, Z1000 R ďťż

Z1000 R

Niszczarka do głowy
Witam, z racji niezbyt dużo wolnego czasu, postanowiłem pozmieniać trochę w moim Zecie, a mianowicie małe modyfikacje , wszystko będzie uzależnione od zasobu pokładów portfelowych -- sponsorzy , darczyńcy mile widziani
pierwszą modyfikacje jaką przeprowadziłem na początku tego sezonu to
AirBoxmod, operacja dość prosta polegająca na wycięciu częsci pokrywy airboxa,


nie wiem jakie to ma znaczenie ale zet w ori to się "dusił" , wiem inżyniery siedziały nad tym ,ale ...po tym zabiegu moto pod bakiem zrobił się delikatnie głośniejszy,wzrosła odczuwalnie v-max , dodam że wydech seria więc coś na plus, moim zdaniem i po doświadczeniu jedna z lepszych modywikacji, właściciele nowszych zetów (przynajmniej 750 )mają jeszcze węższe gardło.
teraz czas na zmiane auspuffa
kolanka wydechowe dedykowane do ninja zx9r 01r , 4in1 , pasują bez problemów, jedynie trzeba dorobić rurę dolotową, wydech ...czekam na sponsora ,

obok wałki rozrządu od 9R.


jak bedzie reszta to poinformuję
dalej kolejną z istotnych rzeczy to zamiana wałków rozrzadu, wałki od 9R rocznik 2001,różnią się od tych z 98-99r,nie mają czujnika ale to nie jest jakis problem. mają minimalnie większy wznios i większe czasy otwarcia , teoretycznie powinno to dać około kilka HP więcej ,
dołączam moje pomiary wałków od zeta i 9R, na wykresie widać jak to się ma do pracy całego ustrojstwa
i tak
Z1000
wałek ssący
BTDC 38'
ABDC 66'
czas całkowitego zamkniecia zaworu to 284'
czyli tak 38' + 66' + 180' daje 284'
wydechowy
BBDC 57'
ATDC 31'
czyli 57' + 31' + 180' daje 268'
a ZX9R
wałek ssący
BTDC 45'
ABDC 75'
czas zamknięcia 300'
wydechowy
BBDC 66'
ABDC 46'
czas zamknięcia 292'
różnice wałków odnośnie czasów przedstawia schemat, widać również wzniosy krzywek, oczywiście wszystko zgodnie z serwisówką.

wraz z wałkami wymieniam sprężyny zaworowe....c.d.n
p.s. zachęcam wszystkich do dopingowania

podziękowania dla :
grzesiekkry.. może mnie będzie sponsorował ??
gunter...wiadomo

wymienie wraz z wałkami od 9R.
waski11 liczę na twoją pomoc i wiedze
kjezz ..za dostarczenie materiałów naukowych i poglądowych
Anuh za dokumentację fotograficzną
mihoo i arturoza dnia Wto 7:53, 11 Lis 2014, w całości zmieniany 4 razy


powodzenia... i zeby nie wybuchlo
Krzychu.. 3mam kciuki.. daj znac kiedy puścić.. a jak sie uda to może w moim cos podłubiemy.. pZdr
według mnie to od wydłubania katalizatora i zmiany wydechu powinieneś zacząć ale rozumiem brak gotówki.
czemu temat jest podwieszony?



według mnie to od wydłubania katalizatora i zmiany wydechu powinieneś zacząć ale rozumiem brak gotówki.
czemu temat jest podwieszony?

bo chce coś zrobic od dupy strony
na brak gotówki nie narzekam
powieszony dlatego że mam takie możliwości,wyczuwam w Tobie ...hmm

jedynie trzeba dorobić rurę dolotową, wydech ...czekam na sponsora ,
bo chce coś zrobic od dupy strony Smile
wyczuwam w Tobie ...hmm
tak ?

Ja wielkich modów nie robiłem ale od tego co Ci "poradziłem/napisałem" sam zacząłem i różnica jest ogromna.
Wałki itp. też owszem ale normalnie robi się to później więc lekko mnie zdziwiło.
Zakładając taki temat musisz liczyć się z jakąś poradą bądź konstruktywną krytyką no chyba, że robimy jak na jakiejś nk czy fotka i dajemy same słodko-pierdzące piątki i liżemy sie po jajkach.

