, Z1000 (2010-2013) - modyfikacje ďťż

Z1000 (2010-2013) - modyfikacje

Niszczarka do głowy
Witam wszystkich ciekawi mnie ilu z nas bryka już nowymi zetami. Jakie modyfikacje zastosowaliście w sprzętach (wydech, klamki, crash pady, kufer itd) .
Ja mam z roku 2011 kolor zielony i po przesiadce się na niego brakuje mi bardzo regulacji klamki sprzęgła od tego muszę zacząć i skasować luz na rol gazie. Co do wydechów to póki co nie mam zdania wypaliły się seryjne i nawet to miło gada sobie.


Modyfikacji można zrobić wiele jeśli chcesz regulację sprzęgła to ma ją RIZOMA http://www.rizoma.com/en/accessories-bike/bike:6726/kawasaki-z-1000-2010-11.html, jeśli chodzi o wydech to jest już ich sporo, ja mam cały układ akrapa http://www.youtube.com/watch?v=-aNUfvywZ1A i zajebiście to gada, niski basowy dźwięk http://www.youtube.com/watch?v=xWscNU-EW8o&feature=related dnia Pon 9:13, 08 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
kolego lubon zapraszam do działu "POWITALNIA"! dnia Pon 11:14, 08 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Ja też biorę pod uwagę akrapa ale tylko 4 w 1 inna opcja nie interesuje mnie widzę że go hamowałeś ile wyszło na kole ?


Adam to Twój na hamowni z motocyklowej? Chwal się ile pokazał bo nic nie da się odczytać na filmiku
Pokazało 143,8KM
Na tej z BP 143,8 ale coś nie tak im wyszło, krzywo stało moto, pomiar wyskoczył zaraz po odcince, a nie jak u wszystkich po dłuższym liczeniu i skakało tylne koło, powiedzieli, ze mam w nowym motocyklu krzywą felgę z tyłu, strasznie mnie rozbawili , bo na kole u Tomka Kędziora wyszło 140, a na innej takiej jak ma Ratka 148 i komu wiara Grunt, że PC i wydech robi swoje, staje na koło z gazu bez problemu z drugiego biegu, z trójki też ale ze sprzęgła, więcej nie trzeba, nawet o B-Kingu już zapomniałem ale myślę o Ducati. No ale to w innym dziale...
Adam mam pytanie bo dobrze nie widać tego masz same końcówki czy katalizator tez wywalony jest bo z tego co widzę na stronie akrapa to 4 w 1 jest przelot kompletny bez kata z kolektorami ale może się myle
Mam caly uklad 4-2-2 z kolektorem takim jak 4-2-1 tylko jest przejscie na dwa ktotkie zamias jednego dlugiego
Moim skromnym zdaniem redukcja "kultowych" 4-4 do 4-1 to zwykłe okaleczenie zeta...
Jedyna akceptowalna opcja wydechowa to 4-2 tak jak ma Adam...
ale to kwestia gustu
Moc imponująca!!!
ale mój na "serii" też z dwóji na gumę idzie bez kłopotów a potrafi nieco polecieć również na trójce z pomocą sprzęgła
Z praktycznych kwestii to faktycznie klamki bym wymienił i oczywiście amortyzator skrętu (Adam zna temat )
Będę chyba też coś dłubał w ustawieniach zawieszenia... Właśnie przed chwilą wróciłem z 2-dniowego wypadu w Bieszczady i chciałbym coś poprawić...
no i masakra! - tylna opona Dunlop D210 "znikneła" mi po 6 tys. km. Dramat!
Sry za OT, ale w końcu ktoś zajeżdża opony w takim tępie jak ja. Rekord to Metzeller MEZ1 w 3,5 tyś.
Adam coś się kiedych chwalił że zjadł seryjną gume w 2-3kkm bez palenia
Miałem kilka mocnawych naked'ów w tym poprzedniego zeta i jakoś zawsze trafiałem na Michelin Pilot Road 2 - dwu składnikowe.
No i spokojnie 10tys wytrzymywały!
Seryjne D210 są jak widać dosyć miękkie i zrywność Zeta masakruje tę gumę jak na mój gust zbyt szybko....
Oczywiście nie mówię o jakimkolwiek "paleniu lacza" - zwykłe łagodne "zetowe" ruchy uliczno-drogowe
Teraz spróbuję Dunlop RoadSmart.

Adam coś się kiedych chwalił że zjadł seryjną gume w 2-3kkm bez palenia

No właśnie, docieranie i później kita bez koła, seryjny Dunlop d210 się zesrał ale teraz mam tego nowego dwuskładnikowego Dunlop SportSmart i powiem, że jest zajebiście, z 7tys. wytrzyma na 100%. A dziś zmodyfikowałem swojego zeta i to koniec modyfikacji.

Nie pasuje do Twojego Zeta! Musi być czarny!
wystarczy prysnac sprayem
a tak wogole to piekny Zet Adam ! Gratulacje
Gdyby byl czarny to bym kupil ale sa tylko srebrne. Niedlugo pewnie bedzie czarny
AdamFilip koniecznie napisz jak się sprawuje.
Jak wiesz planuję również taki zakup ale narazie zakupiłem komplet RoadSmart'ów i czuję się całkiem zrujnowany...
Modyfikacjom mówię STOP!... i czekam na lepsze czasy
Sprzęta masz na WYPASIE!
Adam może chcesz mnie zaadoptować ? mało jem, spać mogę w garażu. Ja jako syn będę dzielnie pucował moto i jeździł na nim aż sobie opona klęknie
Witam wiem że pytanie może banalne ale dla mnie istotne. Od którego momentu w nowym zecie litrowy jest rezerwa paliwa ? Mruga coś i kiedy ? Ile wtedy paliwa pokazuje wskaźnik i czy licznik przebiegu przełęczy się w tryb rezerwy licząc od 0 ? I jeszcze jedną rzecz jadąc ns wysokim biegu np 5 lub 6 nagle muszę się zatrzymać i mam kłopot stojąc zbić do 1 biegu to normalne ? Czy się musi ułożyć wszystko bo przebieg mały 700 km ? dnia Czw 23:06, 11 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Tomo: Mój zet jest tylko mój i nikt nim jeździć nie może

lubon: rezerwa zacznie mrugać i wtedy normalnie jadąc zrobiłem 25 kilometrów i zatankowałem, ile jeszcze mogłem nie sprawdziłem ale już przy odkręcaniu przed stacją Orlen miał przyduszenia, czyli to koniec. Odnośnie zmiany biegów to poczytaj na forum, tam wszystko jest. W każdym moto hamując musisz zrzucać biegi inaczej jadąc na 5 lub 6 biegu po zatrzymaniu, żeby zbić na 1 musisz to robić na półsprzęgle, inaczej się nie da, taka zasada obowiązuje w motocyklach. Dohamowując zrzucasz na niższe biegi za każdym razem, najlepiej z przegazówką. Poszukaj na forum, a znajdziesz wszystkie odpowiedzi.
Czy ktoś ma założony stelaz pod kuter centralny givi lub kappa ? Jakie klamki proponujecie z regulacją dnia Pią 22:56, 12 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
lubon - zatrzymywanie sie na 5-tym albo 6-tym biegu to błąd!
Konstrukcja skrzyni biegów motocykla jest nieco inna niż samochodu...
Zrzucamy biegi stopniowo abo z wysprzęgleniem dokładnie jak opisał to Adam.

Teoretyczna rezerwa zapala się przy 2,5 litra w zbiorniku.
U mnie się to potwierdza! Nalewam zawsze praktycznie pod korek. Rezerwa się zapala i w zależności od tego ile przejechałem dolewam około 12,5-13 litrów. Zbiornik mamy 15 lub 15,5 litra. Ja pokusiłbym się o przejechanie 50 km bez dzidowania na rezerwie. Na "docieraniu" przejechałem raz 240km na 12,5 litrach
To mój ABSOLUTNY i niepowtarzalny rekord! Spalanie 5,2l/100km!!!
Ogólnie spalanie w nowym zecie mam mniejsze niż w poprzednim modelu - szkoda, że zbiornik jest mniejszy... Spalam średnio 6,5 litra.
Adam nie jest dobry do porównań bo nawalił K&N'ów, power commanderów, turbo akrapovic'y, leje wachą przez rury wydechowe, zieje ogniem i spalanie ma na pewno inne niż skrupulatnie obliczone przez fachowców z Kawasaki!
Zecik to oszczędny ekologiczny sprzęcik "na miasto"!
Właśnie wróciłem z toru w Biłgoraju.....

Ja jeżdżę sam i używam zestawu zaje...tych toreb mocowanych paskami do siedzenia pasażera: 10l i 20l pojemności. Dla mnie to wystarczy.
Stalaż Givi/Kappa zamontujesz ale pewnie tylko z oryginalnym błotnikiem tylnym, którego ja zdjąłem zaraz po odebraniu moto dnia Pią 23:06, 12 Sie 2011, w całości zmieniany 3 razy
No mi pali zajebiście dużo ale po modach tak musi być Dziś pierwsze wrażenia z amorkiem, znowu poczułem się jak w domu zero strachu, super sprawa, polecam często podczas pałowania miałem latanie kiery na wysokich obrotach i przy wbijaniu wyższego biegu, teraz spokój i cisza.
Dokładnie!
Amortyzator to PODSTAWA!
Cholera muszę go mieć!
Odnośnie kolejnych akcesoriów:
- w USA sprzedają zaślepki na wszystkie dziury i śruby w ramie
- ja osobiście zamontuje sobie wyświetlacz biegu - to pierwszy motocykl, który zachowuje się praktycznie tak samo na każdym biegu - mimo pewnego doświadczenia ciągle szukam w nim 7-demki dnia Sob 0:08, 13 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zaślepki widziałem ale dałem sobie spokój a wyświetlacz kupiłem Dobry bajer, zamontowałem go pomiędzy owiewką, a zegarem i fajnie to wygląda.
Dokładnie - to idealne miejsce na wyświetlacz.

Kurka siwa! Twój Zetor ma wszystko czego potrzebuje mój...
może się zamienimy!
Jeśli jeszcze masz wyświetlacz GIPro to już całkiem mnie dobijesz...
A no mam tak jak tutaj tylko żółty kolor cyferek


No to jestem DOBITY. Mój będzie czerwony...

lubon: spróbuj go czymś przebić.... może załóż turbinę...
ja się poddaję...
Czerwony mialem w starszym zecie, byl lepiej widoczny w dzien. . Turbiny nie zakladam na 100% wiec smialo. Mam w planach jeszcze zakup nakladki na siedzenie
Ja się już wyleczyłem (taka mam nadzieje) z tuningu elektronicznego dużo kasy mały zysk wiem co mówię - strojenia w Germany i u Kędziora jak sie bawić to grubo turbo lub rozwiercić ale każdy robi co mu się podoba.
Ja tylko dopuszczam w zecie
-eliminator tylnego błotnika zachowując oryginalne migacze żadnych ledów, oporników
- akrap cały 4w1
- gmole a nie crash pady
- klamki z regulacją i przy okazji będą krótkie i składane tak wyszło
- amor skrętu
- no i kufer ale nie wiem czy się da założyć po wyeliminowaniu błotnika zobaczę
- lusterka na końcach kiery
fanaberie:
tankpad i wyższa oryginalna szybka
i Boże daj siłe by na tym poprzestać

Ja się już wyleczyłem (taka mam nadzieje) z tuningu elektronicznego dużo kasy mały zysk wiem co mówię - strojenia w Germany i u Kędziora jak sie bawić to grubo turbo lub rozwiercić ale każdy robi co mu się podoba.
Ja tylko dopuszczam w zecie
-eliminator tylnego błotnika zachowując oryginalne migacze żadnych ledów, oporników
- akrap cały 4w1
- gmole a nie crash pady
- klamki z regulacją i przy okazji będą krótkie i składane tak wyszło
- amor skrętu
- no i kufer ale nie wiem czy się da założyć po wyeliminowaniu błotnika zobaczę
- lusterka na końcach kiery
fanaberie:
tankpad i wyższa oryginalna szybka
i Boże daj siłe by na tym poprzestać


GMOLE Błagam nie rób tego Zetce, skrzywdzisz ją kolego !
Za późno już założone nie ma tragedii a czy ładnie wygląda nie oceniam tego w tych kategoriach
To wstaw fotkę jak zecior z gmolami wyglada bo ciekaw jestem
jutro zrobię więcej

dnia Wto 23:41, 31 Sty 2012, w całości zmieniany 3 razy
nie wygląda tak źle !
Nawet mu to pasuje i na pewno mądrzejsze niż crash pad
Kurwa ale ten nowy liter jest piękny...
No i zawsze mozna grzybek z tekstolitu dorobic i niby maszyna do stuntu;).
Faktycznie na żywo wygląda korzystnie zawsze miałem ich gmole i spoko wyglądały maszyny ale każdy ma swoje gusta mnie tam pasuje
pieknie wyglada
aktualne zdjęcie reszta wiosna jak się ociepli


No Mareczku pełna profeska
lubon - fajne te twoje gmole, gdzie mozna takie dostać, wolał bym to niż crashe do mojej 750r.
To są sw-motech importer powerbike
Piękny "Bike"

A no mam tak jak tutaj tylko żółty kolor cyferek



Jaką masz szybę i czy w pełnym słońcu wyświetlacz był nadal czytelny? Ja mam szybę Puig w połowie przyciemnianą.

Natomiast moja lista "to do":
- klamki
- manetki
- tankpad
- pełny wydech (kolektor arrow + akrapovic megaphone duo)
- wyświetlacz biegów
- może licznik Koso
- sakwy boczne SW-MOTECH Bags-Connection Blaze Sport Saddlebag System
no to na bogato
ja własnie dziś badałem temat stelażu i kufry boczne w zasadzie sakwy tekstylne kappa bądź givi
http://www.kappamoto.com/My-motorcycle/?ma=KAWASAKI&mo=Z-1000-10--11
bo centralnego jakos nie bardzo chcę

A no mam tak jak tutaj tylko żółty kolor cyferek



Jaką masz szybę i czy w pełnym słońcu wyświetlacz był nadal czytelny? Ja mam szybę Puig w połowie przyciemnianą.

Natomiast moja lista "to do":
- klamki
- manetki
- tankpad
- pełny wydech (kolektor arrow + akrapovic megaphone duo)
- wyświetlacz biegów
- może licznik Koso
- sakwy boczne SW-MOTECH Bags-Connection Blaze Sport Saddlebag System

Ja mam szybę oryginalną i żółty wyświetlacz, widać wszystko idealnie, a nawet perfekcyjnie. Ja do kolektora akrapovica 4-2-2 założyłem na chwilę te dwa megafony - dźwięk okropnie ryczący, nie wiem czy dasz radę z tym latać, przemyśl to lepiej jeśli je założysz do oryginalnego kolektora to ujdzie ale przelot i te dwie rurki to koszmar jak dla mnie Pewnie czytałeś już że miałem wcześniej 4-2-2 i karbonowe końcówki akrapa i zmieniłem na 4-2-1 i jeden karbonowy i chodzi dużo lepiej. Lubon ma zamiast akrapa założony końcowy jeden Mivv suono i wymiata równie pięknie dnia Pią 0:33, 15 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
W 2013 możliwe, że będzie tylko po lifcie (wersja limitowana, nowe kolorki).

http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/aktualnosci/2012/Kawasaki_Z1000_2013_Special_Edition/Z1000_special.jpg.html

Trzeba przyznać, że ładne to to .


