, Układ zapłonowy quad Bashan 300 ďťż

Układ zapłonowy quad Bashan 300

Niszczarka do głowy
Witam.

Potrzebuję pomocy w ustaleniu usterki układu zapłonowego w Bashanie 300 silnik chłodzony powietrzem.
Problem polega na tym, że do tego modelu nie są dostępne żadne części zamienne . Niestety już ktoś w nim grzebał i nie jestem pewien czy wszystko jest w oryginale.

No ale po kolei:

Przede wszystkim usterka, brak iskry, silnik zgasł w czasie jazdy.

Kupiłem jedyny dostępny moduł (6 dużych pinów, prostokątna kostka) i po szybkim podpięciu nic nie pomógł Ostatecznie okazało się, że wyprowadzenia są inaczej ustawione, ale po zmianie przewodów nadal nic.

Impulsator 209 Ohm, napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem około 1,8V.

Sprawdzany był też inny impulsator od silnika 250 cm, 150 Ohm, napięcie sprawdzałem, ale niestety nie pamiętam

Cewka - uzwojenie pierwotne 2,7 Ohm, wtórne 16,4 kOhm.

Pytanie co z tym dalej robić ?
- Zbudowanie modułu we własnym zakresie nie wchodzi w grę - nie jestem elektronikiem
- Naprawa modułu ?
- Zakup kolejnego modułu, np. od 250-ki, tylko czy nowy moduł będzie współgrał z impulsatorem i cewką? Zaletą tego rozwiązania jest to, że można znaleźć schemat podłączenia, a w przypadku modułów, które posiadam nie jest to pewne - brak jakichkolwiek schematów podłączenia.

Będę wdzięczny za pomoc. Piszcie również jakich informacji dodatkowych potrzebujecie ewentualnie jakie fotki.


Witam wiesz gdzie szukać dokumentacji i jaki to rocznik ??? zrób foty statora , czujnika koła magnesowego .. CDI i co tam może jeszcze być przydatne -prawdopodobnie użyty jest silnik od motocykla ...
Niestety rocznik nieznany, ale raczej nie starszy niż pięć lat. Fotki zrobione ale nie mogę ich wstawić
Proszę mi wysłać na PW


Zdjęcia na PW wysłane.

Dziękuję za pomoc.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Cewka - uzwojenie pierwotne 2,7 Ohm, wtórne 16,4 kOhm. 16K nie wystepuje chyba ,że z rezystorami szeregowo

CDI zalane czy można otwierać ???
Ostatnie zdjęcie, kostka - podłączenie kabli do CDI tak były oryginalnie podpięte przewody jeśli potrzeba opiszę.

CDI oczywiście zalane, trzeba by jedną część obudowy odciąć.

A z rezystancją cewki mogłem coś pomieszać



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

- Zbudowanie modułu we własnym zakresie nie wchodzi w grę - nie jestem elektronikiem
- Naprawa modułu ?
- Zakup kolejnego modułu, np. od 250-ki, tylko czy nowy moduł będzie współgrał z impulsatorem i cewką? Zaletą tego rozwiązania jest to, że można znaleźć schemat podłączenia, a w przypadku modułów, które posiadam nie jest to pewne - brak jakichkolwiek schematów podłączenia.

Będę wdzięczny za pomoc. Piszcie również jakich informacji dodatkowych potrzebujecie ewentualnie jakie fotki.


temat jest zbyt trudny dla zupełnego amatora podstawa to to ,ze Twoje CDI do zasilania potrzebuje przetwornicy !

Następna sprawa to wyprzedzacz ,,, tutaj nie zastosujesz prostego CDI ... jedyna pomoc to po prostu wykonanie dla Ciebie takiego CDI ... Naprawa przy braku pewności czy jest to część od tego motocykla odpada
Jak zakończyła się awaria ?? Jeśli problem nadal istnieje pojawiło się rozwiązanie ...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl