,
Co myślicie o tym moto?Niszczarka do gĹowy
Witam szanownych użytkowników
Jak że planuje stać się właścicielem dużego Z, a nie mam wielkiego doświadczenia z motocyklami, nie mówiąc już o tym konkretnym modelu, chciałbym Was poprosić o ocenę motocykla który mam na oku, a właściwie już zadatkowałem:P Czy wszystko jest w nim oryginalne, czy jest na swoim miejscu, czy opłaca się, i ogólnie jak Wam się widzi ten sprzęt. Będę wdzięczny za wszystkie odpowiedzi, wskazówki. Pozdrawiam Oto moto:P otomoto.pl/kawasaki-z-z-1000-jak-nowy-M2294386.html Poprawiam link: http://www.otomoto.pl/kawasaki-z-z-1000-jak-nowy-M2294386.html Odnośnie motocykla: Generalnie cena spoko (dolicz rejestracje i wkład własny,czyli to co winno się wymienić po zakupie,wiadomo ),ładny lakier (prócz odprysku z prawej strony baku i "graffitti" na nadkolu przednim), sprzęt dobrze "wylizany"!Co do przebiegu to jeśli jest prawdziwy (wiedząc,że we Francji latają prawie cały rok) to wychodzi niecałe 3000km rocznie (?) Rozumiem,iż lampa z tyłu jest zintegrowana z kierunkami,bo innych nie widać;a diodowe są również fabryczne,więc nie wiadomo co autor miał na myśli?! A to czy napęd,oponki są fabryczne i czy model z '04 nie posiada IMO,niech się wypowiedzą jego posiadacze. Pozdro dnia Pon 21:15, 15 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz Potwierdzam wypowiedź poprzednika Motocykl dobrze przygotowany do sprzedaży Widać zdemontowane kierunkowskazy, tylny błotnik ,wypolerowane rury kolektora wydechowego, dodany nowy "image" , generalnie z fotografii nic nie wynika A przebieg jak na pochodzenie motocykla to troszeczkę za mały A przynajmniej tak mi się wydaje dnia Wto 11:59, 16 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz mihoo wywalczyłem nową tylną oponę, wymianę olei, filtrów, i gościu zszedł z ceny, na 13100zł. Ten odprysk o którym napisałeś, jest niewielki, i nie rzuca się w oczy, więc jest do przyjęcia. Oprócz tego, na zdjęciach tego nie widać - ale jest niewielkie wgniecenie na baku, właśnie w miejscu gdzie jest odprysk. A na przednim nadkolu jest naklejka:) Co do przebiegu, to też mnie to trochę niepokoi, ale odpalałem go i silnik chodzi naprawdę równo.Nic nie stukało, ani nie brzęczało. W każdym razie, w weekend może odbędę w końcu jazdę próbną. Zauważyłem że motocykl ma ręczne ssanie, co jest trochę dziwne, zważywszy na rok produkcji. Rozumiem, że to tak ma być? http://moto.allegro.pl/kawasaki-z-750-2006-z750-naprawde-warto-i1323112969.html A moglibyście coś powiedzieć o tej kawie powyzej? Sorki że tutaj, ale nie chce zaśmiecać forum. Poprawilem linka linka - Cerb Ręczne ssanie w wersji Z 750 i Z 750 S było tylko do 2006 roku Odnośnie Z750 z '06,to zdjęcia słabej rozdzielczości i mało co można z nich wywnioskować.Na pierwszy rzut oka wydaje się być niewalony,"ale" sprawdziłbym to dokładnie podczas oględzin (chociaż bak ma z lewej strony jakieś dziwne załamanie,...ale może to światło tak pada....,generalnie kijowe fotosy!) Przebieg i cena mogą być,tylko dziwi mnie brak ciężarków kierownicy (z obu stron) i czy przypadkiem nie powinien mieć w tym roczniku IMO (?) Z dodatków widać:lustra,diodowe kierunki i przelotówka "leo". Amen. PS:do Z1000 z '04 napisałeś,iż schodzą Ciz ceny i masz min:"wymianę olei" w cenie;rozumiem że olej w lagach też wymienią?! Pozdro Nie, napisałem tak, ponieważ takiego określenia używa się w mowie potocznej. Następnym razem, będę ujmował wszelkie aspekty bardziej dosadnie. Możecie mi wytłumaczyć, co oznacza IMO? ps Kawa 750 odpada, zostaję narazie przy tysiącu, bo chyba jest to najlepsza propozycja na dzień dzisiejszy. Pozdrawiam IMO - immobilizer. no tak he he he |
Podstrony
|