , sam taką rozbierałem na detale . filtr po oskalpowaniu wypłukany w benzynie i to zostało po od parowaniu Idzie to potem jakoś zakleić czy jednak pompa do wymiany Idzie to potem jakoś zakleić czy jednak pompa do wymiany da się do zakleić , mi się już nie chciało tego robić ale tworzywo jest w pełni spawalne . ostatnie pytanie na pewno wielu się przyda Z jakiego roku podejdzie pompa do Z750 2004 r . od kazdego 750 i 1000 Igen, co do młodszych pompa i jej parametry są takie same , natomiast nie potwierdzę ci czy otwory będą pasować ja w sobote daje moto do mechanika i wstepnie rozmawialem przez tel i na razie odradzal kupowac a allegro isam sie tym zajmie poniewaz mozna trfic chinskie gunwa co wiaze sie z jakoscia i zywotnoscia nie bedzie podawal tak jak trzeba ale sadze ze jezeli pompa wyciagnieta ze sprawnego moto mozna smialo montowac |
Podstrony
|