,
Jaki cdi do Hondy TRX 300FWNiszczarka do gĹowy
Witam poszukuje cdi do hondy trx300fw poprzedni ktoś zdemontował razem z wtyczką (uciął) przeglądałem schematy schematy dostępne na forum ale za bardzo nic ciekawego nie znalazłem.
Qad Honda Fourtrax TRX300FW 300cm3 4T poniżej schemat instalacji elektrycznej http://www.zaplon.fora.pl/images/galleries/9866063374e332070cfe97-973488-sm.jpg dnia Sob 9:28, 30 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz Niestety nie widzimy schematu. Ile wyjść ma cewka wyzwalająca? Cewka ma 2 wejścia zasilanie i gnd przepraszam za brak schematu ale jako nowy user nie mogę dodać linka link w temacie posta Witam wyślij foty na maila Dawidowi ... rocznik pojazdu ? Witam rok pojazdu 1999 Galeria ze zdjęciami http://www.zaplon.fora.pl/viewimage.php?i=228 Ja zaproponował bym Ci zastosowanie (tak na próbę) chińskiego CDI do 4T z "regulacją kąta wyprzedzenia", ja osobiście jeździłem motocyklem 350ccm na takowym module, niewiele gorzej się sprawował. Witam .. Potrzebujesz CDI z przetwornicą i to synchronizowaną z cewek zasilających (stator nie posiada cewki ładującej CDI) pytanie jesteś Serwis czi człowiek prywatny majsterkowicz ?? czyli chcesz naprawić szybko w rozsądnych kosztach czy też za małe pieniądze za to przy dużym wkładzie pracy własnej ?? Nie jestem serwis majsterkuje w przydomowym garażu Swoją drogą zastanawiam się nad tym chińskim cdi ale, i wykonanie od podstaw nie sprawi mi problemu. Potrzeba przetwornicę z 12V na 300 lub 200 !! Można by próbować chińskie CDI i transformator 12V. Czy taki moduł mógł bym zastosować ? http://allegro.pl/tuning-modul-zaplonowy-cdi-z-regulacja-4t-king-i1715980359.html i nie wiem czy potrzebne będzie trafo bo z cewki jest zasilanie do modułu chociaż kabel od tego zasilania kończy się na kostce (zielonej jest na foto ) a reszta zasilania szła z stacyjki do modułu Ty miałeś w tym moduł który odpowiadał za zapłon i z zasilania 12V robił 200-300, ten co chcesz kupić odpowiada tylko za zapłon. W statorze masz cewki które dają tylko 12v więc potrzebujesz czegoś co podbije napięcie. A w jakich motocyklach może qadach występowały moduły zasilane z 12v ?? szukałem trochę na alledrogo tylko nic w tym stylu nie znalazłem. A tak z ciekawości może jakiś schemat modułu na 12 v Mamy ale musiał byś nawijać transformator taki jak w zasilaczach ATX (czyli zrobić przetwornicę) Musiał byś połączyć ten schemat http://www.zaplon.fora.pl/viewimage.php?i=163 z tym http://www.zaplon.fora.pl/viewimage.php?i=171. Czyli sprawa się sprowadza do kupna cdi 4t z regulacją kąta zapłonu jakiegoś chinczyka trafo na 12v i próby czy odpali maszyna Odpalić odpali ale czy moduł do odpowiednie wyprzedzenie? Warto spróbować może wyjdzie tanio i będzie chodzić . e nie kombinuj z transformatorami wieczorem zapodam linka do sprawdzonej konstrukcji , przeczytaj mój temat z suzuki lt , kombinowałem jak głupi a jest proste rozwiązanie za około 80zł No to czekam sebku Toć to ta muszyna koło andrejówki ?? |
Podstrony
|