, Moto ściąga ďťż

Moto ściąga

Niszczarka do głowy
Witam, dzisiaj po wymianie tylnej opony zet ciagnie na prawo po puszczeniu kierownicy. Nie jest tak, ze moto sie kładzie jak szalone lecz po chwili delikatnie ale powtarzam delikatnie idzie na prawo, dosc mnie to irtyuje, a z racji, ze chce pojezdzic po zakretach chce miec wszystko na igle. Wczesniej na starej gumie tego nie było. Dodam, ze kolo nie bylo wywazone bo nikt tego u mnie i w mojej okolicy nie robi wiec chyba sam bede musial sie wybrac do wiekszego miasta i chyba to zrobic. Zaliczylem szybki test i przy 160 nic nie telepie nic nie wezykuje, gdy trzymam kiere nie musze walczyc zeby moto jechalo prosto, ale dreczy mnie sprawa czy w zakrecie nie bedzie sie nic dzialo? Opona z 2013 roku nie pamietam teraz tygodnia golym okiem nie widac zeby byla jakas kwadratowa, shamowana etc. Z lewej jak i z prawej strony mierzone było suwmiarką rożnica wynosi 1/10 mm, mierzone od końca tej kwadratowej blaszki od naciągu łańcucha do pionowej ostatniej kreski. Gościu w wulkanizacji tak jak mi napompowal opone tak zostawiałem nic nie robiłem.

Kwestia taka czy po zmiany ciśnienia problem minie? lub po wyważeniu czy może opona jakos musi się "dotrzeć"?

Mały zet 2005r z owiewka. Za wszystkie odpowiedzi dzieki z gory dnia Pon 19:55, 27 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz


Najpierw sprawdź czy masz właściwe ciśnienie przede wszystkim z przodu
Ok za jakiś czas wyjeżdzam na pare dni ale jak wroce sprawdze cisnienie z przodu i z tylu i zobaczymy, ale watpie chociaz chcialbym aby to byla taka prosta sprawa. A wy na jakim cisnieniu latacie? I czy to jest dość poważna usterka? chodzi o te lekkie ściąganie.

Dzięki za odpowiedź i czekam na inne mądre głowy, pozdrowionka
Sprawdź czy masz równo naciągnięty łańcuch z lewej i z prawej strony najlepiej jakąś suwmiarką


"Z lewej jak i z prawej strony mierzone było suwmiarką rożnica wynosi 1/10 mm, mierzone od końca tej kwadratowej blaszki od naciągu łańcucha do pionowej ostatniej kreski." chyba wiem gdzie lezy przyczyna bo caly czas o tym mysle

http://f650gs.pl/topic/5394-f-650gs-2003-po-wymianie-tylnej-opony-motocykl-sciaga-w-prawo/

Gosciu ktory zalozyl temate daje nastepny post w ktorym na dwoch pierwszych zdjeciach jest taka czerwona kreska ja tak samo mierylem i byla dosc duza roznica ale sie tym nie sugerowalem skoro mierzylem na koncu wahacza. Takze wszystko jest tak samo u mnie i tak samo bylo robione dnia Pon 21:16, 27 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Cytuje: Dodam, ze kolo nie bylo wywazone bo nikt tego u mnie i w mojej okolicy nie robi wiec chyba sam bede musial sie wybrac do wiekszego miasta i chyba to zrobic.
Dziękuję.
Brak wywazenia nie skutkuje czasem shimami albo cos w ten desen?
A to nie doczytałem tego sorki

Ja również nie mam wyważonego tylnego ale nic się nie dzieje takiego jak opisujesz ani nie telepie ani nie ściąga
Wydaje mi sie ze to zle ustawione kolo, ustaiwe jak w rownych odlegloscisch od wahacza do felgi
Ale wczesniej sprawdze cisnienie, ile macie w swoich oponach?
Skoro objaw pojawił się po wymianie opony ja upatruję przyczyny w zmianie geometrii tylnego koła. Pomiary obarczone są zawsze jakimś błędem. Kombinuj z ustawieniami i testuj.
Ja dymam instrukcyjne 2,9 tył i 2,5 przód.
to że moto jest proste nie znaczy że będzie jechać prosto ?
może kierownik krzywo siedzi...
https://www.youtube.com/watch?v=JKWHmlkp94U

Polecam wykonanie pomiaru takim urządzeniem, każdy szanujący się warsztat oponiarski z ukierunkowaniem na motocykle powinien mieć, koszt zakupu to ok 180PLN w moto-akcesoriach
Panowie problem chyba rozwiazany, pokombinowalem z ustawieniem tylnego kola, i CHYBA juz jest ok, a dlaczego chyba, daltego, ze mam juz chyba w glowie namerdane bo jestem bardzo pedantyczny i za bardzo wszystkim sie oram jesli chodzi o moto, zetek raczej nie sciaga tylko wina moze moje tzn zle siedze w sensie sie powiercilem troche raz tak raz tak i czasmi delikatnie w lewo i delikatnie w prawo dawalo wiec chyba wszystko ok no nie? zalezy gdzie mialem wiekszy nacisk na stopkne noga bynajmniej nie bylo takiego wyrazniego sciagania w prawo
Słuchaj ja po wymianie opony myślałem ze jest coś źle wyważone bo drgała mi kierownica inaczej niż zawsze kola były wyważone opony nowe 2015 rok Michelin Power a problem tkwił w moim przyzwyczajeniu do starych kwadratowych już wtedy opon na nowych oponach drgania kawy w przedziale 6tys obrotów były całkiem inaczej odczuwalne niż na starych oponach. Czasami trzeba się na nowo uczyć jeździć na nowych laciach, chodź warto jeszcze zobaczyć na tylne kolo czy równo jest przykręcone i wyważ koniecznie kola pojeździsz zobaczysz nie ma co od razu przeżywać Pozdrawiam
Drżenie kierownicy może powstać również z powodu zbyt niskiego ciśnienia w oponie U mnie tak było i przerabiałem to już kilka razy
ciśnienie to sprawdziłem pierwsze Wink tylko drgania powstawały w okolicach 120kmh 6-7 tys obrotów po wciśnięciu sprzęgła drgań nie było także drgania powstawały od silnika bo zet ma brak wałka wyrównoważającego i z stąd powstają te wibracje które na nowych oponach były tak odczuwalne
Fakt trza było ciąć koszta więc technicy z Akashi zrobili co musieli ale co do drgań przy tych danych jakie podajesz to wydaje mi się , że w mojej Z 750 S nie było a przynajmniej ja nie pamiętam takowych a co do braku "wałka" to jedyne co odczuwałem to delikatne mrowienie na podnóżkach ale nie było drgań na kierownicy dnia Pią 17:31, 01 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
a lusterka w czasie jazdy ci drżą? właśnie o takie wibracje mi chodzi w tym przedziale obrotów
Słuchaj od trzech lat ujeżdżam już innego "Bike-a" i mogę powiedzieć , że powyżej 6-7tys. RPM nie widzę drgań na lusterkach natomiast już nie pamiętam jak było na "Z 750 S ale przypominam sobie sytuację gdzie jechałem około 180 km/h i widziałem w lusterkach innego motocyklistę więc drgań jako takich pewnie nie było dnia Wto 8:53, 05 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
właśnie z750S od 120 km/h-tak do 150 km/h ma dziwny rezonans silnika lusterka drżą i wszystko ten typ tak ma już chyba jak jadę 180 km/h jest tez spokojnie dnia Sob 10:35, 02 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Ogólnie Zetki to drżące motocykle u mnie w niektórych zakresach obrotów czuć drgania na podnóżkach i widać delikatne drgania na lusterkach. W tamtym roku odkręciła mi się śruba od mocowania wspornika ramy.
Mam to samo bez db killera jak przeciągnę po obrotach to mam masaż stóp dnia Sob 12:35, 02 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Wymienialem tylko opone z tylu i od razu bylo czuc mega roznice w prowadzeniu moto ta i eski maja takie lekkie drgania w tym zakresie obrotow co mowicie koledzy 6,5k do 7k cos okolo, ja tam jestem przyzwyczajony bo jezdzilem wczesniej xj w esce i tez wystepowalo cos tskiego w jakims zakresie obrotow, byly drgania ale lelkie jak w zecie, nie czasami ze mam mrowienie w dloniach lub stopach po prostu trzeba jechac szybviej albo wolniej :p
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl