, Moto gaśnie ďťż

Moto gaśnie

Niszczarka do głowy
Witam ostatnio zaobserwowałem taki oto problem, podczas jazdy dojeżdżając do skrzyżowania powoli się toczyłem i już miałem ruszać (powolne toczenie ,wciśnięte sprzęgło wrzucona 1, były lekkie nierówności bo nawierzchnią była kostka brukowa) i nagle Zecik zgasł szczęście ze siłą rozpędu zapalił bo w tym samym momencie poszczałem sprzęgło i, że się nie wywróciłem. Potem za jakieś 5 km podobna sytuacja z tym, że już tutaj się zatrzymałem i miałem przygotowaną 1 oraz wciśnięte sprzęgło i motocykl zgasł. Sytuacja jest podobna gdy wjeżdżam do garażu mam tam taki mały próg i gdy wjeżdżam z wciśniętym sprzęgłem to podbija go na tym progu i gaśnie (próbowałem kilka razy) jak wjeżdżam bez sprzęgła tylko 1 i bez gazu to niby ok (próbowałem tylko raz tak). Sprawdziłem obroty biegu jałowego 1100 więc norma, świece niby nie zmieniona (już są w drodze), zawory też niby nie regulowane ale z odpalaniem nie ma problemu, a to gaśnięcie takie jak gdyby wymuszone szybka odcinka. Zastanawiam się czy to może być przyczyna czujnika przechyłu/uderzeniowego - z tym że po takim zgaśnięciu nie muszę przekręcać kluczyka tylko wciskam rozrusznik i odpala. Martwię się, bo zaczynam się bać manewrować aby czasem nie zgasł i abym się nie przewrócił. W czasie jazdy jest OK wszystko i nic nie przeszkadza, ktoś może spotkał się z takim czymś.


robiłeś serwis wtrysku?
Nie robiłem, ale czy to mogłoby się tak objawiać przy uderzeniu/podbiciu bo podczas jazdy wydaje się być ok? Jaki jest koszt takowego serwisu +/- rząd wielkości?

Nie robiłem, ale czy to mogłoby się tak objawiać przy uderzeniu/podbiciu bo podczas jazdy wydaje się być ok? Jaki jest koszt takowego serwisu +/- rząd wielkości?

Jak moto gaśnie, dziwnie pracuje itd to pierwsze, na co warto zwrócić uwagę to wtryski Jeżeli nie robiłeś serwisu, to nie zaszkodzi to sprawdzić. Podstaw pod serwis, który się na tym zna - ceny są różne, ale kilka stówek musisz przygotować.


Problem w tym, że w czasie samej jazdy jest ok,moto nie pracuje dziwnie.
jak nie robiłeś zaworów/wtrysków, a moto ma trochę na blacie i nie wiesz, czy w ogóle ktoś tam zaglądał to ja bym celował właśnie w taki serwis Problem z wtryskami wcale nie musi objawiać się problemami podczas jazdy, a właśnie przy postoju, hamowaniu etc. Słyszałem już różne historie z odpalaniem/gaśnięciem, zarówno na gaźnikach, jak i wtryskach i w większości wypadków wystarczyła regulacja.
Dzisiaj rano wkurzony zszedłem do garażu i zdziwiłem, się ze po przekręceniu kluczyka nic sie nie stało (mysle sobie spalony bezpiecznik club przekaźnik?) więc zacząłem szukać i co się okazało po godzinie, że powodem całego tego zamieszania wraz z gaśnięciem była słabo dokręcona klema iprzy nierównościach przerywało motocykl - problem rozwiązany temat do zamknięcia
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl