, Nowy Z800 w 2013r ? ďťż

Nowy Z800 w 2013r ?

Niszczarka do głowy
A co powiecie na to ? http://www.scigacz.pl/Kawasaki,Z800,2013,wyciek,z,tajskiego,forum,19049.html




dla mnie kosmos, wyglad ok (ale to jak z dupa kazdy ma wlasny gust).
jak poprawia sztywnosc ramy i ogolnie usprawnia calosc to bedzie fajny sprzet.
narazie to gdybanie bo zadne oficjalne zrodlo.

silnik 800 mi odpowiada;D
i z 20kg mniej!!! dnia Pon 10:41, 03 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Tylko źródło tajskie forum.... ale zdjęcia wyglądają na autentyczne...
Szczerze mowiac po co komu taka 800. Ja wolalbym bardziej charakternego małego zeta, albo litrową lokomotywę - tak określiłbym nowego dużego zeta, który dla mnie jest mistrzostwem ;


pytanie co można zrobic z 800-tki może da się wyciągnąć coś wiecej... zresztą mniejsza o to - zdjęcia wyglądają super - dla mnie w czarnym poproszę
800 to nadal fajna pojemność - coś taiego właśnie pomiędzy. Podobnie zrobiłą jamaszka - fz8. Brakuje takiej klasy średniej w sprzedaży.
hajen-ale to chyba bedzie mały zet tylko o te 50g większa pojemność,pewnie żeby zwiekszyc osiągi musieli zwiększyc pojemność, ale to tylko moje gdybanie
Jesli mialby byc 800, to lepiej zeby to by byl maly Z1000 niz duzy Z750. Chodzilo mi tylko o stylistyke. Z tego, co wiem, to calkowicie z1000 to inny motocykl niz z750 i nie chodzi tylko o silnik. Dlatego 800 dalaby rade, gdyby zastapila 750 bedac odpowiednikiem 1000, a nie ubogim bratem.
ale najprawdopodobniej to nie bedzie silnik o pojemnosci 800 tylko sama nazwa a pojemnosc dalej ozstaje na 750 niby moja sie bawic w nazwy tak jak bmw
http://motormania.com.pl/newsy/nowosci-rynkowe/kawasaki-z800-2013-czyzby/
Wygląd OK Ale ciekawe jak bardzo znaczące są zmiany w samym silniku bo różnica między "Z-etami" 750 a Z 1000 w konikach to 30 kM Więc ciekawe co zaproponują w 800-tce a co za tym idzie czy jest sens robić taką klasę "Bike-a" bo przecież już taka pojemność jest montowana w "Kawuniach"




Pozdrawiam pitrak dnia Pon 13:14, 03 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
wyglada ogien kladzie wszystkich na dechy;-)
Dla mnie wygląda dziwnie ,kierunki z przodu trochę lipnie wyglądają (położenie)
prawie zawsze kierunki do wymiany no i oczywiscie mocowanie pod tablice
Wyglad boma! Ale wszystko psuje ten tylny wahacz z kształotownika:/ Przeciez juz w Z750R wygladal super wiec dziwne, ze tu tego nie przeniesli.
Spokojnie, narazie to nie fotki a przytuningowane rysunki jakby go walnąć na biało i zamazać kawasaki to GSR 750
Zetosław i tu się mylisz Z800 już oficjalnie http://www.scigacz.pl/Kawasaki,Z800,juz,oficjalnie,19066.html

Wiadomo także, że motocykl będzie miał nowy silnik o pojemności 806 cm3, jednak moc i moment obrotowy nie są jeszcze znane.
No....,czas najwyższy na zmiany małego Zeta.
no to wygląda na atkrakcję , może czas sprzedać mojego ???
Zobaczymy jaką cenę wyszuflują :S
No wygląd kocur. W koncu się wzięli za małego Zeta. Już sie nie moge doczekac pierwszych sztuk na forum
cena pewnie 33-34 tys taka jak byla na obnizke to raczej bym nie liczyl ewentualnie to jak juz na wzrost ceny mam nadzieje tylko ze go odchudza i bedzie te 199-200kg dnia Śro 10:55, 05 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz

cena pewnie 33-34 tys taka jak byla na obnizke to raczej bym nie liczyl ewentualnie to jak juz na wzrost ceny mam nadzieje tylko ze go odchudza i bedzie te 199-200kg

No, ale jak odchudzą to pewnie na całą aluminową ramę ; / (w nowych zetach R wahacz jest alu). Moto ma być gnostja nie łamiostja.

Obstaawim 115 koni i 85 niuto.
gdzies tam byly wczesniej pogloski o zmianie ramy na amelinium wiec kto wie
O.O faktycznie może to prawda, Z800? hmm zobaczymy, 2 październik prezentacja, to pierwsze sztuki kiedy? 2,3 kwartał 2013r?
Wyglada elegacko Teraz pewnie ceny uzywanych zetow pojda w dol
moze i tak, z drugiej strony jak ktoś ma wydać 34 kpln na nowy dołożyc jeszcze ze 3kola za akcesoria to jaki sens i logika w tym, ponadto zapłacić ac (ja płace) no to wychodzi coś kolo 39Kpln, mi tez sie nowy zecik podoba, ale rachunek ekonomiczny juz mniej...

Po za tym dochdzi serwisowanie nowego to jest w granicach 400-700 pln co 6kkm
Przy aktualnych zetakach z serwisowaniem mozesz zejsc do kosztu materiałów.

POnadto nowe nie znaczy lepsze, lookajac po róznych historiach motocykli zawsze nowe miało jakies wady i kolejne serie eliminowały je.
O ile wygląd jest fajny o tyle nowe to ryzyko i nie wiem czy zdecydowałbym się na nie.
A według mnie będzie droższy parę tysięcy od Z750R, skoro Z750R ABS kosztuje 35 900zł, to na Z800 obstawiam co najmniej 38 900zł, co spowoduje zbliżenie się do GSR 750, który bez promocji kosztuje 38 500zł.
Peter, ja nawet nie mam kasy na nowego zeta
Co do najnowszego modelu myślę że od erki nie będzie droższy.
Zawias przedni i hamulce wyglądają identycznie te co mam w moim zecie obecnie.
Tylny wahacz wygląda na stalowy tylko po lifcie.
Ciekawe czy wersje R będą jeszcze produkować osobiście już bym jej nie kupił widząc nowy model. dnia Czw 8:34, 06 Wrz 2012, w całości zmieniany 2 razy
No i w koncu wyszlo na moje, ze warto odpuscic ten sezon bo cos nowego wejdzie. No ale na szczegoly trzeba poczekac jeszcze do 2 pazdziernika bo na razie to niewiele wiadomo.
Mam nadzieje (patrzac na male foto zegarow, lewa ich strona), ze zintegrowali juz seryjnie wyswietlacz biegow.
Podobno w salonach PL ma byc z poczatkiem grudnia.
I teraz dylemat czy brac pod uwage tylko i wylacznie zakup Z800 czy jeszcze Z750 2012 z pewnie bardzo obnizonymi cenami od grudnia/stycznia......?

<Peter>Nie sadze, ze cena bedzie tak wysoka jak podajesz.
1) Ma byc nieznacznie wyzsza od Z750
2) Mysle, ze bedzie srednia pomiedzy obecna cena 750R a 750
3) Moze tez byc tak, ze od razu 750 obniza znaczaco, a Z800 ustawia na 34tys.
4) Zadecyduje tu kilaka czynnikow:
- Sprzedaz motocykli spada na leb w calej UE (o 1 milion sztuk mniej w czasie ostatnich 5 lat)
- konkurencja (zobacz jak mocno obnizyla ostatnio ceny HONDA/SUZUKI)
- sprzedaz w Polsce w tym roku to chyba lacznie osiagnie spadek na poziomie ok. 40%
- cena Euro - jak w tamtym roku ustalano ceny na 2012 to Euro bylo ponad 4.30, teraz zbliza sie do 4zł powoli, a kazde 10gr to jakis 1tys w cenie.
- co z tego, ze ustala ceny z kosmosu jak rynek niszuje i bedzie fatalna sprzedaz przez nastepne conajmniej 2-3 lata i malo kto cokolwiek kupi,
- chca po prostu mocno uderzyc w konkurencje i polaczyc modele 750/750R w jeden dopracowany do perfekcji Z800 w dobrej cenie bo jednak sprzedaz R do tej pory to bylo max 10% lacznej sprzedazy Z750.

PS A ceny 2012 juz zaczynaja spadac bo za 2012 z ABS w jednym salonie w tym tygodniu chcieli 31 tys. dnia Sob 19:09, 08 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Obczajcie te dźwięki!

http://motormania.com.pl/newsy/nowosci-rynkowe/kawasaki-636-i-z800-2013-amatorski-film-i-foto/
Ha, stalowa rama? , jeżeli to ma być nowy Zet to nie popisali się, stara Zetka po 2 szlifie Oby to nie był najgorzej sprzedający się zet w historii modelu.
A jak się zorientowałeś, że rama jest stalowa?

Ha, stalowa rama? , jeżeli to ma być nowy Zet to nie popisali się, stara Zetka po 2 szlifie Oby to nie był najgorzej sprzedający się zet w historii modelu.

No właśnie o to samo chciałem zapytać.
Bo tak w ogóle, to ładne cacko.
http://motormania.com.pl/newsy/nowosci-rynkowe/kawasaki-636-i-z800-2013-amatorski-film-i-foto/attachment/kawasaki-z800-2/

Kolega z tego zdjęcia wywnioskował.
Widać tabliczkę znamionową i kawał stalowej ramy (kształt) identycznej jak w zecie z 2007 roku. dnia Wto 19:23, 11 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Praktycznie we wszystkich zagranicznych źródłach jest mowa o aluminiowej ramie, a całość odchudzona została o niewiele ponad 20kg.
Co do mocy, to pojawiają się liczby 115,116 KM

Praktycznie we wszystkich zagranicznych źródłach jest mowa o aluminiowej ramie, a całość odchudzona została o niewiele ponad 20kg.
Co do mocy, to pojawiają się liczby 115,116 KM


To świat i ludzie - miałby wszystko, czego byłoby mi trzeba. Sporo lżejszy i moc taka, jakiej bym oczekiwał od mojego następnego motocykla - tak w sam raz, ani za dużo, ani za mało.

Nic tylko czekać i kasę składać

Praktycznie we wszystkich zagranicznych źródłach jest mowa o aluminiowej ramie, a całość odchudzona została o niewiele ponad 20kg.
Co do mocy, to pojawiają się liczby 115,116 KM


Możesz podać jakieś źródło, co szukam to wpadam na te same zdjęcia http://www.motocykle.v10.pl/galeria/kawasaki,z800,pierwsze,zdjecia,005,artykul,86126,5,jpg.html
a tu aluminiowej ramy chyba nie ma, po za tym urznięcie 10cm komina nie da 20kg, Lepiej te źródła czy to polskie czy zagraniczne sobie darować, niewiele do premiery zostało a im bliżej to fantazja piszących ponosi,
Jeszcze raz sobie ten filmik obejrzałem i mnie jedna rzecz zmartwiła.
Otóż - nie wiem ile ten facet na filmie ma wzrostu, ale kanapa Z800 jest w stosunku do niego dość wysoko. Natomiast jak usiadł - to bidulek musiał stać na palcach.
Nie podobałoby mi się to.
jeśli nie będziesz zamawiał przez internet tylko w salonie to będziesz miał możliwość sprawdzenia siodła osobiście ))

jeśli nie będziesz zamawiał przez internet tylko w salonie to będziesz miał możliwość sprawdzenia siodła osobiście ))

Ale może przez internet taniej?
Jakby było jeszcze ciut wyżej z 2-5cm to dla mnie byłoby super bo ciężko znaleźć moto, na ktorym sie fajnie siedzi i nie jest za niski.
Z750 wypada najlepiej i jesli i tu cos sie poprawilo (dla mnie) na lepsze to super

Ja juz nic nie czytam, czekam na premiere to sie wsz wyjasni.

PS O co chodzi z ta prezentacja Kawasaki w NY 13 wrzesnia? Bedzie tam tylko prezentacja na zywo bez szczegolow technicznych, a te poznamy 2 pazdziernika na targach czy jak w koncu?

Jakby było jeszcze ciut wyżej z 2-5cm to dla mnie byłoby super bo ciężko znaleźć moto, na ktorym sie fajnie siedzi i nie jest za niski.
Z750 wypada najlepiej i jesli i tu cos sie poprawilo (dla mnie) na lepsze to super


Jak to w życiu - punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. A tym konkretnym przypadku jak najbardziej dosłownie
Zawsze można dokupić zestaw podwyższający do moto jeśli ktoś się uprze na dany model ale jest on za niski.
fajne moto, ale moje pierwsze skojarzenie jak zobaczylem lampe przednią to B-King, tylnia lampa kozak, komin jak w filmie z A. Schwarzenegger, taki karabin w granatnikiem. Dla mnie to co najgorsze to zmiana obrotosciomierza na cyfrowy juz w nowym Z1000 to kiblowato wygląda, ja uwielbiam patrzec jak wskazówka sie wspina na czerwone pole, a tak slupki mam ogladac??
A jak dla mnie to liczniki i obrotomierze powinny byc wszedzie wskazowkowe bo elektroniczne wyswietlacze wiele psuja.
Ale nic na to nie poradzimy. Sa auta gdzie tez idac za moda wprowadzano wsz elektroniczne a po 2-3 latach wrocono do wkazowkowych zegarow.
Mam jedynie nadzieje, ze zintegrowali wyswietlacz biegow po zmianach

Sa auta gdzie tez idac za moda wprowadzano wsz elektroniczne a po 2-3 latach wrocono do wkazowkowych zegarow.


Ja tak miałem w Citroenie C4. W obecnej generacji są chyba znowu zegary. dnia Czw 17:49, 13 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Transmisja z Times Square gdzie odbywa się prezentacja nowej ZX6r i pono Z800:
http://ninjanyc.kawasaki.com/NinjaNyc.aspx?cm_mmc=KMCPromo-_-NinjaTimesSquareTakeover-_-HomepageTakeover-_-NTSTSignUpForm
na razie nuda, pitolą, nic się nie dzieje.
wczorajsza reklama
http://www.youtube.com/watch?v=uP2TWCERXY4&feature=g-all-u

oraz starsze filmiki
http://www.youtube.com/watch?v=B0NE6coUEKk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=tniWAJ8Pq_8&feature=related
Wszystko pięknie.....ale dlaczego sety plecaka są identyczne jak w hornecie ????? toż to kibel jakiś nieprzemyślany względem całej sylwetki !!!!!
Moim skromnym zdaniem, w porównaniu z poprzednikami, Z800 to mistrzostwo świata. Żadna z konkurencyjnych marek nie będzie w stanie wypuścić nic co będzie tak bardzo kojarzyło się konkretnie z modelem. Samo logo Z zyskało właściwie jakby tożsamość. Jest przemycone właściwie w każdym elemencie motocykla. To już nie tylko dizajnerskie popisy projektantów, ale próba (moim zdaniem udana) stworzenia legendy porównywalnej z "NINJA" na zielonym tle. Podzielenie samego Z na 2 symetryczne części, niektórym będzie się kojarzyło tylko z osłonami chłodnicy z poprzednich modeli (a te raczej wszystkim użytkownikom, którzy nie mają zamiaru zmieniać typu motocykla, będą kojarzyć się dobrze), ale tak samo zostały uwydatnione w wyglądzie motka. Chyba najważniejsza sprawa to reflektor. Większości, przód, zarówno motocykla, samochodu, czy samojezdnej kosiarki, będzie się kojarzył z twarzą, a ja tu widzę taką zarozumiałą gębę. Z zauważonych niedoróbek w oczy rzuca sie wahacz. Dalej wygląda jak qpa, oby miał jakąś sensowną regulację. Wydech wygląda na ciężki i pewnie taki jest, nie pomaga nawet to że jest czarny. Ogromny brak z przodu to zbyt mały według mnie pług oraz mikroskopijny błotnik. Przez to wygląda jak amstaff na chudych i krzywych nóżkach. To pewnie ukłon w stronę producentów akcesoryjnych elementów i te 2 w moim Z800 wylądowałyby w koszu, w pierwszej kolejności, razem z tylnym błotnikiem.

Marek jak Ty się dopatrzyłeś tych setów? Ja nie patrzę na Srorneta nawet jak nikt nie widzi! Wstydzę się.

Marek jak Ty się dopatrzyłeś tych setów? Ja nie patrzę na Srorneta nawet jak nikt nie widzi! Wstydzę się.

Pawciu, oglądałem tego zeta z każdej strony i nie pasowały mi właśnie sety......grzebię w pamięci i grzebię i kuźwa tak wymysliłem że są identiko jak w horym_necie
no i lipa!!!! 231kg;(

no i lipa!!!! 231kg;(

Masz jakiś link co do tej informacji?

Dobra, sam znalazłem:
http://www.scigacz.pl/Kawasaki,Z800,2013,oficjalnie,zaprezentowany,19272.html

Rzeczywiście kawał kloca. dnia Wto 14:55, 02 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
No to qpa...
Zmiana kosmetyczna. 1kg cięższy od Z750, a koni więcej o 7, moment o 5. Drobna zabawa w kosmetyke, motocykl stary - przynajmniej powiewa świeżością. Szkoda, że nie popracowali nad momentem obrotowym, żeby był wyższy.
Cała prezentacja oficjalna i nie oficjalna.

http://www.youtube.com/watch?v=yobmBQIJksU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=G0sStIRsWcQ
Filmik Z800 dnia Wto 18:44, 02 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Cięższy praktycznie nie jest od obecnego modelu, 1kilo czy 2 za dużo nie wnosi,( ciekawe ile w zbiornik się mieści!?), tłumik się wywali, klucze i 7kg zniknie a większą moc będzie czuć. Tylko to nie jest krok w przód, na filmiku koleś wygląda jakby siedział na zblazowanym psie. Powtórzę jeszcze raz "to będzie najgorzej sprzedający się zet w historii"
napewno nowy z800 nie jest takim przelomem jak nowy z1000. i to go chyba pograzy poniewaz klasa 700-800 jest powoli upchana i to juz nie sa te czasy kiedy nikogo w tej klasie nie bylo. wyglad to rzecz gustu ale technicznie to raczej nie zaszaleli i zebo to sie na nich nie zemscilo
Zbiornik 17 litry, znaczy się mniejszy, waga ciut większa, oryginalny wydech waży coś około 6 - 7 kilo, znaczy się tyle co w poprzednim Zecie, moc i moment obrotowy nieznacznie wyższe, jak dla mnie na minus elektroniczny obrotomierz (jeżeli o mnie chodzi w motocyklach nie ma czytelniejszej kombinacji niż analogowy obrotomierz i elektroniczny prędkościomierz (patrz większość sportów) wbrew temu co tu wypisują niektórzy - zupełny nonsens dwie wskazówki (inna sprawa, że w ZZR1400 to zupełnie nie przeszkadza , w BMW K1300R zastanawianie się ile ja jadę), podnóżki pasażera jak w srornecie - lipa okrutna i cofanie się wstecz. Podsumowując w podobnej cenie mając do wyboru Z750R i Z800 wybrałbym Z750R.
No i w koncu wszystko jasne.
Najwiekszy minus to brak aluminiowej ramy o czym sie mowilo najwiecej!
Polska stronka kawasaki jak zwykle ma opozniony zaplon bo na kawasaki.de jest pelna specyfikacja i wszystkie dane. Ciekawe kiedy pojawia sie na PL

"Nowy panel instrumentów dopełnia zaawansowany projekt z Z800 i oferuje wielofunkcyjne wyświetlacze LCD i tachometru w konstrukcji belki" (tlum. google)

Niewiele z tego wynika. Czy ktos rozpracowal juz lub znalazl info na temat nowego wyswietlacza?
Co sie kryje po lewej stronie gdzie jest to 0 na srodku pod temperatura? Wyglada mi na przebieg. Jest w koncu zintegrowany wyswietlacz biegow bo jakos go nie widze? A jak nie ma to chyba sobie zarty robia!!

Jesli chodzi o wyglad - to osobiscie mi sie podoba.
Wysokość siedzenia szczególnie - 834mm czyli prawie 2cm wyzej. Dla mnie rewelacja.
Pewnie jutro pojawia sie artykuly bardziej szczegolowe w necie. Jak ktos cos znajdzie to wrzucac linki.

A teraz najwazniejsze - CENA!
Na niemieckiej stronce jest 9.495 Eu
Na tej smej stronce Z750R 9.095 (pewnie bez ABS bo taki sprzedaja w salonach w niemczech po 9.345 Eu obecnie)
I teraz pytanie za 100 punktow - ile bedzie u nas kosztowal w takim razie Z800 i kiedy sie pojawi?
Ja obstawiam, ze bedzie kosztowal MAX 36.000 bo:
- Euro powinno byc nizsze o 20-30 groszy podczas ustalania cen
- Jesli ma zastapic Z750/R i one znikna to nie mozne byc az takiej luki bo jesli ktos kupowal Z750 za 29-33tys i nie szarpnal sie na R za 36tys to co teraz kupi? NIC bo to za duza roznica cenowa! No chyba, ze chca w 2013 zanotowac nie 30% ale 90% spadek sprzedazy to niech sobie nawet i 40tys ustala!!
Cos czuje ze teraz to dopiero bede mial metlik w glowie i dylemat z zakupem dnia Śro 0:12, 03 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
hmm Z750 to Z750:-) ja dylematu za kilka sezonow nie bede mial gdyz wybor padnie na Z750R lub Z1000 zaleznie od umiejetnosci jakich do tego czasu nabiore. Dla mnie osobiscie Z800 szalu nie robi i jakos brakuje mu troche tego czegos co maja obecne modele a trudno to okreslic no aczkolwiek to kwestja gustu. Z800 to juz nie kontynuacja modelu tylko droga w innym kierunku a czas pokaze czy nowy twor bedzie sie rozwijal czy tez bedzie jakas przejsciowka ktora po roku zginie:-)

Obok standardowej wersji dostępna będzie również wersja Kawasaki Z800e, która będzie dysponowała niższą mocą (95KM) oraz mniejszym momentem obrotowym (76Nm). dnia Śro 10:51, 03 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
Słabsza i tansza wersja jest przygotowana ze wzgledu na kategorie praw jazdy i zwiazane z tym ograniczenia np. mocy.

"Du willst dir dein erstes Naked Bike zulegen? Wir haben ein wirklich hervorragendes Angebot: die neue Z800 e-Variante im agressiven heritage-look mit überzeugenden Spezifikationen. Entweder als 70kw Maschine oder vollständig kompatibel mit der Führerscheinrichtlinie A2 in der 35 kW-Form - dieses Motorrad punktet nicht nur mit Design und Flair, sondern auch mit seinem neuen Motor und dem Vertrauen liefernden Fahrwerkspaket"
Dla mnie bomba ! Lubię takie futurystyczne motongi Tylko ta cena
dla mnie optycznie Z800 wygrywa zdecydowanie z eRka, szkoda, że wagi nie zmniejszyli, co do licznika to i tak wydaje mi się ładniejszy jak w nowym Z1000, ogólnie nowoczesne jeszcze bardziej agresywne moto
Wciaz nie moge pojac dlaczego nie ma wyswietlacza biegow? Czy tak trudno projektujac nowy wyswietlacz to zrobic, a w komputer doprogramowac praktycznie jedna funkcje?
A tak przy zakupie trzeba znowu dodatkowo wydawac kilka stowek niepotrzebnie.
W XXI wieku w dobie wszechobecnej elektroniki i do tego w japonskim sprzecie zeby nie zrobic tak prostej rzeczy? Troche to smieszne........

Wg mnie bardziej wlasnie w tego typu moto powinno to byc seryjnie niz w 6/10R gdzie nie wsiadaja zazwyczaj poczatkujacy uzytkownicy, a takim (i nie tylko) bardzo sie taki wyswietlacz przydaje!

O aluminiowej ramie nie wspomne - i tu konkurencja jest lepsza niestety!
oj niedobrze się dzieje
szkoda że wersji NC700 nie zrobią, cały czas odcinają kupony od starej 750 żal dupę ściska tą polityką marketingową Kawasaki, olali małego zeta
no niestety czekalem na info o nim az do konca zeby podjac decyzje i zawiodlem sie jak kazdy ktory na nia czekal na necie jest pelno tych samych wypowiedzi ze chyba ktos ladnie sie walna w baniak z waga tego moto wszyscy liczyli na odchudzenie a tu prosze 230kg w takim wypadku ja niestety rezygnuje z kupna a myslalem zeby po wypadku przesiasc sie na nowa z800 lub gsxr decyzja byla spowodowana szukaniem czegos z waga 200kg w tym wypadku zostal mi juz tylko gsxr a szkoda bo mocno liczylem na zetke...
To co zrobili w nowym małym zecie, to zaledwie pierdnęli w oponki w porównaniu do poprzedniego. Bym zapomniał jeszcze mu balastu wrzucili (kotwicę mu dołożyli )

Wciaz nie moge pojac dlaczego nie ma wyswietlacza biegow?..... .....trzeba znowu dodatkowo wydawac kilka stowek !

Dlatego!
<zetoslaw> No i właśnie, jak orientowałem się przed wakacjami w sprawie jeszcze Z750 to wyswietlacz mi dealer proponowal DataTool za 299zł i jeszcze mi mowil, ze jest promocja i ostatni ma w tej cenie, jakos w lipcu już za niego chcieli 400zł. W necie znalazłem bez problemu za 160zł ten sam.
Ale wiadomo, ze kupujac nowe moto nie bede do dealera przynosil wyswietlacza bo jak u nich wezme to montaz niby gratis (normalnie chca od 100zł za montaż). No i sprawa gwarancji bo to oni cos rekomenduja i montuja. Wiec nawet jak chcieli te 299zł to praktycznie na jedno wychodzi

----------------------
Doszukałem się takich informacji jesli chodzi o modele Z800:

ZR800 B/D - ABS Nissan
ZR800 A/B - korpus amortyzatora z tyłu aluminium - regulowany + regulacja przedniego zawieszenia
ZR800 C/D - korpus amortyzatora z tyłu stal - bez regulacji (wersja E ograniczona moc do 34 KW lub 70KW 90KM)
ZR800 C - podwójne zaciski
ZR800 A/B/D - 4 tłoczkowe zaciski

Ciekawe które trafią do PL
Wyglada na to, że
ZR800 A - to odpowiednik Z750R bez ABS (31-33 tys)?
ZR800 B - to odpowiednik Z750R z ABS (33-35 tys.)?
ZR800 C - to osłabiony odpowiednik Z750 bez ABS (29-30 tys)?
ZR800 D - to osłabiony odpowiednik Z750 z ABS (30-31 tys)?

Czekam na wasze opinie i dalsze spostrzezenia. dnia Czw 18:40, 04 Paź 2012, w całości zmieniany 4 razy
Chcecie petardę nowego Z1000 trzeba kupić.
Dla mnie nowy Z800 to tylko lift z rozwierconym silnikiem, ale podoba mi się

Chcecie petardę nowego Z1000 trzeba kupić.

Dobrze gadasz

Zobaczymy czy 800ka będzie się rozwijać po wejściu na rynek i jakie zmiany w niej będą zachodzić. To że nie ma wyświetlacza biegów tragedii nie robi, taki tam bajer. Sety kierowcy do bani, przynajmniej mi nie podchodzą, z profilu wygląda jak garbaty muł, czacha - coś mi w niej brakuje hmm, te nakładki na baku tyż nie wiem po co, wagi nie ubyło, generalnie mi by o biedy podszedł ale po drobnej modyfikacji powinni niektóre elementy drapnąć od obecnej Z750. Ale i tak nie będzie miał tego co Z750 i nie skusiłbym się na 800 jednak wolę pozostać przy obecnej a ewentualną przesiadkę zrobić na litra. Każdy lubi co innego. Jeden kupi 800kę bo to nowości i pierwszy we wsi będzie miał, drugi kupi polatać i opyli po sezonie, różnie to bywa. Poczekamy i zobaczymy jakie będą opinie użytkowników
Właśnie się dowiedziałem, że ostateczne ceny poznamy w następnym tygodniu i praktycznie będzie można już zamawiać Z800.
Ciekawe na ile te ceny beda konkurencyjne w stosunku do Suzuki/Honda/Yahaha
Bo np Yamaha sprzedaje Fazera8 z ABS z 2011 roku za 35tys (7tys. mniej niz 2012) - ramy aluminiowe!
Suzuki na Bandit i F-ce ceny ciekawe i maja wyświetlacz biegów.
Honda tez wszystko w aluminium.
KAWASAKI ŚPI???

Czy ktos wie jak to bedzie z rejestracja Z800, które juz sa wyprodukowane lub beda mialy w Nr VIN date produkcji 2012? Jak dla mnie byloby to dziwne aby w nowym modelu na 2013 kupionym powiedzmy styczen/luty ale wyprodukowanym obecnie dostac w dowodzie jako rocznik 2012 Jak to formalnie wyglada? dnia Sob 19:15, 06 Paź 2012, w całości zmieniany 4 razy
http://www.scigacz.pl/2013,Kawasaki,Z800,waga,polciezka,19319.html
zajebisty ale za ciężki kutas z niego jest
Rama powinna byc z amelinium to byłby lżejszy
Fajnie wygląda
Zastanawia mnie dlaczego na czeskiej stronie kawasaki nie maja w ogole Z750. Czyzby na tamten rynek go nie importowali? Za to sa 6n/6f na 2013, a u nas z kolei ich jeszcze nie ma
To taka ciekawostka, na ktora przypadkiem wpadlem dzis.
Sa tam tez praktycznie wszystkie inne modele na 2013 10R/ZZR/Z1000

Wracając do ceny bo jeszcze jej nie podali (moze jutro sie pojawi?) to w Rosji Z800 jest o 11% drozszy niz Z750 (wersje ABS)
Gdyby tak bylo u nas to cena powinna byc ok 36.000
Mam nadzieje, ze az tak wysoka nie bedzie dnia Wto 22:53, 09 Paź 2012, w całości zmieniany 3 razy

Zastanawia mnie dlaczego na czeskiej stronie kawasaki nie maja w ogole Z750. Czyzby na tamten rynek go nie importowali? Za to sa 6n/6f na 2013, a u nas z kolei ich jeszcze nie ma
To taka ciekawostka, na ktora przypadkiem wpadlem dzis.
Sa tam tez praktycznie wszystkie inne modele na 2013 10R/ZZR/Z1000


Bo tam jest już tylko oferta na 2013 r.
A u nas głównie 2012 + nowości na 2013 (a nawet jeszcze resztówka z 2011).
W sasiednich krajach europejskich juz dawno sa ceny nie tylko Z800 ale wielu innych modeli, a u nas g..........
A mialy byc na stronie w tym tygodniu i jakos tydzien minal i nie ma!
Taka to jest słowność polskich firm i importerów!

Z gadżetami od rizomy i w tym malowaniu wygląda najładniej
ej ten jest konkretny, ale widac ze to juz po modach czyli do ceny jakies + 10 tys zł
Tutaj macie więcej o nim
http://sttarz.wordpress.com/2012/10/04/kawasaki-z800-rizoma/
Moze mi ktos powiedziec co wychodzi z ciezarka kierownicy po prawej stronie ? Pierwszy raz cos takiego widze
Pomysł z GP. W razie gdyby ktoś niechcąco (lub chcąco) miał zamiar wcisnąć Twoją klamkę hamulca.
Mówisz o tym ?



Jest tutaj
http://www.rizoma.com/universal/proguard-system/proguard/en?MOTO=50412254-50462986-R dnia Pon 14:26, 15 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
Ponoć zdaje egzamin ten.....handbar ,powinni symetrycznie dać również na sprzęgło....,cholera wie czy ktoś niechcący na drodze wciśnie
No to GLEBA he he he he
Wydaje sie calkiem sensowne faktycznie zapomnialem ze w GP jest ten patent
W naszych warunkach może być przydatne przy trudnym przeciskaniu się między autami... i nie tylko. Przyznam się szczerze, że miałem już taką sytuacje. Obdarłem kawałem auta przy przeciskaniu się, przechyliłem sukę na bok, przedni hebel zablokowany o drzwi auta i jeszcze jego lusterko złożyłem. Dobrze, że nie odpadło. Przydatny gadżet i fajnie wygląda.
No i już wszystko jasne.
Cena Z800 z ABS - 36.900
Bez ABS 34.900

Czyli 34/36 bo te 900 to zawsze do urwania

Jesli chodzi o Z800e (słabsza moc, hamulce, zawieszenie stal bez regulacji)
ABS - 33.900
BEZ - 31.900 dnia Pon 11:14, 22 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
no ja wyczytałem że ma tylną na 45 zębów zamiast 43. Dlatego pewnie tez trochę podnieśli moc. Oczywiście nowy design i wieksza gardziel w moim odczuciu to nic wielkiego.

Natomiast mnie interesuje jak nowy pójdzie ze spalaniem. Bo mój przy ostrym pałowaniu zeżarł 7.6/100 przy większej zębatce, przy 43 z. palił trochę mniej, ale też nie pałowałem aż tak jak ostatnio.
ceny myślę, że rozsądne
Myslalem mimo wszystko ze bedzie troche nizej.
Teraz ciekawe jakie ceny beda na obecne odchodzace w przeszlosc Z750 2012.

Jednym slowem bede mial dylemat dosc spory z podjeciem decyzji co kupic....
E tam dylemat będziesz miał - jak masz szmylc to chyba nie ma co rozkminiać, ewentualnie który model podchodzi bardziej pod Twoje gusta.
Proste jak masz szmylc bez ograniczeń to wal w droższy a jak szukasz oszczędności to pozostaje Z750 i nie ma co rozkminiać

..............................
Proste jak masz szmylc bez ograniczeń to wal w droższy a jak szukasz oszczędności to pozostaje Z750 i nie ma co rozkminiać


Amen
nie przeczytalem wszystkich stron przyznaje sie wiec oceniam z peirwszego postu gdzie fotkiz tajskeigo forum byly :]
calosc smakowa i to bardzo, ale nie z tym dziwnie wygladajacym kolankiem od tlumika i nie z elektronicznymi wyswietlaczami o nieeeeeeeeeeeeeee!! .. pal licho predkosciomierz ale obroty to ma byc wskazowka analogowa koniec kropka
Wedlug mnie -
Dzwiek orginalny po prostu tragiczny jak jakis skuterek.
Wyswietlacz - ochydny. wydaje sie byc malo czytelny i te podwone paski obrotow na srodku. Co najmniej nie apetycznie to wyglada
ale wyglad zeta... powala na kolana i sprzedalbym dusze zeby takiego miec
ogolnie mega kocur
wlasnie dogladnalem tego By RIZOMA..... mmmmmmm takie ciasteczko wrecz slicznosci nad slicznosci
zapewne skoro to rizoma, to z 20-30% wartosci motocykla mozna doliczyc jako cena dodatkow, ale i tak efekt koncowy rzuca na lopatki :
Zastanawiam sie po co wprowadzili tego Z800e ograniczonego do 95KM?
Mozna jeszcze zrozumiec ograniczenie mocy (to nizsze) ze wzgledu na rozne kat praw jazdy al epo co ograniczac moc MAX?
NAjciekawsze jest w jaki sposob ta moc jest ograniczona bo przeciez silniki sa identyczne?!
Elektronicznie ucinac moc ze 113 do 95KM - jaki sens? Co za problem to potem odblokowac?

Rozumiem, ze ma gorsze hamulce, zawieszenie ale ta moc to jest wg mnie bez sensu ucieta bo kompletnie nie widze sensu kupowania takiego sprzetu przy roznicy cenowej raptem 3tys w stosunku do pelnej wersji!!!

Zaraz pewnie ktos z forum znowu sie zdenerwuje ale musze to powiedziec:
Poczekajmy 2-3 lata, a pojawia sie kolejne super igły z Francji gdzie dopiero beda kombinacje z mocami, wersjami itp. Oj duze pole do poppisu beda mieli handlarze heheheheh
tragiczny ten wyswietlacz w nowym zecie... a dzwiek na ori wydechu jak by psa wykastrowano
http://www.youtube.com/watch?v=yobmBQIJksU
spokojnie, Akrap czuwa i nie zostaje w tyle :




No zdjecia sa na akrapie ale moze jakies filmiki by sie pojawily ? Bo nawet ten z rizomy jest na akrapie...
W razie gdyby ktoś nie widział podklejam:
http://www.scigacz.pl/Kawasaki,Z800,skazany,na,sukces,19674.html
A teraz tak szczerze koledzy, jak wygląda przy tym Z800? nie przez pryzmat lokalnego patriotyzmu tylko tzw. chłodnym okiem, konkurencja nie śpi co nie ?!
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/motonews/2012/2013_MV_Agusta_Rivale_stylowy_terror_miasta/Rivale_studio.jpg.html
Dla mnie poza przednią lampą jest zajebisty niestety;) chociaż znając firmę będzie kosztował 50-60k.
IMHO cały czas brakuje rewolucji w małym zecie, za drobne te kroki naprzód.
widać że inżyniery z kawasaki udupili tylko fajny moto i nic po za tym,egzotyczna konkurencja lepiej wypada.
no dla mnie aprilla wygląda lepiej pod każdym względem, może po za przednim reflektorem, a ten artykuł ze ścigacz.pl , że Z800 wygląda jak milion dolarów to chyba jakiś sponsorowany, motek wygląda na prawde zajebiście może dopiero w pakiecie rizoma
Wania mówimy o MV Ałguście Chyba że jakąś Aprilię chcesz zapodać pod osąd.
No ta, pakiet taki, pakiet sraki czyli 10k niewyjęte. Czy zawsze to co pierdzi i jakieś odkręcane pierdoły muszą być od razu wymieniane ?
Ja tylko czekam jak Z800 jeżdzi (relacje kolegów, nie testy) bo jak tu coś będzie nijakie, bezbarwne to obawiam się że to jest początek końca.
Obym się mylił czego sobie i Państwu życzę
jak to bywa po piątkowej nocy z rana nie przytomny byłem, oczywiście chodzi o MV Auguste, generalnie kiedyś Zet zostawiał resztę w tyle a teraz tak nie jest, choćby wyżej wymienione moto, czy Ducat Streetfighter raczej wyprzedzili nasze Kawy, oczywiście trzeba brać pod uwagę że to są sprzęty droższe
wg mnie Augusta jest przecudaczona :p
TOP SPEED

http://www.youtube.com/watch?v=FsT18EOhsAc
co do Z800 miałem okazję zrobić sobie rundkę testową na placu jak byliśmy na targach moto EICMA w Mediolanie. Plac był bardzo mały i jazda trwała 5 minut bo kolejni byli w kolejce. A co mogę powiedzieć na temat tego modelu?
Pozycja za kierownicą bardzo dobra, moto bardzo zwarte i "malutkie" coś ala Ducati Streetfighter, kultura pracy silnika b.dobra choc przy przedziale 8-9tys obrotow drgania minimalnie odczuwalne na siedzisku. Co do elastycznosci silnika, droga przejazdowa była tak zrobiona ze max 2 bieg można było wbić i to dosłownie na sekune...biegi płynie wchodziło choć miałem na początku problem z wyczuciem luzu przy wolnej jezdzie.
Wydech bardzo cichutki, standardowy...choc wiem ze dnia nastepnego byly dostepne zety z wydechem akropovica.
Co do zwinności moto było bardzo miękko zestrojone zawieszenie i pływało się moto.
Hamulce dla mnie pierwsza klasa, bardzo dobrze sobie radziły (nie bylo duzych predkosci by je sprawdzic lepiej)
Ogólnie moto godne polecenia, super następca z750 ale ja bym nie zamienił mojego z1000. Jednak czegoś tamtemu brakuje
Mam gdzieś foty jeszcze jego to powrzucam







dnia Nie 14:25, 09 Gru 2012, w całości zmieniany 2 razy
borocods powinieneś dostać łomot za tak późne informowanie nas
Obiecuje poprawe kumpel ma gdzieś u siebie na telefonie jeszcze jazdy "testowe 5 minutowe" to jak mi tylko prześle zapodam linkiem
Ciekawe co miało większe zainteresowanie Z800 czy ten śliczny Dukat w tle?
Czy ktos widział juz go na własne oczy w polskim salonie?
oooo nasz Drogi sebakaw Chyba nikt go nie widział w Polskim salonie Ten orgazm zostawili ludzie dla Ciebie A tak nawiasem mówiąc to w Polskim lepiej będzie się prezentował? (tu masz u mnie plusa-za Polskę) Widział go kolega z forum poza granicami Polski - myślisz że gorzej wyglądał niż w kraju?
Hahaha.... nie ma to jak zobaczyc na zywo, a jak na razie to nie ma okazji nigdzie sie przyjrzec bo mial byc w grudniu ale z tego co na razie wiem, to jeszcze go nie ma i w styczniu ma sie pojawic (przynajmniej w pobliskim salonie).
I do smiechu nie ma bo to jest powazna sprawa czy kupic Z800 (36tys.) i tylko na nim sie koncentrowac czy brac pod uwage jeszcze Z750, ktory z ABS niebawem bedzie mozna wyrwac spokojnie za 30tys.

A tak na marginesie to Świat Motocykli 1/2013 przedstawia dosc obszerny artykuł i test Z800. dnia Czw 21:34, 27 Gru 2012, w całości zmieniany 2 razy
Jakoś kolega borocds miał okazję go zobaczyć....No bardzo poważna sprawa czy 750 czy 800 bierz 800 bo to o 50 więcej niż 750 Stać Cię na moto z salonu i masz chcicę zobaczyć go jak najszybciej na żywca to nie czekaj kup bilet i udaj się zwiedzać salony zachodnie, wschodnie itp.

P.S. Ty sam nie wiesz co chcesz czy 750 czy 800 - po cichu liczysz że jednak tanio kupisz 800kę.....Taniej niż Z750 (to tak samo się doczekasz jak na tegoroczny koniec świata - toyota już przechwyciła promocję )
Tak na marginesie, obecnie juz sprzedaja poprzednie modele Z750 2012 ABS za 30tys. brutto:)
Kalina widział juz w styczniu Z800 do zabrania z salonu (Marvel - Gdańsk) bodajże za 34 klocki...,ponoć sprzęt robi wrażenie.


lekką używkę widziałem w zgierzu za ok 25 tyś

nowy zet ładny, ale mi bardziej poprzedni się podoba
obejrzałem to na żywo i tak samo jak na zdjęciach, nie powala.
Przerost formy nad treścią, za bardzo chcieli zostawić coś z małego i zrobić by wyglądał jak nowy duży.
Moje zdanie się w tej materii nie zmieniło, nowy 1000 jest mimo już jakiegoś czasu 100 razy ładniejszy od tej wydumki.
lekka sugestia na przyszłość dla sprowadzających z FR
lokalnie zielony to normalny a białe to wersie z800e czyli te słabsze
jeśli w jakimś innym salonie niż w 6 które to potwierdzają coś wyniknie innego dam znać, chwilowo rocznikowo tak to u nas wygląda.

obejrzałem to na żywo i tak samo jak na zdjęciach, nie powala.
Przerost formy nad treścią, za bardzo chcieli zostawić coś z małego i zrobić by wyglądał jak nowy duży.
Moje zdanie się w tej materii nie zmieniło, nowy 1000 jest mimo już jakiegoś czasu 100 razy ładniejszy od tej wydumki.
lekka sugestia na przyszłość dla sprowadzających z FR
lokalnie zielony to normalny a białe to wersie z800e czyli te słabsze
jeśli w jakimś innym salonie niż w 6 które to potwierdzają coś wyniknie innego dam znać, chwilowo rocznikowo tak to u nas wygląda.


Właśnie wróciłem od naszych sąsiadów zza Odry, miałem okazję odwiedzić kilka salonów kawasaki i moim zdaniem nowa zeta jest zacna. Co do wersji z800e spotkałem ją w malowaniu białym i pomarańczowym.
http://allegro.pl/show_item.php?item=3742575647

ciekawe kto kogo skopiował chodzi mi o czachę dnia Pon 1:24, 25 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
no to widać skąd twórcy z8 czerpali inspirację
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl