, kupno motocykla ďťż

kupno motocykla

Niszczarka do głowy
Nie wiem czy dobrze wybrałem dział ale nic lepiej moim zdaniem nie pasuje.
A więc, sprzedałem VZR 1800 i szukam innego moto..
Ciężki dylemat bo jak kiedyś podobały mi się tylko cruisery i power cruisery tak teraz doszedł do tego jeszcze.. power naked..
I tu mam dylemat. Z1000SX czy K1300R. Kawasaki chciałbym kupić nowy z tego roku ewent. tegorocznego używka ale podejrzewam,że to niemożliwe. BMW wiadomo w okolicy nowej Zetki czyli 45-50 tyś....
Rozważam też wersję SX Tourer ... bardziej z rozsądku...Ale goła Zeta to jest to!. Prosiłbym o poradę w co lepiej się pakować. Pewnie w ogóle ciężko będzie się mi przestawić z typu motocykli którymi do tej pory jeździłem?
A..wypadałoby dodać . Mam 185 cm i jestem... szczupły(70kg). Nie będę śmiesznie na nim wyglądał?Wiem,że BMW jest dużo większe od Kawasaki.
Pozdro Arek dnia Nie 15:36, 20 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy


Hm, Z1000SX nie jest nakedem, Z1000 jest nakedem (S w nazwie to Shield)

X.
I Ten i Ten mi się podobają
Grunt,że można dołożyć kufer/kufry. dnia Nie 17:05, 20 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
No to masz podobne dylematy jak ja miałem, co do wzrostu będzie git mam184 i 90kg. Musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czego oczekujesz. Jeśli częste wycieczki na dystansach pow 200km i do tego z plecaczkiem to bierz Sx jeśli szybkie przeloty lub dłuższe trasy ale samemu to bierz golasa. Ja kupiłem w tym roku golasa i jestem mega zadowolony. Do golasa tez założysz sakwy, o gustach się nie dyskutuje ale golasa ma w sobie więcej agresji i pazura


No właśnie o ten pazur chodzi Też to czuję. Tras długich na pewno robić nie będę max. 2x50km parę razy do roku. I raczej parę czyli 2 Poza tym wypady max 15,20km i to też rzadko dlatego szkoda mi w ogóle kupować moto... Ale miłość... nie ma nic wspólnego z rozsądkiem A jak już się włącza rozsądek to dobrze by było kupić opcję z kuframi. A tak w ogóle ma ktoś dojścia do dilerów Kawy na górnym śląsku by "dobrze' kupić?

A co sądzicie o K1300R. Czytałem temat na tym forum i spotkałem się z obiektywnym zdaniem,że jednak BMW jest nieco lepsze.. dnia Nie 22:28, 20 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
i nieco droższe, w zakupie, naprawach, serwisie...
arczimi, jak będziesz chciał konkretny sprzęt w postaci Z1000SX

To mój jest na sprzedaż:

http://olx.pl/oferta/kawasaki-z1000sx-dodatki-z-1000-sx-CID5-ID6iNOJ.html#0ceda01b27

Dodatkowo mam org.stelaż pod Kufry (dostałem do moto, ale nie zakładałem)

PS Kolega właśnie robił serwis GS 1200 (2013r.) po 10tys. km koszt 1200zł!!
Kosmos...

Ja za duży serwis w Kawie (po 12tys. km) zapłaciłem 369 zł (olej i filtr mój) dnia Nie 22:50, 20 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Mam trochę daleko do Ciebie. Tak czy inaczej nastawiam się na 2014 rok. Dużo czytałem na temat tego motocykla i jest sporo zmian w nowym modelu. Chyba,że Pan Redaktor się myli..
Sorry za OT.. ale czemu upierasz się przy nowym/salonowym moto jesli rzeczywiscie robisz takie przebiegi jak opisałeś wyżej..??? Wiadomo.. nikomu w portfel nie zagladam ale jak jest zdrowa forumowa sztuka do kupienia to po co pchac sie w nowy za duzo wyższą kase.. robiac przeloty rzędu 15-20 km..???
pZdr.

Mam trochę daleko do Ciebie. Tak czy inaczej nastawiam się na 2014 rok. Dużo czytałem na temat tego motocykla i jest sporo zmian w nowym modelu. Chyba,że Pan Redaktor się myli..

Spoko widzę że chcesz lifta, tylko nie kupuj nowego poszukaj testówki itp.
Szkoda kasy zostawiać w salonie bo zapłacisz 55tys za nowy a wyjedziesz za próg salonu i już będzie wart 42-45tys

PS
Kwestia odległości to nie problem dla chcącego
Cześć,

Na takie przeloty jak planujesz, to brałbym golasa...wypady z plecakiem 200km żaden problem, chociaż nie mam porównania bo sx'a tylko widziałem Jeśli chodzi o zakup z salonu, to ja kupowałem swojego 1000ca rok temu i niestety po wyjechaniu rzeczywiście strata spora. Rekompensują ją na pewno "dziewiczość" maszyny zaraz po rozpakowaniu, zapach i inne... No ale to i tak indywidualna kwestia, masz kase bierz z salonu i tyle

Sorry za OT.. ale czemu upierasz się przy nowym/salonowym moto jesli rzeczywiscie robisz takie przebiegi jak opisałeś wyżej..??? Wiadomo.. nikomu w portfel nie zagladam ale jak jest zdrowa forumowa sztuka do kupienia to po co pchac sie w nowy za duzo wyższą kase.. robiac przeloty rzędu 15-20 km..???
pZdr.


http://www.motocykl-online.pl/testy/Victory-Vegas-Triumph-Thunderbird-H-D-Dyna-Wide-Glide-Honda-VT-1300-Cx,5038,3

Przeczytaj ostatnie zdanie z artykułu
Wiem,że w moim wypadku kupowanie moto(jakiegokolwiek) w ogóle mija się z celem ale czy nie pisałem już o miłości ?
A tak na marginesie... te ograniczenia pisania postów mnie wkur.....
a nawet brak możliwości edycji postu to już absurd.
Mam pytanie dodatkowe,bo nie widziałem jeszcze na żywca. Wiem ,że to subiektywna ocena ale jak Wam się lepiej podoba. W czarnym macie czy special edition? Cena ta sama. Jak to jest z czyszczeniem matu? podobno jak się dotknie tłustą łapą to po imprezie. Nie da się wyczyścić..
Dzwoniłem do dwóch dilerów i cena 49900 jest sztywna..Liczyłem na 45000... dnia Pon 15:55, 21 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
Dobra Panowie. Padło na nowego Z1000. 45000 zł za nówkę. W cenie alarm. Co warto do niego dokupić (np crash pady), które miejsca są szczególnie narażone i gdzie je kupię najtaniej? Czytałem,że jak kupować to te z mocowaniem na dwie śruby a nie na jedną.
Tankpad też pewnie niezbędny? Który będzie optymalny oczywiście w relacji cena-jakość. Wybrałem wersję black. Za 1000 zł więcej może być specjal edition. Miał ktoś naocznie porównanie? Mam jeszcze czas na zmianę decyzji.
Ostatnia (na razie sprawa). Chciałbym końcówkę wydechu" przykryć " czarnym matem. Malowanie pewnie nie wchodzi w rachubę?

A może coś takiego.? Oczywiście przemalowane w mat?
http://allegro.pl/listing/listing.php?requestCategory=4029&description=0&order=m&string=gmole+z1000&requestDepartment=category-4029&bmatch=s0-default-0718 dnia Pią 9:56, 25 Lip 2014, w całości zmieniany 3 razy
Poszukaj w galerii postu W tytule OBCY4 to moja maszyna, już druga w czarnym macie wcześniej był Z750R, nie ma problemów z czyszczeniem. Który ładniejszy? Sprawa gustu. Na ostatnim zlocie mój czarny stał obok Se Dicia , mój mi się bardziej podoba-subiektywna ocena crash mam ori kawy. Z resztą obejrzyj w galerii, z dodatków których nie ma na fotkach mam jeszcze szybke ermaxa

GOOD CHOICE
masz gdzieś pod ręką linka z ceną do tej szybki?
Zobaczymy czy dobry wybór,nigdy nie jeździłem tego typu moto.. dnia Pią 22:05, 25 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Sorry pomyłka, szyba puig, szukaj na puig.pl ja mam czarną nie przezroczystą koszt coś w okolicach 350 pln
A zamontowałeś już? Ja na forum trochę czytałem i piszą chłopaki,że te szyby do zety to jedna wielka lipa.. Zawirowania w okolicach ramion, przy wyższych prędkosciach i tak nie pomaga. No i najważniejsze,czy nie zepsuje wyglądu?
Przy okazji mam pytanie Możesz mi odblokować dostęp do Giełdy?
Ewentualnie komu trzeba browara postawić aby mieć dostęp do tego działu? dnia Sob 8:24, 26 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Jakieś bajki o tych zawirowaniach, według mnie poprawia komfort o jakieś 20-30km/h. Nie psuje wyglądu ale to też sprawa gustu, do giełdy brakuje Ci jeszcze 7 napisanych postów, a zasady są takie same dla każdego, poza tym nic do nowego z tam nie znajdziesz
środa, czwartek będę miał Zeta. Potem zacznę szukać akcesoriów.
W salonach kawy mają w dobrej cenie np wskaźniki biegów. Śmiało z katalogu kawy na akcesoria możesz urwać 10%. No i crashe tez są niezłe
a wskaźnik biegów jest funkcją TRE czy goły wskaźnik biegu?
Taki:?
http://www.sklep-motocyklowy.com.pl/wyswietlacz-biegow-gipro-model-k04-kawasaki-p-55.html dnia Sob 21:56, 26 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Szczerze to nie wiem, według mnie to goły wskaźnik gipro podpinany bezpośrednio do KDSa
poczytaj o tym. Przerabiałem temat przy moim VZR1800
http://www.sklep-motocyklowy.com.pl/wyswietlacz-biegow-giproatre-model-k01-kawasaki-p-49.html
Tu też dostanę zniżkę, więc w Kawasaki wyjdzie dużo drożej

Szybę kupiłeś w wersji Touring czy zwykłą? Jaki kolor i jak pasuje?
http://www.puig.pl/owiewki_naked_new_generation/kawasaki_z1000_10-14/owiewka_puig_touring_do_kawasaki_z1000_14_pozostale_kolory-p3310.html dnia Sob 22:24, 26 Lip 2014, w całości zmieniany 5 razy
No i stoi w garażu
Jaki kolor wybrałeś? i wrzuć jakąś fotkę
Mój koleś kupił czarny mat, fajnie wygląda, natomiast mi bardziej pasuje czarno-pomarańczowy

Jaki kolor wybrałeś? i wrzuć jakąś fotkę
Mój koleś kupił czarny mat, fajnie wygląda, natomiast mi bardziej pasuje czarno-pomarańczowy


Też mam wersję Black z ABS-em.
Pomarańcz wogóle mi nie podchodzi. Zastanawiałem się nad SE (1000zł) dopłaty ale doszedłem do wniosku,ze nie warto tyle kasy ładować w inne-seryjne malowanie jak i tak do tego moto pasuje tylko czarny. I tak mnie drażni ta końcówka wydechu i brak polskiej instrukcji obsługi dnia Wto 18:59, 29 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl