,
Przerywa i to nie wina pompy ;/ z1000 2003r.Niszczarka do gĹowy
Witam
może ktoś mi pomoże bo ja już nie wiem ;/ odwijam manetkę do oporu i pomiędzy 10000 a 11000 obrotów strasznie przerywa na pełnym zbiorniku i po wymianie pompy żadnego błędu mie wyswietla i niby wszystko ok ja wiem jaa wiem odpowiedz znajduje sie w??????????????? powitalni tak hhahahah Tak jak powyżej kolega napisal. Najpierw zapraszam do powitalni a potem sprawdz czy sie przewód paliwa nie zagiął gdzieś. Przyczyna wielu kłopotów szczególnie w tych Zetach no zaraz wypije kawke i to sprawdzę no ok przewód był deczko zagiety, wymieniony wyjechałem sprawdzić i dalej to samo 10-11 tyś przerywa na każdym biegu ;/ przyczym moze być wiele takie jak : moduł świece cewkofajki zły kąt wyprzedzenia zapłonu ? i wiele wiele innych Kolego pytanie powstaje takie czy przerywa tak ja odciecie zapłonu czy tak jak by brakowało mu wachy??? może nagraj i wrzuć filmik??? bedzie łatwiej bo z twojego opisu nic nie wynika:( już wiem kolega może kolega na odcinie już jedzie ?? masz oryginalne zegary Z odcina po 11 czyli niewiele po tym jak tobie więc tak licznik już od 2 lat mam od zx6r i normalnie odcina na 12tyś a to przerywanie to tak jak by nie dopalał strzelał jak by chwilowy brak paliwa a od 11 do odcięcia znowu idzie normalnie no i tak troszke czasu upłyneło i teraz jest tak 5 razy idzie pięknie na każdym biegu a następnie 2 razy przerwie heheeee i co to jest ? dobrze że zaczyna się naprawiać ![]() no i dopadło również i mnie ![]() tak na szybko, ostatnia jazda w deszczu ok 80 km,dalej sucho, moto na drugi dzień umyty i tak stał przez cały tydzień, pora przyszła na jazde, odpalił z bólem a właściwie coś ostatnio źle odpalał na zimnym, może tak miało być no ale ... zet dostał jakiegoś muła , szarpał, przerywał , ale to nie było tak jak przerywanie na świecach, V-max 200 i to z bólem...działo się to przy ok. 8-11 tyś.obr. Podziękowania na forumowych kolegów na których zawsze można liczyć ![]() a w efekcie to zasyfiona pompa paliwowa i to nie na tym śmiesznym filterku co aż ciężko to nazwać, tylko tam gdzieś w środku, jak wszyscy wiemy pompa jest nie rozbieralna ![]() ![]() ![]() ![]() to był inny moto ![]() Opisałem ten przypadek tylko dlatego że ,lubię to forum,lubię zeta i może to będzie komuś pomocne, wniosek mi się nasuwa jeden,pompa chłodzona jest beną, jazda na rezerwie wiadomo do czego prowadzi, syf w paliwie ,ogólna wilgoć i ciul wi co jeszcze.Kolega który ma lub miał podobny problem niech się odezwie w tej sprawie . Avator ja też już kiedyś o tym pisałem ![]() ![]() ![]() ![]() no i z przykrością muszę powiedzieć że to robiłem ;/ u mnie nie pomogło na szczęście u mnie przerywa od 10 tyś więc da się normalnie latać ![]() nowax13 Pisałem również o wężyku , który często się zagina podczas montażu zbiornika ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() pitrak ja byłem zaskoczony co do ilości tego czarnego syfu, a wymiana na używaną nie koniecznie pomoże, z tego co się dowiedziałem są tam delikatne mechanizmy , niewielkie zanieczyszczenia powodują spadek wydajności co do wytwarzanego ciśnienia paliwa, sam się zastanawiam na ile mi pomoże , puki co narazie działa. no ok przewód był deczko zagiety, wymieniony wyjechałem sprawdzić i dalej to samo 10-11 tyś przerywa na każdym biegu ;/ Jak wyglądają świece zapłonowe? Mokre, suche? Jaki kolor izolatora? dnia Sob 21:11, 11 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz jak dla mnie to bym zaczął od pompy paliwa nie wiem ile to pomoże ale kiedyś miałem podobną sytuacje tyle ze to była yamaha ustaliłem w ten sposób że przełożyłem cały zbiornik od kumpla i latałem i było dobrze a przerywał mi jak było ciepło potem się okazało że pompa się przycierała jak się grzała zapodałem używaną sprawdzona w garażu - paliwo podawała ale jak ją założyłem to było to samo widocznie za małe ciśnienie szło może się przytarła na sucho nie wiem tak czy owak założyłem nówkę i po problemie mi przerywało na niskich obrotach i serwisie regulowali silniczek krokowy przy wtryskach. Pomogło pozdrawiam szafir.z1000,ciebie zapraszam TUTAJ! ![]() problem tkwił w cewko-fajkach ![]() ![]() a dodatkowo wszystkie kostki potraktowałem preparatem który wypiera wodę ![]() chodzi jak nowy ![]() |
Podstrony
|