założyłem amorka w końcu są kity gotowe

i zakupiłem krótki rolgaz dnia Pią 19:11, 05 Paź 2012, w całości zmieniany 4 razy
nonono świetnie wygląda, duża różnica w prowadzeniu?
tak ale mam go na maxa skręconego bo jak był mniej to na pełnym ogniu nie dawał rady
z pewnoscia sie sprzyda, ile płaciłeś lubon za to i gdzie kupowałes?
u grandysa cena była dla mnie zrobiona po znajomości a detalu nie pamiętam
Powaznie skreciles amorka na maxa?

u grandysa cena była dla mnie zrobiona po znajomości a detalu nie pamiętam

Grandys? Sklep jakiś? jaki to jest model? bo wbijam w google i nie moge znalezc do modeli od 2010 w góre ;/
importer to jest hypera, model wybierasz sam są liniowe i progresywne tu chodzi o kit montażowy do zeta po 10 roku dnia Sob 11:32, 06 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Pracuję nad wykonaniem własnego mocowania do Ohlinsa.
Mam zamontowanego Ohlinsa z kitem tak jak AdamFilip.
Moje wykonanie powinno być lepsze!
Do wiosny może będę miał kilka zestawów...
Ohlinsa nie trzeba skręcać na maksa.
Ogólnie to nie gadżet - to bardzo przydatny element - powinien być na wyposażeniu każdego mocniejszego moto...
udało mi się znależć coś takiego... co sądzicie ? http://wws.legato-motocykle.pl/pl/produkt/9559/amortyzator-skretu-toby-kawasaki-z1000-2010-2012.html
Każdy amorek będzie zdawał egzamin, niektóre są trochę lepsze inne trochę gorsze. Jeden pochodzi kilkanaście lat, drugi kilka. Marek musiał skręcić na maxa swojego, ja mam na 50% i działa lux. Wydaje mi się, że ten z linka będzie też ok. Ważne żeby działaj i spełniał swoją powinność, żeby jak kupujesz miał gwarancję. Ja osobiście kupiłem ohllinsa choć kusił mnie innej firmy, bo były w różnych kolorach ale nie żałuję wyboru.
Też zauważyłem ten amorek na allegro do Z-eta z 2007 wygląda ciekawie i cena też do zaakceptowania trzeba będzie się zastanowić i może jakiś list skrobnąć do mikołaja
Ja sam sobie zrobiłem mocowanie amorka pod dolną półkę i mi smiga

Ja do kolektora akrapovica 4-2-2 założyłem na chwilę te dwa megafony - dźwięk okropnie ryczący, nie wiem czy dasz radę z tym latać, przemyśl to lepiej jeśli je założysz do oryginalnego kolektora to ujdzie ale przelot i te dwie rurki to koszmar jak dla mnie Pewnie czytałeś już że miałem wcześniej 4-2-2 i karbonowe końcówki akrapa i zmieniłem na 4-2-1 i jeden karbonowy i chodzi dużo lepiej. Lubon ma zamiast akrapa założony końcowy jeden Mivv suono i wymiata równie pięknie
Ja mam szybę oryginalną i żółty wyświetlacz, widać wszystko idealnie, a nawet perfekcyjnie.
Właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem. W sumie kolorystycznie do licznika LCD pasuje żółty wyświetlacz, grunt że jest czytelny w każdych warunkach.

Póki co z mojej listy nabyłem sakwy boczne SW-MOTECH Bags-Connection Blaze Sport Saddlebag System. Spisały się idealnie. Można spakować wszystko co przydatne na zlot


...Mówisz za głośny setup będzie? Uwielbiam głośny wydech...

Jak lubisz głośne to kup TwoBrothers'a - miałem takiego w Daytonie i to był najgłośniejszy wydech jaki kiedykolwiek założyłem do moto. I jest tańszy od Akrapa.
4-2-1 po wgraniu mapy ma dużo lepszą reakcję na gaz, ogólnie dużo mocniejsze jest moto od 4-2-2 a dźwięk się różni niestety, ładniej gada na dwóch ale głośniejszy i mocniejszy jest na jednym.


...Mówisz za głośny setup będzie? Uwielbiam głośny wydech...

Jak lubisz głośne to kup TwoBrothers'a - miałem takiego w Daytonie i to był najgłośniejszy wydech jaki kiedykolwiek założyłem do moto. I jest tańszy od Akrapa.
Mój kolega ma przy Bandycie TwoBrothers`a i odkręcają mu się śrubki które są z tyłu w tłumiku


Mój kolega ma przy Bandycie TwoBrothers`a i odkręcają mu się śrubki które są z tyłu w tłumiku


ja byłem zadowolony. Z puszką dostałem mocowanie tablicy i kierunków, nic się przez 1,5 roku nie działo. Za to w Yoshimurah w Hayce po pół roku carbon wyglądał jak po przetarci papierem ściernym - całkiem zmatowiał na końcówkach, chyba od temperatury.

udało mi się znależć coś takiego... co sądzicie ? http://wws.legato-motocykle.pl/pl/produkt/9559/amortyzator-skretu-toby-kawasaki-z1000-2010-2012.html

Też mi wpadł w oko i postanowiłem podjechac do sklepu i oblukac. Amorek naprawdę wykonany z dużą starannością, w pełni rozbieralny, bardzo lekki i co najważniejsze te 21 stopni regulacji naprawdę robi wrażenie (w rekach ciężko go rozciągnąc na najbardziej skręconej regulacji). Dodatkowy atut to 3 kolory do wyboru. Ogólnie moja opinia jest pozytywna (stosunek ceny do jakości OK), zresztą na różnych forach też zachwalają ten produkt, dlatego po negocjacji ze sprzedającym zamówiłem oczywiście kolor czarny. Powodzenia i pozdrawiam.
Mozesz powiedziec jaka cena?
Zdecydowałem się na zakup full Akrapovica 4:2:2. Która wersja będzie pasowała optycznie do biało-pomarańczowego zeta - karbon czy tytan?
PS. tytan ładnie komponuje się ze aluminiowym wahaczem.

edit: będzie w karbonie jednak... dnia Śro 21:00, 20 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz

Adam coś się kiedych chwalił że zjadł seryjną gume w 2-3kkm bez palenia

chyba do zrobienia:) widzialem z1000 sprzedawane w Niemczech po jednym sezonie z 3-4kkm na budziku i niektore mialy fabryczne Pirelki do wyrzucenia
Moment obrotowy robi swoje;) Honda VTR1000 tez szybko zjadała mi tylnego kapcia.
A tak z innej beczki, montował ktoś w nowym zecie xenon? chodzi mi o żarówkę orginalną H7 a dokładnie o tą przejsciówke w która sie tą żarówke wpina.
Przy montażu żarówki ksenonowej nie ma możliwości wpięcia w tą przejściówke przez co żarówka ksenonowa luźna siedzi w kloszu...rozwiązywaliście ten problem?

A tak z innej beczki, montował ktoś w nowym zecie xenon? chodzi mi o żarówkę orginalną H7 a dokładnie o tą przejsciówke w która sie tą żarówke wpina.
Przy montażu żarówki ksenonowej nie ma możliwości wpięcia w tą przejściówke przez co żarówka ksenonowa luźna siedzi w kloszu...rozwiązywaliście ten problem?

ja rozwiązywałem ten problem ,podkładka alu bodajże od jakiegoś dysku twardego, ewentualnie cos pod tą średnice.
Jak zawsze Krzychu można na Ciebie liczyć

Tak właśnie zrobiłem jak Ty mówisz, w castoramie zakupiłem podkładki, podkleiłem i daje radę choć nie wiem czy nie za nisko świeci, w nocy sprawdze
Poczynione modyfikacje:
- pełny Akrapovic S-K10R6-ZC/3 4:2:2 carbon
- PCV + mapa
- LCD invert
- światła awaryjne od ER6n
- HealTech brake light PRO
- klamki długie ASV
- amor HyperPRO RSC
- filtry K&N
- Kawasaki tank pad&knee pad
- Kawasaki seat cowl white pearl dust
- szyba Puig mocno przyciemniana
- Philips X-treme Power H7
- kierunki przód LED 27 SMD 5050 Bau15s Py21W
- Tankbag Givi 3D604
- centralny Givi 450FZ & Monokey V47NN
- stelaż od SX1000 & Givi V35N boczne

dnia Wto 22:23, 03 Mar 2015, w całości zmieniany 3 razy
Dawaj fotkie
dawaj fotki i ew. ceny . Jak możesz
Ja u siebie mialem po zakupie juz zainstalowane carbonowe slipony Akrapa . Szczerze straszna lipa ! Wizualnie ok ale dzwiekowo wymiekaly.

Po propozycji goscia z MotoFreak kupilem
- podwojny wydech mivv suono black .... Matko ! Jak to gada a moje uzywane akrapy z przebiegiem 4000 czekaja na nowego wlasciciela
- Rizoma stelaz tablicy
- Rizoma tylne kierunki
- stompgripy na bak antyposlizgowe
- szyba lekko przyciemniana z MRA
- crashapdy SW-Motech - fajne bo montowane w dwoch punktach
- crashpady przedniej i tylnej osi RD-moto
- regulowane klamki Rd-moto naprawde maja dobry feal
- ciezarki kierownicy Rizoma.
- centralny stelaz Givi plus kufer

Wszystko kupilem w MotoFreak i dostalem naprawde zajebiste ceny. Minus taki ze na wydechy czekalem 2 tygodnie ale znajomy kupowal na Eaby z Wloch i czekal tyle samo

Mody ktore czekaj mmie w przyszlosci to kufry boczne , amor skretu i siedzenie akcesoryjne no i moze lusterka z Rizoma oraz sety sportowe z Valtermoto dnia Pon 23:11, 20 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Ludki,możecie wasze mody popierać fotorelacją - wszystkim będzie łatwiej (szczególnie wzrokowcom).
Proszę bardzo :




O widzisz piękny sprzęcik
I doczekałem się filmiku zlepionego przez chłopaków z Motofreak :

https://www.youtube.com/watch?v=PPbtwBBvEN0

Obowiązkowo odsłuch należy robić w słuchawkach , które potrafią oddać niskie tony ... co sądzicie. Niestety filmik nawet w 20 % nie oddaje tego co się słyszy w rzeczywistości .
witam. Czy mógłby mi ktoś doradzić jakiś tani amorek do mojego zeta.z góry dziękuje
Tanio raczej nie będzie...od 1400zł w górę.
1000pln za używkę http://allegro.pl/amortyzator-skretu-hyperpro-csc-mocowanie-z1000-i5117273949.html

PS. to nie jest moja aukcja dnia Czw 18:32, 05 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Sorry ale dla mnie Zet bez względu na to czy mały czy duży z kuframi to jakaś totalna pomyłka i nieporozumienie !!! To nie turystyk, jak można go tak oszpecić ??? Pytanie retoryczne .

KubaR czy wkładając ledy do przodu montowałeś też dodatkowe oporniki, czy można takie żarówki ledowe używać bez ??
Powiem tak nie robię jakichś piorunujących dystansów po Polsce czy zagranicą ale jazda nawet na zlot z kuframi textylnymi to porażka - pojemność znikoma, miałem sw-motech saddle bags. Nie muszę chyba mówić, że z kuframi "twardymi" jest o niebo lepiej - pojemność, wygoda w pakowaniu, wodoszczelność. Kupiłem zeta prawie 3 sezony temu i nie zamierzam go zmieniać tym bardziej na turystka a na drugie moto wolałbym sm czy crossa a nie turystka. Jest mały i poręczny a kiedy trzeba ruszyć w trasę 10 minut i mam turystyka. Nie jestem skazany turlać się "turystykiem" po mieście gdzie wiadomo gabaryty ma spore. Po n-te chciałem pokazać, że można zamontować stelaż od sx i cieszyć się z wersji z1000 GT bo co niektórzy z forum zagranicznych mówili, że sie nie da.

Co do kierunków, tylne też mam ledowe i tam są oporniki i zmieniony mam przerywacz ogólnie.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl