, wskaznik paliwa i pamiec godziny ďťż

wskaznik paliwa i pamiec godziny

Niszczarka do głowy
Witam, moja kawa 2004 ma problem ze wskaznikiem plaiwa mianowicie pojawia sie tylko ta 1 belka, rezerwe wskazuje poprawnie ale jak zatankuje do pelna to tylko 1 belka sie wyswietla, oraz kawasaki nie pamieta godziny, jak ustawie godzine i wylacze stacyjke i szybko odpale to pamieta, bo napiecie pewnie nie spada z przewodow ale tak po 5sec juz jest 1:00 mam cala czache zdjeta, rozdlubane kable szukam uszkodzen ale nie ma nic dramatycznego, jakies rady, stawiam piwo z wysylka na moj koszt jak ktos pomoze:)

dodam ze wyciagnelem dzis plywak wszystko wydaje sie ok dnia Pią 23:26, 12 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz


Tak na moje to przyczyna tkwi w przewodach,kolego Czester też tak miał i wystarczyło dobrze połączyć/przeczyścić styki;niestety nie pamiętam jakiego koloru kabelek odpowiedzialny jest za podtrzymanie.
mowisz o stykach w kostcje przy zegarach?
Temat byl juz poruszany na forum, sprawdz przewod idacy od zegarow, zarowno od strony zegarow jak i od drugiej strony gdzie wchodzi w kostke.


nie wiem czy nie najszybciej i najprosciej nie byloby sprawdzic po prostu innej wiazki. Bo zegar i plywak nie ida jednym przewodem ew przewod zasilania gdzies puszcza. Najlepiej popsikaj kontaktem i przeczysc styki na kostce. Ja np mialem slabo docisnieta wtyczke ale mysle ze to juz u siebie sprawdziles

Temat byl juz poruszany na forum, sprawdz przewod idacy od zegarow, zarowno od strony zegarow jak i od drugiej strony gdzie wchodzi w kostke.

- od zegarów sprawdziłem kostkę, a gdzie jest niby ta od drugiej strony?
jak coś to szukałem tego o czym mówisz na schematach w serwisówce ale nie ma opcji abym z tych kresek coś skumał;P
Przewod od zegarow ma kostke ktora podlaczasz do zegarow, z drugiej strony tez powinna byc kostka ktora nalezalo by sprawdzic. U mnie przyczyna byla wlasnie ta kostka z drugiej strony, z tym, ze moto bylo inne ale na 99% to bedzie to. Musisz isc za wiązką i na pewno trafisz na kostke, nie ma latwo, trzeba grzebac:).
Prądy sprawdź może tak jak w radiu jest nie ma prądu na pamięć i nie pamięta piosenek stacji radiowych itp.. i niepamięta godziny.

Przewod od zegarow ma kostke ktora podlaczasz do zegarow, z drugiej strony tez powinna byc kostka ktora nalezalo by sprawdzic. U mnie przyczyna byla wlasnie ta kostka z drugiej strony, z tym, ze moto bylo inne ale na 99% to bedzie to. Musisz isc za wiązką i na pewno trafisz na kostke, nie ma latwo, trzeba grzebac:).

Mógłbyś powiedzieć gdzie mniej więcej jest ta druga kostka? przy baku wszystkie kable zbijają się w jeden wielki przewód i idą w ramę pod bakiem, nie ma jak iść po kabelku, bo bym musiał całą elektrykę wyjąć, mógłbyś pokierować gdzie jej szukać mniej więcej w jakiej okolicy
odświeżam temat, oddałem moto do mechanika w celu zmiany płynów w lagach etc ale powiedziałem mu o tej usterce:

- brak pamięci godziny
- nie wskazuje paliwa powyżej jednej kreski

info zwrotne jakie otrzymałem to:

- pływak generuje odpowiednią oporność
- do kostki niby dochodzą wszedzie impulsy

mechanik powiedział że jego zdaniem coś jest nie tak z zegarem?!?
oraz to że pokazuje rezerwe i jeden pasek paliwa to dla tego że to idzie z innego czujnika. Ktoś jest z 3miasta i zna się na prądzie bardziej niż ja? bo ja wiem tylko tyle że jak wsadzisz dwa palce do kontaktu to czuć prąd;p albo jakies instrukcje co powinnienem sprawdzić? tylko nie takie ze powinnienem isc za kabelkiem bo to nie możliwe. dnia Śro 18:50, 12 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz

odświeżam temat, oddałem moto do mechanika w
mechanik powiedział że jego zdaniem coś jest nie tak z zegarem?!?
oraz to że pokazuje rezerwe i jeden pasek paliwa to dla tego że to idzie z innego czujnika. Ktoś jest z 3miasta i zna się na prądzie bardziej niż ja? bo ja wiem tylko tyle że jak wsadzisz dwa palce do kontaktu to czuć prąd;p albo jakies instrukcje co powinnienem sprawdzić? tylko nie takie ze powinnienem isc za kabelkiem bo to nie możliwe.

Kiedys u Rycha robiłem zegary z podobnym objawem , pomogło hotair i RF600 .

odświeżam temat, oddałem moto do mechanika w
mechanik powiedział że jego zdaniem coś jest nie tak z zegarem?!?
oraz to że pokazuje rezerwe i jeden pasek paliwa to dla tego że to idzie z innego czujnika. Ktoś jest z 3miasta i zna się na prądzie bardziej niż ja? bo ja wiem tylko tyle że jak wsadzisz dwa palce do kontaktu to czuć prąd;p albo jakies instrukcje co powinnienem sprawdzić? tylko nie takie ze powinnienem isc za kabelkiem bo to nie możliwe.

Kiedys u Rycha robiłem zegary z podobnym objawem , pomogło hotair i RF600 .

Hotair i Rf600??? Co to za skróty magicznych technik???
lutownica na gorące powietrze i topnik ( rf 800 ) sorki pomyliłem się
Ale co mam lutować skoro nie znam miejsca usterki

Ale co mam lutować skoro nie znam miejsca usterki
ja też nie znałem ,dlatego postanowiłem wygrzać i poprawić połączenia na całej płytce z elementami
Hej, problem nadal istnieje ale mam wiecej informacji, licznik jest sprawny bo po przełorzeniu do z1000 Pablo wszystko działało, kostka przy liczniku wygląda poprawnie, coś jest pewnie nie tak na drugim końcu kabli ale gdzie one są?? dnia Śro 11:20, 02 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
flamaster jak wiesz mam podobny problem tyle że u mnie wcale nie wskazuje poziomu paliwa i obrotów w zakresie od 2 do 6 tyś. Mam kumplowi wysłać zdjęcia - celem przygotowania własnego schematu (taki ma styl pracy) i przygotowania mentalnego, a później cały licznik. Dam znać co z tego wyszło więc bądź cierpliwy. Jak sam sobie nie poradzisz to pogadam z nim i podjedziemy w jakaś sobotę z browarkami do niego i może coś poradzi.
ale ja z licznikiem mam wszystko ok:) problem mam gdzieś w kablach, i nie wiem jak je sprawdzic;/ dnia Śro 17:10, 02 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz

ale ja z licznikiem mam wszystko ok:) problem mam gdzieś w kablach, i nie wiem jak je sprawdzic;/
to masz troche zabawy z przeglądem instalacji , lecisz po kolei
no ale tak jak pisałem nie idzie w moim przypadku iść po kablu bo kable idzie w wielkiej kupie kabli oblepionych osłonami etc, mógłbym to rozwalać ale nie chce ingerować aż tak bardzo, bo nie czuję się na siłach i cykam się ze coś zwale dnia Śro 20:38, 02 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Flamaster jezeli chcesz moge zajrzec i moze uda mi sie cos wylapac aczkolwiek w ten weekend mi raczej odpada i moglbym zerknac dopiero w nastepny. Daj znac czy jestes chetny

no ale tak jak pisałem nie idzie w moim przypadku iść po kablu bo kable idzie w wielkiej kupie kabli oblepionych osłonami etc, mógłbym to rozwalać ale nie chce ingerować aż tak bardzo, bo nie czuję się na siłach i cykam się ze coś zwale
nie wiem co tam można zknocić ,
looknij na w serwisówce FUEL SYSTEM (DFI) 3-99 Evaporative Emission Control System
i 16-66 ELECTRICAL SYSTEM ,Meter, Gauge, Indicator Unit
i tam szukaj
mówisz że jesteś pewny, że to nie licznik. Nie wiem skąd pewność ale ok.

mówisz że jesteś pewny, że to nie licznik. Nie wiem skąd pewność ale ok.

bo wsadziłem mój licznik do zeta Pablo i wszystko działało
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl