, Zapłon CDI do motoru ďťż

Zapłon CDI do motoru

Niszczarka do głowy
Witam .
Pierwszy zapłon :



Drugi :


Czy ten zapłon z kształtowaniem impulsu jest o wiele lepszy od zwykłego ?
Czy dla każdego innego motoru trzeba zmieniać wartość jakiś elementów aby go poprawnie ustawić .
Czy zapłon CDI można wyzwalać za pomocą transoptora i tarczy kodowej ?



Czy ten zapłon z kształtowaniem impulsu jest o wiele lepszy od zwykłego ?
Czy dla każdego innego motoru trzeba zmieniać wartość jakiś elementów aby go poprawnie ustawić
Czy zapłon CDI można wyzwalać za pomocą transoptora i tarczy kodowej ? tak można ale należy pamietać ,ze transoptor często się zapyla ... i robi problemy
Z tego co mi wiadomo od jednego gośćia . Mówił mi że ma optykę w zapłonie (czyli transoptor + tarcza ) i smiga już tak kilka lat i nic . Musi być to zabezpieczone przed warunkami zewnętrznymi . Myślałem nad czujnikiem halla z serii TLE.
Do jakiego motocykla planujesz to zaaplikować?


Jawa 50 (tuningowana - cylinder 80 cm . 5 kanałów płuczących , liczony wydech, itd)
Ale ja zrobię pewnie zapłon TCI będzie lepszy .
http://i56.tinypic.com/263hc81.jpg po lewej rozbudowany po prawej ten podstawowy. Do jawki to sobie zrób indukcyjny raczej bo raz ci łańcuch spadnie i zrobi dziurę do zapłonu i będzie tam syf leciał. No jak chcesz TCI to ładowanie aku trzeba porządne zrobić. dnia Pon 19:12, 25 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Ładowanie to ja porządne zrobię.
Może zrobię na czujniku halla , pomyślę jeszcze (kupię transoptor i hall) i zobaczy się.
Można taki zapłon wstawić do rometa 205?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl