, Cześć czołem ďťż

Cześć czołem

Niszczarka do głowy
Witam!

- na forum od kilku miesięcy bardziej lub mniej aktywnie
- fascynacja Zetami od kilku lat
- użytkownik Z 1000 od kilku dni

Do tej pory latałem na różnych motocyklach m.in.:

- Honda CB 400 Super Four
- Triumph Street Triple 675R
- KTM Super Duke 990
- Kawasaki Z1000

http://zapodaj.net/1d991abb5fbd4.jpg.html dnia Wto 12:29, 15 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz


Siema
Hello
Witaj
i to jest własnie kolor jaki ma być na zecie


Siema
Czołem. Nice zetor:)
Siema Propsy za słuszny kolor!
Witaj
Witaj
Dzięki Dzięki

jakaś ekipa z Wwa?
Elo Fajny sprzęcik:) Jak wrażenia po przesiadce z superduke na Z? Bo sam się zastanawiam czy swojego z750 na 990 nie zmienić?
Siema dzięki

Jeszcze za dużo nie powiem, bo zrobiłem raptem z 50 km, ale 4 w rzędzie z takim elastycznym silnikiem dużo lepiej mi pasuje niż V'ka, jestem bardzo pozytywnie zaskoczony in plus.

Miałem okazję testować Z750 kilka lat temu w 2011/2012r. Będzie duża różnica między Z750, a SD 990. Koniecznie przed ewentualnym zakupem przejedź się trochę kilometrów, bo V'ka może Ci nie pasować przesiadając się z 4 w rzędzie. Zupełnie inna bajka, mi nie pasowała dlatego też sprzedałem.

Na niskich obrotach tj. do 3 tys. będzie szarpał łańcuchem i telepał się strasznie ( można to zniwelować w jakimś stopniu zakładają większą zębatkę). Spalanie w mieście - standard to 10L.
Stopka boczna jest w tak dziwnej pozycji, że w butach motocyklowych ciężko ją rozłożyć.

Na SD siedzi się dużo wyżej, pozycja jest bardziej pochylona do przodu.

Najlepszy zakres obrotów to 4,5-8 tys. w tym zakresie jeździ zajebiście. Na tor nie miałem okazji się wybrać, tam myślę że by się sprawdził.
Witam i gratuluję zarazem!
Witaj ;
elo dobry wybor "bedzie pan zadowolony"
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl