, Jaki cdi do Hondy TRX 300FW ďťż

Jaki cdi do Hondy TRX 300FW

Niszczarka do głowy
Witam poszukuje cdi do hondy trx300fw poprzedni ktoś zdemontował razem z wtyczką (uciął) przeglądałem schematy schematy dostępne na forum ale za bardzo nic ciekawego nie znalazłem.

Qad

Honda Fourtrax TRX300FW
300cm3 4T

poniżej schemat instalacji elektrycznej

http://www.zaplon.fora.pl/images/galleries/9866063374e332070cfe97-973488-sm.jpg dnia Sob 9:28, 30 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz


Niestety nie widzimy schematu. Ile wyjść ma cewka wyzwalająca?
Cewka ma 2 wejścia zasilanie i gnd

przepraszam za brak schematu ale jako nowy user nie mogę dodać linka

link w temacie posta
Witam wyślij foty na maila Dawidowi ... rocznik pojazdu ?


Witam rok pojazdu 1999
Galeria ze zdjęciami
http://www.zaplon.fora.pl/viewimage.php?i=228
Ja zaproponował bym Ci zastosowanie (tak na próbę) chińskiego CDI do 4T z "regulacją kąta wyprzedzenia", ja osobiście jeździłem motocyklem 350ccm na takowym module, niewiele gorzej się sprawował.
Witam ..
Potrzebujesz CDI z przetwornicą i to synchronizowaną z cewek zasilających (stator nie posiada cewki ładującej CDI)
pytanie jesteś Serwis czi człowiek prywatny majsterkowicz ?? czyli chcesz naprawić szybko w rozsądnych kosztach czy też za małe pieniądze za to przy dużym wkładzie pracy własnej ??
Nie jestem serwis majsterkuje w przydomowym garażu
Swoją drogą zastanawiam się nad tym chińskim cdi ale, i wykonanie od podstaw nie sprawi mi problemu.
Potrzeba przetwornicę z 12V na 300 lub 200 !! Można by próbować chińskie CDI i transformator 12V.
Czy taki moduł mógł bym zastosować ?
http://allegro.pl/tuning-modul-zaplonowy-cdi-z-regulacja-4t-king-i1715980359.html

i nie wiem czy potrzebne będzie trafo bo z cewki jest zasilanie do modułu chociaż kabel od tego zasilania kończy się na kostce
(zielonej jest na foto ) a reszta zasilania szła z stacyjki do modułu
Ty miałeś w tym moduł który odpowiadał za zapłon i z zasilania 12V robił 200-300, ten co chcesz kupić odpowiada tylko za zapłon. W statorze masz cewki które dają tylko 12v więc potrzebujesz czegoś co podbije napięcie.
A w jakich motocyklach może qadach występowały moduły zasilane z 12v ?? szukałem trochę na alledrogo tylko nic w tym stylu nie znalazłem.
A tak z ciekawości może jakiś schemat modułu na 12 v
Mamy ale musiał byś nawijać transformator taki jak w zasilaczach ATX (czyli zrobić przetwornicę) Musiał byś połączyć ten schemat http://www.zaplon.fora.pl/viewimage.php?i=163 z tym http://www.zaplon.fora.pl/viewimage.php?i=171.
Czyli sprawa się sprowadza do kupna cdi 4t z regulacją kąta zapłonu jakiegoś chinczyka trafo na 12v i próby czy odpali maszyna
Odpalić odpali ale czy moduł do odpowiednie wyprzedzenie? Warto spróbować może wyjdzie tanio i będzie chodzić .
e nie kombinuj z transformatorami wieczorem zapodam linka do sprawdzonej konstrukcji , przeczytaj mój temat z suzuki lt , kombinowałem jak głupi a jest proste rozwiązanie za około 80zł
No to czekam sebku
Toć to ta muszyna koło andrejówki ??
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl