, luzy zacisku tarczy przód ďťż

luzy zacisku tarczy przód

Niszczarka do głowy
luzy na zacisku tarczy przy hamowaniu z 200km/h duże drgania kierownicy


no bo jak od 200 to PRZUT może drgać
chyba koniec świata nadchodzi
Oj nie czepiajcie się ortografii Kraszan sprawdź dobrze grubość klocków i czy aby nie pogubiłeś blaszek (stabilizujących te klocki) Piszesz o luzach na tarczy Tam nie ma być prawa żadnych luzów Jeżeli są na tarczy to znaczy , że ktoś źle się zabrał za wymianę tarczy hamulcowej albo coś nie tak z felgą


jak to wygląda ,a na marginesie to przy 140km/h też drży , klocki mają jakieś 3,5 mm ok.
Sprawdź śruby mocujące zacisk.
Jak przy 60 km/h nadal dzy możliwe że oponka jest do wymiany z przodu.
Jak wcześniej było wszystko ok.
Nie wiem nowy nabytek śruby są ok
Wiesz możesz mieć walnięte łożysko kierownicy.

Pytanie czy są :
-ciężarki kierownicy
-opona jest napompowana
-czy zacisk odbija z przodu ? po hamowaniu?
-czy układ hamulcowy nie jest zapowietrzony ?
-sprawdź czy wszystko jest proste lagi i felga
Jeśli drży kierownica i widać tzw. pływanie zacisku to krzywa jest tarcza.
Poprawiłem tytuł

Miałem ten sam problem.Wymieniłem krzywą tarczę i problem rozwiązany.
czy można wymienić jedną tarcze czy cały komplet
No to i ja swoje pięć groszy wsadzę.:
Najczęstrzym problemem jest poprostu wadliwa opona z popękanym oplotem gdy dajemy na nią obciążenie poprzez wciśnięcie hamulca powastaje opona zaczyna jechać torem swoich krzywości co przenosi się na kierownicę i cały motocykl. Jednakże należy unieść przednie koło do góry (na moocyklu) jak nie masz podnośnika możesz to zrobić pasem transportowym unosząc moto za środek kierownicy w górę, kręciny kołem i patrzymy czy zacisk stoi w miejscu czy chodzi na śrubach mocujących jeśli chodzi (faluje w lewo i prawo) oznacza to krzywość tarczy. wystarczy wymienić te tarczę która jest krzywa nie musimy obu. Jeśli zacisk stoi i sie nie rusza wyklucza to krzywość tarczy ale w zacisku są dwie śruby, kóre są jednocześnie prowadnikami umożliwiającmi ruch zacisku bywa że one są zatarte lub krzywe jeśli one nie pracują odpowiednio możemy mieć właśnie takie efekty jak opisujesz. tarcze są nitowane mają prawo minimalnego luzu, zaciski maja po to prowadzące śruby (suwaki) żeby to niwelować.
posprawdzaj tarcze potem, suwaki, jeśli tu nic nie znajdziesz kup oponę badz pożycz od kogoś jakiś szrot na dwie trzy godzin na sprawdzenie.
Podobny efekt jest przy hamowaniu z wyższych prędkości,gdy zamontujesz zbyt agresywne klocki,ale pewnie w twoim przypadku klocki nie są nowe?!
mam chyba żle wyważone koło czy odważniki mają być z jednej strony
Odwazniki zaklada sie tam gdzie jest akurat potrzeba, ale wywazenie kola, jego prawidlowe napompowanie (na zimnych oponach) to najprostrze rzeczy ktore powinienes zrobic na poczatku.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl