,
190 z tyłu?jakieś przeciwskazania?Niszczarka do gĹowy
witam.Wpadłem w posiadanie nowej oponki praktycznie za darmo problem w tym ze jest to 190 a nie jak w serii 180 czy sa jakieś przeciwskazania żeby latać w tym rozmiarze na zecie 750
Ja jeździłem na 190 i było gorzej z wyczuciem maszyny, ale bez tragedii, różnica ledwie zauważalna. 190/50 czy 190/55 ? wysokość taka jak w oryginale czyli50 Mniejsza poręczność, to wszystko. wysokość taka jak w oryginale czyli50 Nie jest taka jak w oryginale, ponieważ ni jest to wysokość w mm tylko procent szerokości opony czyli jeśli opona szersza to przy tym samym procencie będzie nieco wyższa. Jak to się ma do właściwości jezdnych to nie wiem ale taki jest suchy fakt. a do Z750 wejdzie ci opona 190 ?? nie będzie ocierać o łańcuch? Wejść wejdzie,tylko nie radziłbym tego zakładać,chyba że na własne ryzyko. Pozdro kurcze przecież to tylko jeden rozmiar panowie.wejdzie na bank myślę tylko że w zakrętach może troszkę gorzej trzymać a jeśli tak będzie zostanie po niej siwy dym i czarny slad na jezdni;-) W thundercacie fabrycznie jest 160 a ludzie zakładali 180 więc tu wątpię żeby to był wielka odczuwalna zmiana o ile wogole będzie coś czuć. Ja bym zakładał tym bardziej ze twierdzisz ze ją już masz. z tego co kojarzę to kolega Mr.Zet ma lub miał jakąś taką szerszą gumkę na tyle w swoim tysiaku.. może podpytaj go o odczucia.. Pamiętam jeszcze jego Zeta z aukcji opona 210 Ej a czy wachacz z 750 i 1000-ca są takie same? Coś mi się wydaje że w 750-tce jest węższy i 190 to chyba ledwo na styk pasuje! jak masz problem to ja ją wezmę i założę do z1000 Przecież Pweł już Ci odpowiedział że jeździł na 190 - tce w swoim Z750 Ostatnio kolega w swojej kawie założył 190, jeździmy od czasu do czasu po kartodromie w Bydgoszczy i odczucia miał bardzo pozytywne więc załóż, zobacz jak Ci się będzie jeździło tym bardziej że masz ją prawie za darmo. wachacz jest taki sam w1000 jak w 750 problelem jest tylko szerokość felgi jak założy się większą oponę na mniejszą felgę to rant będzie troszkę wybrzuszony co w rezultacie może spowodować ze opona w zakręcie nie będzie przywierać z taką powierzchnia jak oryginał.Co gdybać zakładam i sprawdzę.podzielę sie odczuciami po pierwszym lataniu.pozdrawiam Póki opona nowa to będzie jeszcze wydawało się ze jest ok, ale z czasem jak zjeździ się ją to już tak kolorowo nie jest. Robi się placek z ostro załamanymi bokami. Kiedyś RR'kę z takim kapciem oglądałem, jak dla mnie istna tragedia. Moje przekonanie jest takie skoro producent w specyfikacji zaleca tylko jeden rozmiar to coś w tym jest. To nie samochód że ma się kilka opcji przy różnych felgach. Mądrzejsi nad tym myśleli, więc nie będę ich poprawiał tylko dla wizualnego podziwu . wachacz jest taki sam w1000 jak w 750 napewno?? o jakim roczniku mówisz? bo jeśli o z1000 03r i z750s 05r to chyba się różnią , chwilowo nie jestem wstanie sprawdzić ale jutro to mogę podać dokładne wymiary I zgadzam sie z MATem. Zmieniając oponę zmieniasz właściwości trakcyjne. Podejrzewam ze konstruktorzy tak to wymóżdżyli żeby było najlepiej. Zmien na 190 jak nie będziesz przyciskał. Jesli natomiast masz zamiar jeździć ostrzej, zostaw serie. |
Podstrony
|