, odczyt z licznika sx ďťż

odczyt z licznika sx

Niszczarka do głowy
witam , mam pytanie czy ktos by mógł mi powiedziec jakie dane moge odczytac z licznika oprócz km ,temp, godz , wiem ze chyba pokazuje zurzycie paliwa i ilosc km pozostałych na danej ilosci paliwa ale jak to sie odczytuje i jak to jest opisane , dzieki


Pytanie jeszcze o którym sx'ie mówisz? Jesli I wypust 2011-2013 to nie ma temp. ani kilometrów które możesz pokonać na danej ilości wachy w zbiorniku.
sorry nie sprecyzowałem rok produkcji 2014 ABS TRC
No to ja Ci niestety nie pomogę. Musisz poczekać az wypowie sie ktos kto posiada nowszy model


Więc tak:

- Słupki paliwa
- Ramka z modem silnika - F i L
- Ramka z KTRC - od pozycji Off po 1,2,3
- Godzina/Temperatura silnika (w prawym dolnym rogu, można sobie zmieniać przyciskiem na kierownicy)
- No i na górze wskaźnik - Ogólna ilość kilometrów / Kilometry Trip A/ Kilometry Trip B/ Spalanie chwilowe (można ustawić l/100km lub km/1l) / Spalanie średnie / Range, czyli zasięg na baku (do tego podchodź z dystansem, bo lubi przekłamywać).

I to chyba wszystko A jest jeszcze ikonka Eco, jak jedziesz w miarę spokojnie to informuje Cię, żeś złotówa i oszczędzasz na paliwie

Więc tak:

- Słupki paliwa
- Ramka z modem silnika - F i L
- Ramka z KTRC - od pozycji Off po 1,2,3
- Godzina/Temperatura silnika (w prawym dolnym rogu, można sobie zmieniać przyciskiem na kierownicy)
- No i na górze wskaźnik - Ogólna ilość kilometrów / Kilometry Trip A/ Kilometry Trip B/ Spalanie chwilowe (można ustawić l/100km lub km/1l) / Spalanie średnie / Range, czyli zasięg na baku (do tego podchodź z dystansem, bo lubi przekłamywać).

I to chyba wszystko A jest jeszcze ikonka Eco, jak jedziesz w miarę spokojnie to informuje Cię, żeś złotówa i oszczędzasz na paliwie
ok ,dzieki o to mi chodziło a jeszcze jak mozesz mi powiedziec czy to spalanie chwilowe i srednie jak to przestawic bo dziwne ale a obu pokazuje mi cos 18,3 i nie kumam tego jak sie przestawi to pierwsze to w tym drugim pokazuje tez te skale co w 1 czyli l/km bo to chyba nie mozliwe zeby takie spalanie było 18,3 pozdr

Więc tak:

- Słupki paliwa
- Ramka z modem silnika - F i L
- Ramka z KTRC - od pozycji Off po 1,2,3
- Godzina/Temperatura silnika (w prawym dolnym rogu, można sobie zmieniać przyciskiem na kierownicy)
- No i na górze wskaźnik - Ogólna ilość kilometrów / Kilometry Trip A/ Kilometry Trip B/ Spalanie chwilowe (można ustawić l/100km lub km/1l) / Spalanie średnie / Range, czyli zasięg na baku (do tego podchodź z dystansem, bo lubi przekłamywać).

I to chyba wszystko A jest jeszcze ikonka Eco, jak jedziesz w miarę spokojnie to informuje Cię, żeś złotówa i oszczędzasz na paliwie
ok ,dzieki o to mi chodziło a jeszcze jak mozesz mi powiedziec czy to spalanie chwilowe i srednie jak to przestawic bo dziwne ale a obu pokazuje mi cos 18,3 i nie kumam tego jak sie przestawi to pierwsze to w tym drugim pokazuje tez te skale co w 1 czyli l/km bo to chyba nie mozliwe zeby takie spalanie było 18,3 pozdr

Dobrze Ci pokazuje, to jest ilość kilometrów na 1 litrze W SX masz 4 tryby pokazywania - dwa to mile i temperatura w F, a dwa to km/h i temperatura w C - różnice są w pokazywaniu spalania, albo pokazuje ilość kilometrów na 1 litrze, albo ilość litrów na 100 km (przy milach to galony).

Aby przestawiać się między trybami - przekręcasz stacyjkę na on, ustawiasz wyświetlanie na ODO, czyli na ogólnym liczniku kilometrów i jednocześnie naciskasz przycisk Mode i Reset. Ważne, aby licznik wskazywał ogólną ilość kilometrów. Jak źle przyciśniesz, przeskoczy Ci na Trip A i dupa Ja się też trochę bawiłem z trafieniem, ale w końcu po kilku próbach poprzestawiałem właśnie na tryb pokazywania spalania w stylu ile litrów na 100 kilometrów.
dzieki koledzy bede próbował bo jakby nie mogli normlnie tego jakos zrobic tylko wymyslaja ile km na 1 litr ja piernicze a co to bedzie ktos przeliczał no masz z tym kawasaki same niespodzianki i bariery haha fajna fajera pełna zagadek
Tak na marginesie ....np w USA parametry spalania aut i motocykli podawane są w gal/mil tzn ile spali paliwa na jedną milę.

Tak na marginesie ....np w USA parametry spalania aut i motocykli podawane są w gal/mil tzn ile spali paliwa na jedną milę.

Dokładnie, za Oceanem wyśmialiby nas za ile L / 100 km, więc szacun dla Kawasaki, że w ogóle dało opcję takiego wyświetlania. W wielu motocyklach masz tylko ile km na 1 litrze i tyle (ewentualnie galon przy milach) Jedziesz i bawisz się w matematyka, obliczając mniej więcej ile pokazuje komputer.
na zapłonie po prostu naciskasz w górę lub w dół przyciskiem od zmian map zaplonu i trakcji. góra przycisku odpowiada za kilometry, i spalanie oraz ile do przejechania, a na dolnym zmieniasz bodajze temperature lub godzine czy cos takiego
A tak poza tym, to bardzo fajna funkcja w spalaniu, i ile km mozna przejechac na baku , i nie zapominajmy że jesteśmy w europie a nie stanach. u nas spalania, i srednie się wylicza w taki wlasnie sposob i nie chodzi mi, że mamy dziadować na paliwe bo spalanie za wysokie! dnia Sob 11:57, 23 Kwi 2016, w całości zmieniany 3 razy
kombinuje na wszystkie sposoby i nie moge tego przestawic wciaz mam km/l kurde cos mam zepsute czy jak

kombinuje na wszystkie sposoby i nie moge tego przestawic wciaz mam km/l kurde cos mam zepsute czy jak

Nie masz Z tym trzeba trochę się pobawić. Zapłon, ustawiasz wyświetlacz na ODO i jednocześnie na zegarach przyciskasz Mode + Reset i przytrzymujesz chwilę. Problem polega na tym, że jeżeli naciśniesz nierówno, to wyświetlacz przeskoczy z ODO na Trip A i zabawa zaczyna się od nowa (nie przestawisz systemu, jeżeli wyświetlacz nie będzie na ODO - tak prawi serwisówka i sam to sprawdziłem u siebie). Też na początku nakląłem na to Ale ogarnąć trzeba,bo jak trafi się wyjazd do kraju z milami, to trzeba umieć szybko przestawić zegary.

[/img