Kończąc, powodzenia w dalszych modach i jak pisał Anuh-Z1000 co by nie wybuchło.
Powodzenia Krzysiu w modzeniu....,tutaj akurat w całym tego słowa znaczeniu
Wesoło tu się robi
Krzychu, na co Ci to wszystko, przecież jak to nie odpali to w psychiatryku wylądujesz
A co do gotówki: nie sztuką jest tuningować moto z katalogu, wiele mamy ociekających kasą motków przypominających cyganów obwieszonych złotem, wszyscy wiemy ile co kosztuje.
Gołodupce natomiast idą pod prąd i rzeźbią, na wyczucie, na żywioł. Skala tych przeróbek miażdży imho każdy katalog, inżynierowie z Kawy jakby zobaczyli te wynalazki to wyjebało by ich w kosmos. System modyfikacji jest co prawda kowalsko-intuicyjny ale przynosi wiele radości ich twórcom i zazdrość kolegów.
Krzysiu nie dawaj się prowokować Kafarmanowi, to niezłe zioło
Koniec lizania po jajcach (Krzycha ).
ma być hardkorowo
widzę z pierwszego zdjęcia airbox ja wyciąłem go do kształtu zewnętrznego można tym samym maxymalnie zwiększyć objętość puchy
Grześ spoko , jak się zjebie to kupie coś innego
właśnie rozebrałem głowice od 9R.

kolego Avator odnośnie airboxmod, był test jaki to miało wpływ na spalanie?
kolego z airboxmodem najmniejsze spalanie jakie udało mi się uzyskać to 5,5 , max to nie przekroczyłem 9, średnio 6,8-7,2
Krzysiek - ciśnij , nie przestawaj
" TT" czeka
Powodzenia mam nadzieje że silnik da radę
Muszę podjechać na Koszęcin zbadać grunt!
Bede trzymal kciuki, chyba pierwszy taki tuning na naszym forum. Ciekawe czy jak Mariusz to zobaczy to zacznie cos dlubac przy swoim;)
Mariusz pewnie będzie zakładał supercharger cos takiego
http://www.rotrexsuperchargers.co.uk/Rotrex/pages/products/bikes/kawasZ1000/prod_kawasZ1000.html
a ja lece dalej z tematem


kilka szybkich ruchów




nie wybaczę ekipie kawasaki jak mogli zjebać takie coś

okazuje się, żeby wymienić łańcuszek rozrządu trzeba rozpołowić karter

ale,po dokładnym sprawdzeniu , na wszystkie możliwe sposoby, stary łańcuszek nie jest praktycznie z zużyty ,
śmiem twierdzić że prędzej silnik padnie jak on.
i wałeczki po wierceniu otworu



nie obeszło sie bez kłopotów , uratowany dzięki kjezz-owi
Powodzenia !! jezeli bedziesz cos potrzebowal z Inter Carsu lub Inter Motors PISZ!!!! z chęcią się przyczynię do Twoich modyfikacji
Do tego "supercharger" powinny być skrzydła w komplecie .
Krzychu sam wyciągałeś "piecyk" czy miałeś pomoc .
sam, nie jest aż tak ciężki
Serio nie da sie nowego lancuszka przeciagnac podpinajac go pod stary i potem zakuwajac? Szczerze watpie zeby w serwisach rozpolawiali silnik za kazdym razem gdy wpada klient na wymiane.

Serio nie da sie nowego lancuszka przeciagnac podpinajac go pod stary i potem zakuwajac? Szczerze watpie zeby w serwisach rozpolawiali silnik za kazdym razem gdy wpada klient na wymiane.

Też się nad tym zastanawiałem
Szczerze mówiąc to masz rację,tylko wg producenta nie zalecana jest taka procedura,a co do serwisów to pewnie temat na osobny topik.
No tak. Serwisowki to bez watpienia najlepsze ksiazki do ogarniania motocykla i 99% rzeczy w nich zawartych jest godne nasladowania, ale akurat procedury wymiany lancuszkow sa chyba pisane troche na wyrost (do XJ600 tez sugeruja rozpolawianie silnika. Nie wiem jak inne bo sie nie zaglebialem. Pewnie tez) Do tej pory kupowalem kilka lancuszkow (DID) do roznych motocykli i jeszcze nie trafilem na zakuty, wiec tak czy siak zakuwac go trzeba. Ide tez o zaklad, ze w serwisach nikt nie bedzie spedzal kilku godzin nad wymiana jesli moze to zrobic w jedna czy dwie a lancuszek spokojnie pociagnie zalecany limit kilometrow do nastepnej wymiany. Z punktu widzenia klienta tez chyba nie ma co sie trzymac serwisowki bo nie dosc, ze taka wymiana drozsza ze wzgledu na robocizne to przy rozpolowieniu silnika od razu do wymiany idzie kilka uszczelek, ktore na drzewach nie rosna
Z tego co pamiętam,to przy zamówieniu łańcuszka rozrządu jest możliwość wyboru:
-zakuty
-do zakucia

więc zawsze wybór należy do kupującego.
no dokładnie
ja mam fabrycznie zakuty , mój po dokładnym obejrzeniu i pomiarach nie wykazuje większego zużycia.
Krzychu POWODZENIA:)
do zmiany spreżyn zaworowych potrzebowałem kilku narzędzi , narzedzia "made in home "


operacja wymiany sprężyn przebiegła sprawnie


ja pier... avator co Ty zażywasz? Dawaj namiar, ja też tak chce konstruować Powodzenia i dawaj dalsze relacje....
Avator -Nie ma jak "domowe kowalstwo artystyczne " zimową porą Trzymam kciuki
K...a nawet już moich telefonów nie odbiera
jak nie odbieram ?? odbieram
no to dzis powalczyłem troszkę
efekt był do przewidzenia, źle wkreca na obroty za to zieje ogniem ,
po rozmowie z waskim11 ,wniosek jeden :
wprowadzić korekte paliwową
czekam na Innovate AFR i PC3 i kręcimy dalej.
Potrzebuje pomocy no tak wyszło
poszukuje się dowiedzieć gdzie i jakie kolory przewodów są umieszczone we wtyczkach od ZX6R 2003-2004 r. 1 wtyczka znajduję się tuz obok przepustnic 12 pinowa, 2 jest mi cieżko zlokalizować gdyż nie miałem styczności z tym moto ta wtyczka też jest 12 pinowa ale nie wszystkie są wykorzystane , na zdjęciu potrzebuję wiedzieć które są to piny( jakie kolory przewodów lub gdzie są doprowadzone )
wydaję mi się a może i na pewno że z tej drugiej wtyczki gdzie są 2 znaki zapytania prowadzą do Main Throttle Sensor .
dodam że są to miejsca do zamontowania Power Commandera ,
uściślając potrzebuje zlokalizować 3 przewody, niestety w serwisówce przewody są oznaczone ale nie ma lokalizacji umiejscowienia w/w wtyczkach.
tu jest schemat montażu PC3 w ZX6R lub ZX6RR z 2003-2004r
http://www.surfsidemoto.com/images/KawZX6R0304.pdf

a tu fotka tak na szybko rysowana

może ktoś pomoże ??
ok, z elektryką sobie poradziłem.
Jak wiadomo wszyscy wiedzą po co i na ch*j komu Power Commander , bo to tyle kasy itp ..., generalnie zbędny gadżet ,ale nie dla mnie, będzie mi potrzebny do testów, za nie wielkie pieniądze nabyłem full opcja PC3 ( i tu WIELKIE Podziękowania dla waski11 za pomoc i ofiarność w załatwieniu PC3. Z racji tego że ciężko znaleźć PC do Z1000 a jak są to kosztują $ od ch*ja i jeszcze troche, zakup padł na dedykowany do ZX6R lub ZX6RR z 2003-2004 r. dlatego że ma najbliższe wartości elementów tzn oporność cewek wtryskiwaczy i TPS oraz kolory przewodów,




jedyny fragment instalacji jaki miałem to z zapasowych przepustnic, CIUL u którego zamówiłem całą inst. elekt. przysłał mi ale nie do tego zeta, więc dupa trzeba wymyślec coś innego.
Nie przejmując się zbytnie zabieram się do roboty



po 3h roboty i 10 razach sprawdzenia przewodów , zrobienia w sumie z dwóch wtyczek ..jedną ?
może to pięknie nie wygląda ale..



mapę wgrałem na razie do testów ... jakąś od zeta i tu uwaga
"nie wgramy innej mapy jak mapę do dedykowanego moto z PC3 ", więc musiałem przepisać a w zasadzie skopiować z Zeta do ZX6r Pc3.
Dodatkowo zamontowałem ECU od 750 dlatego że ma większy rev. limit ,
i tu podziękowania dla kjezza



Operacja się udała
moto odpalone
teraz czekam na wydech i AFR
Krzysiu,masz trochę info na PW.
czekając na resztę detali .. a będzie to trwało
wpadł do mnie dzis moduł ESS ,o zaletach i wadach , i typu po co to komu ?? ... poszukać i poczytać w necie

Ogromny szacun
Super relacja i powodzenia w dalszych modach
ostatnio wpadł do mnie tylny amortyzator od ZX6R 2006r , amorek posiada pełna regulację strojenia postanowiłem go w montować do zeta , niby wszystko pasuję ale rozstaw mocowania widełek amortyzatora ZX6 wynosi 30mm a od Zeta 32mm , trzeba było z frezować mocowanie po 1mm z kazdej ze stron jak i ośkę, skok amortyzatora jest krótszy o ok. 5mm ale zet to nie enduro , amorek jest też niższy , dla wyrównania wysokości zawieszenia założyłem krótsze i lżejsze ... i zapomniałem jak to sie nazywa
zmieniłem sprężyny, dlatego że sprężyna od ZX ma większe ugięcie wstępne, co przekładało by sie na zbyt miekkie zawieszenie, chociaż...jak bedzie czas to podmienie i przetestuję.



dnia Wto 21:20, 18 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
No wreszcie cosik widzę .Zegrałeś już wałki z power commanderem .? /na gotowca / , czy jeszcze kombinujesz
wałki od 9 juz siedzą,moto odpalony na prowizorycznym wydechu ładnie się wkręca i nie wali ogniem jak poprzednio, zrobiłem jeszcze mały myk zostawiłem walek ssący od 9 a wydechowy dałem od zeta ,niby nie wielkie róznice w czasach otw.i zam. moim zdaniem nie najlepiej pracował,
,czekam na AFR w UK kosztuje 200 zł taniej jak u nas i tak sie zastanawiam moze gdzies w PL jest .
http://www.ebay.pl/itm/INNOVATE-DB-GREEN-LED-WIDEBAND-GAUGE-AFR-KIT-LC-1-with-O2-SENSOR-/120991871982?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c2bad73ee#rpdId
wpadłem na jeszcze jeden pomysł żeby w dzwignie zmiany biegów wstawić łożysko igiełkowe, jak bedzie tak daleko to zgłosze sie do Ciebie
Krzychu no chyba Cię już całkiem popierdoliło
Masz zakaz kupowania czegokolwiek dopóki nie przejadę się tym wynalazkiem na wiosnę
Wtedy podejmiemy decyzję co dalej
Grześ...
ostatni zakup ...
http://www.ebay.com/itm/Innovate-LC1-Wideband-DB-52mm-Kit-O2-BLUE-LC-1-3795-/270904657477
i dam Ci się karnąć , jako pierwszy ,pod warunkiem że się nie rozleci po drodze
"i dam Ci się karnąć , jako pierwszy ,pod warunkiem że się nie rozleci po drodze "
No nie przesadzajmy

Prędkość "nadświetlna" nie jest aż tak ogromna
Krzysiu,a Twoja koleżanka - małżonka wie jakie kosztowne prezenty Zetorowi pod choinkę robisz?
chyba wie
Krzysiek a co to jest??
Miernik stosunku paliwo/powietrze skoro wrzucił/wrzuca PC i bedzie się bawił parametrami to przyda się przy strojeniu
no w końcu dotarło prosto z za oceanu


sprzęcik łatwy w montażu, kalibracji.
Zastanawiam sie jeszcze nad Innovate SSI-4 lub EcuMasterem, choc i bez tego powinienem ogarnąć temat
dziś dotarł Ecumaster

no to teraz wystarczy to wszystko połaczyć
i dzięki temu właśnie urządzeniu będziemy mogli dowiedzieć się jaką mocą
dysponuje diabelska pomarańcza Krzycha
Fajnie dawaj dawaj
Krzysiek żeby tylko ci warsztaciku nie rozjebało.Jak poskręcasz daj znać to podjadę.Nawet dam radę z kulejącą nogą wypróbować na Bruśku
Krzysiek , składaj i zapodaj relację
P.S.
Jedyna fotonowela jaką oglądam
Karwa twarz Krzysiu!!!
Faktycznie jesteś liderem, bardzo jestem ciekaw efektu końcowego.
Tylko dobrze to podlącz, bo tak jak Marek wspomniał...szkoda będzie tego warsztaciku.
Pozdro750
no to lecimy dalej
Gunter musimy się rozliczyć nie było potrzebne ale nie bede robił problemów
waski11 wiesz co potrzebuje bo w tym temacie bedzie mi tego brakować, mihoo i mariusz też o tym wiedzą,
kjezz bedzie sprawa ale to potem
jak wiadomo co nie którzy tunnig itp w tej nazwie zaczynaja od wymiany filtra, wydechu bo to najłatwiej wiem ,ale ja zabrałem sie od dupy strony i sam nie wiem czy cos z tego wyjdzie , jak wiadomo potrzebna była rura dolotu do wydechu , tłumik dostałem od naszego kolegi Mariusza za co serdecznie dziękuję a i pragne poinformować ze jak narazie na tym forum są 2 zetki z takimi wydechami .
Dolot zrobiłem tak w skrócie 3 kawałków prostej i 3 kolanek 90 C st. średnica jak najbardziej popularna 51mm ,całość pocięcia ,szlifowania zajeła mi ok 10 godzin
Na zdjęciach widać już założony set pomalowany proszkowo
kolor wybrany przez tajne głosowanie , a wykonany przez zaufanego forumowicza , co do jawności niech sam odpowie

ciężko było ale prawie gotowy, pozostało dać do pospawania

po 2 dniach tel. że pospawane dla mnie 1 klasa , dokładność w każdym calu.

rureczka wymaga dopieszczenia ale ważne że gotowa a pasuje tak

zdjęcia nie oddają tego co widać , do wykonania tego elementu trzeba było brać pod uwagę takie sprawy jak :
butem nie dotykać bo wiadomo czym to grozi ... a w piętkę parzy
plecak że nie miał oparcia o tłumik
no i efekt
super daj jak to gada
zapewne jak to bedzie gadać dam zdać ale czy tu ??
nie wiem najpierw testy , ustawienia, w planach NOS bo jest sponsor co jeden z naszych forumowiczów nie dowierzał,mniejsza o to, najważniejsze że idzie dobrze
No i świetnie opanowałeś ten dolot To teraz czas na relację "silnikowo- elektroniczne" .Gratulacje Krzycho . Jak czegoś potrzebujesz to pisz, dzwoń!
p.s
Jak pasi ten nowy tylny amorek . Nie widzę , nie widzę Go


Jak pasi ten nowy tylny amorek . Nie widzę , nie widzę Go

jak nie widać jak widać ,wytrawny zeciaż dostrzeże wszystko, jak mówłem zet to nie enduro, wiec o pomyłke łatwo sprawdzimy na wiosne
Krzysiu widzę że będzie terror Koszęcina . Jak skończysz to przyjeżdżam biorę flaszkę i trzeba będzie to opić żeby dobrze zapier....

Krzysiu widzę że będzie terror Koszęcina . Jak skończysz to przyjeżdżam biorę flaszkę i trzeba będzie to opić żeby dobrze zapier....
ale możemy troszkę wcześniej ? po co czekać do końca
Maszyna coraz lepiej się prezentuje
Rura do tłumika niezły zawijas.

Maszyna coraz lepiej się prezentuje
Rura do tłumika niezły zawijas.

dzięki
rurka nie wygląda na tak zakręconą , co mam jeszcze zrobic to drobna polerka , opaski zaciskowe już mam, kwestia gdzie wspawać tulejkę pod AFR, miejsca, mało a ma to jakoś wygladać, pozostaje mi jeszcze co już mam do dyspozycji komputer pokładowy ,firmy nie zdradzę bo i tak nie ma w moim projekcie większego zainteresowania , a pomału zaczynam wątpić w sukces mojego zeta,
co do samego komputera :tak na szybko
prędkość i jego odmiany,średnie i chwilowe spalanie, temperatura 2 czujniki ,pomiar przyspieszenia 0-100km/h, 0-200km/h , reszty nie pamietam z resztą co chce ,to se ustawię i pomierzę , ale w warunkach rzeczywistych ,czyli potocznie na hamowni dynamicznej ( opory toczenia, wiatru ), natomiast hamownia statyczna to dla mnie tylko wykres i kawałek papieru, no i mozemy sie chwalić że nasze moto .. wiadomo temat przyspieszeń,v-max itp: na drodze w warunakch naturalnych ogólnie nam przyjętych nie ma sie do niczego , więc można się tym podetrzeć bo jak wiadomo... odpowiedź znajdźcie sobie sami
W moim projekcie nikogo nie obrażam, że jego moto jest najlepsze, wychuchane, wycacane ,no czysta perełka itp. ja chcę sobie coś zmienić
i to jest moje... tylko czemu taka oglądalność ??
" kwestia gdzie wspawać tulejkę pod AFR, miejsca, mało a ma to jakoś wygladać " Krzycho , nie da się tego upchać tak jak w orginale czyli w samą końcówkę kolektora ?
dnia Nie 20:42, 06 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz

... tylko czemu taka oglądalność ??
Krzychu bo to jest coś

... tylko czemu taka oglądalność ??
Krzychu bo to jest coś

Wszyscy ciekawi jak to wytrzyma,bo najpierw Przepiór dawał do 4 na kole i nic się nie stało,a teraz Ty robisz z tego samego "Turbo-Zeta"!

" kwestia gdzie wspawać tulejkę pod AFR, miejsca, mało a ma to jakoś wygladać " Krzycho , nie da się tego upchać tak jak w orginale czyli w samą końcówkę kolektora ?

... tylko czemu taka oglądalność ??
Krzychu bo to jest coś
to bedzie coś jak NOS założe , narazie rozglądam się za zestawem, ecumaster ma tą mozliwość a z ciekawostki to że jego max RPM to 12000 i nie znalazłem podobnego urządzenia co by wykręcał szybciej, najlepiej było by zastosować PCV5 i przełącznik mapy, ja na razie czekam na tulejke.
Krzychu ale URWAŁ !!!
jeszcze nic nie urwałem

... tylko czemu taka oglądalność ??

Krzychu no co ty, nie wiesz czemu taka oglądalność, wszyscy z niecierpliwością czekają aż się to wszystko rozp...... yyy chciałem napisać wybuchnie.

Żartowałem.

Mimo, że dłuższy czas na forum nie zaglądałem znam kolejne etapy przeróbki z rozmów z Avatorem i mogę zapewnić, że robota jest pierwsza klasa. Co tu dużo pisać - działaj dzielnie Krzychu, zapowiada się niezła rakieta
tulejka dotarła , już wspawana

No to teraz pasta i heja z polerką Krzycho
wymiata zdrowo , a właściwie to pewnie dopiero będzie wymiatać
o wymiatanie to bede martwił sie puźniej
dziś poskładałem do kupy wydech ( czyszczenie w H2SO4 +U12V max 12-15 A ) i tak nie wszystko zeszło plus polerka, niestety nie należy do tej grupy co muszą mieć wszystko na cacy dla nie potomnych " nie szukam rys w 10 letnim moto " itd.
odpaliłem , bez PC ,i tak :
na jałowym wali basem , bardzo dobrze wkręca na obroty jest nadzieja
a czy będzie lepiej ??
zobaczymy...
zobaczyć by fajnie było, ale posłuchać jeszcze lepiej
może jakiś filmik???
Mały update odnośnie Power Commandera
nie będę zakładał PC3 , przerobiłem PCV z uwagi na większość udogodnień m.in. wejście analogowe co ułatwi konfigurację itp. przeróbka prosta i łatwa .
Założyłem również shiftlight na razie ustawiłem go na 10500 rpm, w testach to wyjdzie , jak i wskaźnik DB Gauge Air jeszcze nie podłączony do kontrolera ,wszystko w swoim czasie


oraz na specjalne życzenie jedego z forumowiczów choć bez rewelacji filmik z testu shiftlighta ,
założony Db kiler .. bo za głośno troche

http://www.youtube.com/watch?v=DCcXE_FBz1k
Daj tez bez dbkilera !
Ja pierdziele Krzychu, deska jak w samolocie niebawem będzie...rozpierdziel totalny
Nice
głupio teraz wyglądam, ale bije pokłony przed monitorem
Krzyś, a co to za liczydło po prawej od właściwego licznika ???? te co na czerwono cyferki pokazuje
Marku przeciez to wyswietlacz cyfrowy !

Krzyś, a co to za liczydło po prawej od właściwego licznika ???? te co na czerwono cyferki pokazuje
już wyjaśniam ,jest to wskaźnik paliwo/powietrze ,krótko mówiąc pokazuje skład mieszanki
tu masz producenta
http://www.innovatemotorsports.com/products/db.php
Krzysiu,to teraz ze względu na "szeroką deskę rozdzielczą" będziesz musiał zaadoptować jakieś owiewki?!
do Koszęcina rzut beretem, to może na wiosne dane będzie gdzieś ujrzeć ten pojazd kosmiczny
1 etap zakończony



mam jeszcze kilka planów ,modyfikacji ,przeróbek ,testów, itp. ale co z tego wyjdzie... nie wiem
"a tak po prowdzie" większość myśli ile bedzie koni, jaki moment i po chuj mu to było ?
już wyjaśniam co niektórym z forum że "po chuj to stoi krasnal w wodzie" koń będzie jeden i to mechaniczny a w moment to cie opierdoli.

p.s. W11 dalej nie moge dobrać przełącznika do mapy, zastosowałem jaki na 220V , nawet pasuje

do zobaczenia na śląsku
..to na śląsk..
co to za carbon?

co to za carbon?

Carbon jak carbon - zwykła 3M przyklejona,pytanie zasadnicze brzmi:
czy to będzie łapki urywać?!
Krzysiek pamiętaj że masz dać mi znać, zgłosiłem się na testera . Ponagrywamy coś w HD.
mihoo to nie jest zwykła 3M , oklejała to moja ślubna, a czy łapy urwie ?? się zobaczy
Marek nie ma problemu z testowaniem , zalejesz i jedziesz ,testy beda na A1
problem jest taki jak :
przymocować, laptopa do zeta żeby odczytać loga z zapisu, nijak nic nie pasuje , na baku to zawadza, na plecach to kabelki nie starczą,
pozostaje folia stretch,przymocować do zadupka plus klawiatura na usb
jak dobrze poleci to w przyszły tyg. na testową rajze

kjezz czekam na info , wiadomo o co biega
gunter , mam chyba u Ciebie przejebane
czekam aż bedziesz w PL, daj znać.
no to jak to jest folia to szacun dla ślubnej
Dziś była okazja potestować ( wiało trochę )i pokombinować z ustawieniem mapy w PC5, po wypaleniu pół baku paliwa ustawiłem AFR dla max mocy w przedziale 13,2 - 13,8 ,dla przelotowej ok. 150-160 6-bieg 14,5-16,0 ciężko jest to skorygować , dlatego że delikatny ruch manetką, podgórke ,z górki ,wiatr, i juz mamy skoki afr, nie mniej jednak są to wartości bezpieczne , mapa na razie wstępna bez DB kilera choć mam wrażenie że wycisnąć już sie za wiele nie da pozatym że bedzie jeszcze więcej palić wiadomo hamownia, druga sprawa to że mam możliwość przełącznia map w "locie" więc jeszcze trzeba zrobic mape pod DB. Bawię się dalej











I tak szybko zmontowany filmik jak gada scorpion
hmmmm takie sobie ,

a poważnie WOOOOOOW!!!!!
trzeba jeszcze znów wyskoczyć ale z dodatkowymi bateriami

co do łumika to jest k......a złoooooooooooo! dnia Wto 21:02, 05 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
oooo.. QrwesQ.. r
Ja pier....ale to wyję Teraz jak motka w domu odpalasz to chyba słychać cię w Borownie
Baaardzo sympatycznie !
szkoda ze nie dwa tlumiki 2v1 a nie 4v1. wtedy by walilo pewnie jeszcze lepiej biorac pod uwage ze to krotka pucha ( z tego co relacjonujecie)

a macie jakies filmiki? dnia Wto 22:40, 05 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Trochę fantazji i jakie efekty nieźle panie K..a
praktycznie wszystko gotowe, całokształt pracy wyjdzie na hamowni.
reszta tematu opublikowane będzie na stronie
nakedbike
oczywiście nikogo nie zmuszam, nie mniej jednak w tym miejscu będę poświecał więcej czasu.
Dźwięk super, pełen podziw i powodzenia w dalszych modyfikacjach
Moda opijamy na zlocie cytrynówką

Moda opijamy na zlocie cytrynówką
zawsze
będzie poprawiona wersja projektu "R" , termin zakończenia ..nieznany


To powoli zaczyna być przerażające
Piec od ZX10 ('04-'05) - wybrałeś najbardziej narowistego jaki tylko był?!

Zaraz będzie jak tutaj:

http://www.youtube.com/watch?v=VW1ZxptYCfg

Powodzenia Krzyś! dnia Nie 22:21, 03 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz

Piec od ZX10 ('04-'05) - wybrałeś najbardziej narowistego jaki tylko był?!

Zaraz będzie jak tutaj:

http://www.youtube.com/watch?v=VW1ZxptYCfg

Powodzenia Krzyś!


Dzięki,
Michaś , ten silnik jest mi znany, a to że jest narowisty, to nie prawda , dużo ludzi myli ( jeśli się w ogóle interesują motocyklami, a nie tylko co wujek Google przyniesie,jeździł ktoś ?? ) To jest zwykły silnik 4-sówowy -ot tyle a reszta to... elektryka,/wtrysk. itd ...,natomiast ta wiekszość to i tak pierdoli od rzeczy...
prace trwają..


...ten silnik jest mi znany, a to że jest narowisty, to nie prawda , dużo ludzi myli ( jeśli się w ogóle interesują motocyklami, a nie tylko co wujek Google przyniesie,jeździł ktoś ?? ) To jest zwykły silnik 4-sówowy -ot tyle a reszta to... elektryka,/wtrysk. itd ...,natomiast ta wiekszość to i tak pierdoli od rzeczy...
prace trwają..


Krzysiu,zwykły-niezwykły,swoje potrafi,a to że ma taką "łatkę" to nie bez Kozery,z resztą sami posiadacze tak się o "dziesiątce" wypowiadają.

Jeszcze raz:powodzenia w modach!


Jeszcze raz:powodzenia w modach!

spoko Michaś , dzięki
Ja pierdolę Krzysię co będzie za rok?? Chodzi mi o zmiany w twoim Zecie
silnik zamocowany w ramie , crashpad założony do wizerunku całosci

Joka nie wiem co bedzie za rok , może V-ke wrzucę ??
szybki temat
potrzebna do wspawania tulejka na sonde lambda ale z tytanu , najlepiej z uszkodzonych wydechów/katalizatorów ,
kto z orientowany ten wie o co kaman ,
kto powiedzial że będzie lekko ??
TU ??

ot takie małe info


to tyle
Dzięki... dnia Wto 22:53, 04 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
idzie wiosna
gruboooo powodzenia w modach
na wolnych chodzi jak JELCZ
Krzyś pewnie oleju nie wlał do silnika, dlatego taki krótki filmik
PS: screen niebawem przybedzie bo bilet kupiony. Rasrafarai

na wolnych chodzi jak JELCZ
Paweł a słyszałeś ... swojego .? ;D .. to dopiero jęczy .. o ramie nie wspomnę ...





Nie chce mi się opisywać , ale powiem wam jest ogień z dupy
Całokształt pracy ,koszta i testy są TU
Oj Krzysiu Krzysiu...respect!

Pewnie nieziemsko idzie na kolo.

Pewnie nieziemsko idzie na kolo.
z 3 i to z gazu
Łooo ja też tak chcę O.O piękna sprawa..
Krzysiu,to ile teraz masz kucy pod dupą?

Krzysiu,to ile teraz masz kucy pod dupą?
Michaś nie wiem , jednak musi być ich znacznie więcej skoro dzwiga do góry, mapa narazie nie dopracowana , czekam na sprzęt do zapisu loga i na oponę, mogłbym uzyć laptopa ale boję sie że go zgubie ,
napewno będzie hamowany
No to czekam na oficjalne info.

No to czekam na oficjalne info.
jak wszystko dobrze pujdzie to w połowie kwietnia bedzie hamowany
a i zapomniałem dodać jak z tytanem ?? dnia Pią 15:49, 07 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Ciemna Strona Mocy Tobą zawładneła

Ciemna Strona Mocy Tobą zawładneła
tak dokładnie ,i żeden "xenon" mnie nie rozświetli heheheh

Ciemna Strona Mocy Tobą zawładneła
tak dokładnie ,i żeden "xenon" mnie nie rozświetli heheheh
Może i dobrze bo w tej jasności byś jeszcze przeszedł na Jasną Stronę Mocy
hehe
nie ma takiej opcji wole tel. kom. drogę oświetlać niż trafić do ciemnej dupy .
ok , dobra bo za chwile odezwą się zwolennicy pewnego pierwiastka .
trzymamy temat ,
Wczoraj przypadkiem, natknąłem się na to forum, ale jak zobaczyłem ten temat to normalnie szczena przy stopach
gotowy do jazdy , zalany pod korek .
216 kg

No i gitara.

A z tytanem bez zmian,czyli darmo nikt nie chce dać.

No i gitara.

A z tytanem bez zmian,czyli darmo nikt nie chce dać.

spoko Michaś , zamiast tytanu jest kwasówka, dziś moje oczko było hamowane , i najlepsze jest to że to nie koniec jego możliwości , tyle ci powiem że między EU a USA to taka mała przepaść ... a ja mam z USA... dnia Pią 19:08, 18 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
hehe ale mało nam uszu nie rozerwało kora od mózgu odchodziła
i pół metrowa marchewka dnia Pią 22:20, 18 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
No nieźle dawało tutaj filmik

Moc mierzona na kole ,a silnika to ileś tam % trzeba dodać,może dla innych to będzie mało ,ale ja osiągnąłem co chciałem ,temperatura 30 C to troche za ciepło...

Ciekawy artykół na temat hamowni i tu
Z wrażenia zapomniałem nakręcić decydyjacy moment , ale co tam, mody bedą dalej , pod koniec sezou kolejne hamowanie.
Dicio nie obyło się bez atrakcji , wszędzie łapanki



dnia Czw 17:59, 23 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Na szczęście Avator zjebał Policjanta że na łysej oponie lata i nas puścili dnia Sob 11:12, 19 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
temat zamknięty.... a szkoda
Otwarcie kwiecień 2015 dnia Pią 6:25, 24 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
A co sie stalo?
nic
nowe malowanie silnika,nowe koła ( podobnie jak od Mariusza z Proszkowa tylko inna felga, opona 240 ),zmiana przedniego zawieszenia i inne takie pierdoły.
Jak bedzie gotowy to się pokaże
Aha,no to czekamy;).
soon 2015r.

jaka szerokość???
7 ,opona 200
No Krzysiu powiem ci ,że prze kozacko wygląda
przerwę między mono wahaczem a oponą widziałem
a jak jest między oponą a kominem
nie przypali jej
o żesz ja Cie... wygląd PETARDA !!!!
jeszcze w tym sezonie jak skompletuję materiały to montaż podtlenku, malowanie chłodnicy , clip on-y, prowadzenie wydechu pod zadupkiem i parę innych udogodnień i poprawek.


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl