,
Cześć czołemNiszczarka do gĹowy
Witam!
- na forum od kilku miesięcy bardziej lub mniej aktywnie - fascynacja Zetami od kilku lat - użytkownik Z 1000 od kilku dni Do tej pory latałem na różnych motocyklach m.in.: - Honda CB 400 Super Four - Triumph Street Triple 675R - KTM Super Duke 990 - Kawasaki Z1000 http://zapodaj.net/1d991abb5fbd4.jpg.html dnia Wto 12:29, 15 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz Siema Hello Witaj i to jest własnie kolor jaki ma być na zecie Siema Czołem. Nice zetor:) Siema Propsy za słuszny kolor! Witaj Witaj Dzięki Dzięki jakaś ekipa z Wwa? Elo Fajny sprzęcik:) Jak wrażenia po przesiadce z superduke na Z? Bo sam się zastanawiam czy swojego z750 na 990 nie zmienić? Siema dzięki Jeszcze za dużo nie powiem, bo zrobiłem raptem z 50 km, ale 4 w rzędzie z takim elastycznym silnikiem dużo lepiej mi pasuje niż V'ka, jestem bardzo pozytywnie zaskoczony in plus. Miałem okazję testować Z750 kilka lat temu w 2011/2012r. Będzie duża różnica między Z750, a SD 990. Koniecznie przed ewentualnym zakupem przejedź się trochę kilometrów, bo V'ka może Ci nie pasować przesiadając się z 4 w rzędzie. Zupełnie inna bajka, mi nie pasowała dlatego też sprzedałem. Na niskich obrotach tj. do 3 tys. będzie szarpał łańcuchem i telepał się strasznie ( można to zniwelować w jakimś stopniu zakładają większą zębatkę). Spalanie w mieście - standard to 10L. Stopka boczna jest w tak dziwnej pozycji, że w butach motocyklowych ciężko ją rozłożyć. Na SD siedzi się dużo wyżej, pozycja jest bardziej pochylona do przodu. Najlepszy zakres obrotów to 4,5-8 tys. w tym zakresie jeździ zajebiście. Na tor nie miałem okazji się wybrać, tam myślę że by się sprawdził. Witam i gratuluję zarazem! Witaj ; elo dobry wybor "bedzie pan zadowolony" |
Podstrony
|