, niestandardowe zębatki do 750 gdzie dostać ďťż

niestandardowe zębatki do 750 gdzie dostać

Niszczarka do głowy
Witam
jak nie sprzedam maszyny będę musiał zmienić napęd i korci mnie zeby założyć zamiast fabrycznych 15 43 - 14 43 - czyli przednią zębatke o jeden ząbek mniejszą.

nie wiecie gdzie można takową dostać ? na pewno niejeden stąd ma niestandardowe zębatki, ew na tył 2 zęby większą, w sklepach i na allegro nie mogę znaleźć takowych

Pozdrawiam


http://www.z1000.fora.pl/kupie-sprzedam-zamienie,5/sprzedam-przod-14-zebatka-firmy-renthal-z750-z750s,2382.html
Zębatke przednią do każdej kawy mniejszą o jeden ząbek znajdziesz na stronie www.motograty.com.pl trzeba tylko chwile posiedzieć i sprawdzić jaki jest symbol do twojego rocznika albo spytać na stronie koszt do małego zeta 2008 to chyba 74zł.
Jak masz zamiar oddać do mechanika na zmianę to spytaj czy sam ci tego nie znajdzie, mój fachowiec ma prawie wszystko a ceny jak z allegro więc szkoda czasu na szukanie a i za przesyłkę nie płacisz:)
Ja mam zdawczą firmy JT (przód 14) i PBR (tył 46).


ja mam przednia -1zab, renthal, nieuzywana w pudelku - moge sprzedac

ja mam przednia -1zab, renthal, nieuzywana w pudelku - moge sprzedac
Wyślij mi na PW za ile oddasz ?
Dzięki Mariusz za przypomnienie.
http://www.z1000.fora.pl/kupie-sprzedam-zamienie,5/sprzedam-przod-14-zebatka-firmy-renthal-z750-z750s,2382.html
Dokładnie taką sam mam w mojej suce...wciąż czuje respect do manety
Moja oferta także aktualna...kobieta jest właśnie u mnie i wraca za kilka dni do PL. Może ją zabrać a co za tym idzie koszta wysyłki mniejsze. Taniej z PL do PL niż z UK do PL. Cena 100zł z przesyłką.
dzieki za pomoc
odpisał mi rownież gość z allegro - zimą sie pytałem w paru miejscach nie mieli ale teraz można dobrać u niektorych dostanie sie JT ząbek mniejszą u niektorych tył o 2 wiekszy dobiorą tez łancuch o 1-2 ogniwka generalnie mozna złożyć.

jak nie sprzedam moto zakładam zęby mocy

dzieki
Hej też szukam takiej 14scie zębów Jesli na motogratach nie bedzie to gdzie jeszcze szukać ?? Ciekawe jak na takim zestawie będzie latała suka ( 14 przód tył standard )

Hej też szukam takiej 14scie zębów Jesli na motogratach nie bedzie to gdzie jeszcze szukać ?? Ciekawe jak na takim zestawie będzie latała suka ( 14 przód tył standard )

Przeczytaj temat od początku,tam masz nawet linka z ogłoszeniem Guntera!
A co do zestawienia ząb mniej na zdawczej....,będzie elastyczniejszy

Pozdro
Juz sie do kolegi odezwałem ale jeszcze nie dostalem odp Na motogratach nie mają ;/ Nie chodzi mi o elastyczność tylko żeby bez proszenia wstawal na koło i zostawiał piękny czarny ślad na asfalcie Pozdro
No wiesz,jeśli chcesz od małego Zeta to co napisałeś powyżej,to zmień obie:14/46,wtedy będzie (nie)posłuszny.
Pozdro

No wiesz,jeśli chcesz od małego Zeta to co napisałeś powyżej,to zmień obie:14/46,wtedy będzie (nie)posłuszny.
Pozdro


I na koło nawet z dwójki szedł
Gregor...oto link z mojej aukcji i info o które prosiłeś:
http://allegro.pl/kawa-z-750-z750-04-10-z750s-05-07-minus-1-zab-i1616145365.html
pozdro750
Jak założę 14stke i stwierdzę ze to jeszcze nie to co chciałem wtedy dorzucę jeszcze 46 na tył Pozdro
http://allegro.pl/zebatka-przednia-13-14-15-yamaha-yfm-700-raptor-i1615859867.html

tu jest aukcja sklepu internetowego, kupowałem u niego zębatkę 14 za około 80zł plus przesyłka
Jeśli ktoś naprzykład nie chce wymieniać przedniej zębatki (nie chce mieć przekłamania na prędkości i przebiegu) tylko do tyłu chcą dać zębatkę 46z a zdawcza seryjna 15 jakiego efektu mniej więcej mogę się spodziewać i jak z łańcuchem wtedy musi być dłuży niż 112 ogniw czy wystarczy?
efekt bedzie taki, że przekłamanie będzie jeżeli zmienisz ilość zębów w którejkolwiek zębatce, niezależnie czy to przód, czy tył
Nie wydaje mi się żeby wielkość tylnej zębatki czy długość łańcucha miała tu znaczenie, co najwyżej wielkość i liczba zębów na zębatce przy silniku.
Niech to ktoś wyższy wiedzą zrewiduje
Łoj bo się obrażę^^
Tak jak Paweł pisze zawsze jak zmienisz ilość zębów czy to z przodu czy z tyłu to zmienia się przełożenie i będą przekłamania Bawiłem się zębatkami w quadzie to wiem ,np. zmieniałem zębatkę przednią w zależności na jakich kołach się latało jak 20 cali to trzeba było zmienić przełożenie bo nie miał quad dobrego przyspieszenia ale za to prędkość max rosła
Dobra kupione zobaczymy jak teraz bedzie sie latało Pozdr i dzięki za pomoc

Dobra kupione zobaczymy jak teraz bedzie sie latało Pozdr i dzięki za pomoc

Zdaj relacje bo zaciekawił mnie temat

A z tym przekłamaniem to jest w tył czy przód? (w sensie licznik pokazuje mniej kilometrow czy wiecej? nie chce mi sie teraz myslec, pisze na szybko przed wyjsciem z domu ;p)
pokazuje wiecej niż w rzeczywistości jedziesz i zawyża przebieg
Olać przebieg zawsze można kupić 10letni motocykl który ma zaledwie 10tys km od starego niemca tym sie nie przejmuje Założenie tej zębatki to nie takie hop siup naprawdę jest dobrze jak to mówi mój kumpel "dopierdolona" ale będę walczył i w następnym tygodniu napisz raport taktyczny z jazdy
Co do wymiany zdawczej,to kto sam wymieniał ten wie,iż łatwo nie było....

Czekamy na Twoje subiektywne odczucia

Pozdro
dziś zakładam 14 ząbków , zobaczymy licze na widoczną zmiane mocy i kopyta
kosztem zwiekszonych obrotów, niżych predkości przy tych samych obrotach , no i błędów wskazań licznika
Dajta jakiś link do konkretnej zębatki zdawczej (14 zębów) dzięks
no i założona ( od gościa z linku powyżej ) różnica wyraźna naa +++

podrywa koło nawet na 2 prawie tak samo jak wczesniej na 1.... na 1 nie trzeba sie specjalnie gimnastykować i przy byle mocniejszym dodaniu gazu koło podskakuje wiec trzeba uważać
szybciej sie wkręca lepsza moc i jakby płynniej cjoć trzeba czesciej wachlować biegami no i jedzie sie na wyzszych obrotach ....

ogólnie po pierwszych parunastu km jestem zadowolony

Pozdr

no i założona ( od gościa z linku powyżej ) różnica wyraźna naa +++

podrywa koło nawet na 2 prawie tak samo jak wczesniej na 1.... na 1 nie trzeba sie specjalnie gimnastykować i przy byle mocniejszym dodaniu gazu koło podskakuje wiec trzeba uważać
szybciej sie wkręca lepsza moc i jakby płynniej cjoć trzeba czesciej wachlować biegami no i jedzie sie na wyzszych obrotach ....

ogólnie po pierwszych parunastu km jestem zadowolony

Pozdr


Jak będziesz miał okazje, przejedź się tym tak z 2-3 godzinki i tak około 100-200km i daj znać jak się sprawdza. Sam robie takie trasy jako minimum zawsze i jestem ciekawy jak by taka zębatka się sprawdzała
Chłopaki,wszystko zależy od subiektywnych upodobań,mianowicie:

-przełożenie 14/46 mi pasuje,ale tylko na miasto i krótkie terrorystycze traski
-14/43 jeżdżę zawsze i wszędzie

...a jak jest u was?





Jak będziesz miał okazje, przejedź się tym tak z 2-3 godzinki i tak około 100-200km i daj znać jak się sprawdza. Sam robie takie trasy jako minimum zawsze i jestem ciekawy jak by taka zębatka się sprawdzała

właśnie zrobiłem trase - 2 dni pod rząd po 260 km... są plusy i minusy ,
plusy są takie że jak zapiąłem 5 bieg w Markach to zrzuciłem go dopiero po 200 km elastyczność na najwyższym biegu - rewelacja.... wyprzedzanie i dynamika - rewelacja, praktycznie od 70-80km/h jedziesz na 5 i bez problemu przyspieszasz , minusy to spalanie - ok 0,5-0,7 litra, przy 130 - 150 masz już dobre 8 tyś obrotów wiec stąd spalanie.

PLUSY
dynamika i elastyczność - super

Minusy
spalanie w góre
obroty w góre o jakieś na oko 1000-1500

na standardowej zębatce palił mi 5,2 - 5,4 teraz na jednym zębie z przodu mniej minimalnie powyżej 6.

Pozdr





Jak będziesz miał okazje, przejedź się tym tak z 2-3 godzinki i tak około 100-200km i daj znać jak się sprawdza. Sam robie takie trasy jako minimum zawsze i jestem ciekawy jak by taka zębatka się sprawdzała

właśnie zrobiłem trase - 2 dni pod rząd po 260 km... są plusy i minusy ,
plusy są takie że jak zapiąłem 5 bieg w Markach to zrzuciłem go dopiero po 200 km elastyczność na najwyższym biegu - rewelacja.... wyprzedzanie i dynamika - rewelacja, praktycznie od 70-80km/h jedziesz na 5 i bez problemu przyspieszasz , minusy to spalanie - ok 0,5-0,7 litra, przy 130 - 150 masz już dobre 8 tyś obrotów wiec stąd spalanie.

PLUSY
dynamika i elastyczność - super

Minusy
spalanie w góre
obroty w góre o jakieś na oko 1000-1500

na standardowej zębatce palił mi 5,2 - 5,4 teraz na jednym zębie z przodu mniej minimalnie powyżej 6.

Pozdr

Dzięki za testy Mi pali ok 6-7l non stop, ciekawe ile by palił po większej zębatce. Czyli jednym słowem do tras idealna, minus to większy hałas przez podniesione obroty (co na moim LeoVince GP może okazać się dość uciążliwe). Musze sie zastanowić
to musisz go zdrowo pałować jak na trasie na standardowych zembach pali 6-7
naprawde polecam na 5 biegu przyspieszasz od 50 - 60 km/h .... wszystko kosztem ok 10% wiekszego spalania i ok 10% wiekszych obrotów,
Pozdr.

naprawde polecam na 5 biegu przyspieszasz od 50 - 60 km/h .... wszystko kosztem ok 10% wiekszego spalania i ok 10% wiekszych obrotów,
Pozdr.


Motong jest po to żeby dostał w pizdeczkę a nie głaskać go na 6-ce przy 60km/h
No już niestety zamówiłem cały napęd ze standardowymi zębatkami Sunstara więc narazie zmiany nie będzie.

Co do pałowania - własnie wbrew pozorom niekoniecznie tylko ja śmigam po samych górach i czechach, same zakręty Więc ciągle dwójka, trójka i tylko na prostych czwórka czasami ale to też nie zawsze bo lepiej na tej trójce dojebać do konca obrotow i silnikiem shamowac przed zakretem niz pieprzyc się ze zmianą biegów ktora zajmuje o wiele więcej czasu i moze byc za późna przed zakrętem. Nie wiem czemu mi tak zżera, ale zawsze najwięcej z całej ekipy jak jeździmy (Hornet, ZX6R, B-King)
hej, chciałbym kupić albo 14 na przód albo 45 może 46 na tył, wiecie gdzie dostać te cuda? na allegro coś krucho, bardziej bym się skłaniał do kupna tylu ze względu iż łatwiej montować bo przód nie wiem jak to zrobić
Ja kupowałem/wymieniałem TUTAJ.
mam napęd w połowie naciągu i nie wiem co teraz lepiej wybrać 14 przód czy 45/46 tył. Jakieś sugestie za/przeciw którejś zębatce?

mam napęd w połowie naciągu i nie wiem co teraz lepiej wybrać 14 przód czy 45/46 tył. Jakieś sugestie za/przeciw którejś zębatce?

Wszystko zależy czy zostawiasz na stałe - zmieniaj przód,czy będziesz modził i testował - zmieniaj tył?!
Mi gość w serwisie Kawasaki powiedział, że jak do Z800 wsadził przednią zębatkę krótszą o jeden ząb to nie ten motocykl. Idzie jak litr bez dwóch zdań. Obroty o 1000-1500 wyższe i spalanie także ale coś za coś
W Z750 będzie tak samo zapewne także ja bym się nie wahał i zmieniał przód.
A potrafi ktoś mniej więcej powiedzieć o ile zmniejszy się vmax przy przełożeniu 14/43 i jak duże jest przekłamanie licznika?
V max może nawet wzrosnąć, zależy od warunków, przekłamanie będzie o 6,7%

Co do wymiany zdawczej,to kto sam wymieniał ten wie,iż łatwo nie było....

Czekamy na Twoje subiektywne odczucia

Pozdro


Oj nie jest, mam problem z odkręceniem śruby od zdawczej śrubę odkręcamy w prawo czy lewo? jest tam prawy czy lewy gwint? ktoś tak dowalił że w żadną nie idzie aż zwątpiłem
gwint jest standardowy zabezpieczony podkładką
odkręcasz w lewą stronę
no to dobrze kręciłem, ale jest tak dowalone że nie jestem w stanie hamulcem kola zblokować...
To wrzuć bieg jak hamulec nie daje rady

To wrzuć bieg jak hamulec nie daje rady
i co się stanie ? sprawdzałeś ?

To wrzuć bieg jak hamulec nie daje rady
i co się stanie ? sprawdzałeś ?
nihuja nie sprawdzał , inaczej by tego nie napisał
Niby dlaczego nie można odkręcić zębatki na wrzuconym biegu? Ostatnio wymieniałem napęd dwa lata temu więc dokładnie nie pamiętam jak odkręcałem zębatkę ale wydaje mi się że odkręcałem ją właśnie na wrzuconym biegu bo też był problem z jej odkręceniem

Niby dlaczego nie można odkręcić zębatki na wrzuconym biegu? Ostatnio wymieniałem napęd dwa lata temu więc dokładnie nie pamiętam jak odkręcałem zębatkę ale wydaje mi się że odkręcałem ją właśnie na wrzuconym biegu bo też był problem z jej odkręceniem
zmieniałem przełożenia teraz i podobnie z zębatką nie jest lekko
hebel w podłoge jak nie radzisz sobie sam to poproś kogoś o pomoc przedłużka na klucz 1/2 mi wystarczyło ok 80cm i musi ustąpić po prostu musi ( robiłem to sam) awaria silnika w kompresorze wykluczyła pneumata
okej ale nie odpisałeś dlaczego nie można odkręcać zębaty na biegu Jeśli nie można tak robić to przynajmniej będę pamiętał na zaś

okej ale nie odpisałeś dlaczego nie można odkręcać zębaty na biegu Jeśli nie można tak robić to przynajmniej będę pamiętał na zaś
w niczym to nie przeszkadza po prostu nie ma to najmniejszego sensu opór jaki stawia kompresja nie pozwoli nawet w części na odkręcenie zębatki mało tego w razie puszczenia hamulca będzie nam łatwiej wypierdolić motka jeśli nie robimy tego na podnośniku
okej, więc mamy już wszystko wyjaśnione
Ja odkręcałem jak wyjąłem koło imbus przedłużka jako kawałek rury no i poszło bez problemu Fakt fatkem są one wklejane te śruby no ale nie ma rzeczy nie możliwych albo puści śruba albo klucz
zmieniałem w swojej erce tylną zebatkę na -1, robota na 30 minut, nakrętkę odkręciłem pneumatem, później skręciłem kluczem dynamometrycznym, robota prosta efekt fajny
spalania nie sprawdzałem, pali tyle ile wleje dnia Czw 9:30, 05 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
próba z dwoma kumplami- nieudana, następnie zablokowałem przednią zębatkę dużym imbusem to uwaliłem jeden ząb szok Dziś wulkanizacja z dobrym pneumatem- nic z tego to pojechałem na wulkanizacje dla tirów i tam metrowy pneumat dał rade nie wiem co za as tak dowalił
Ja to bym się raczej skłaniał do pytania jaki on klej zastosował do tych śrub xD
Panowie jakim momentem dokręcamy ta śrubę od zembatki przedniej?

Panowie jakim momentem dokręcamy ta śrubę od zembatki przedniej?

125 Nm
Panowie ile ogniw musi mieć łańcuch przy zębatkach 14/43 ?
Mam 112, Z750S 2005
to mimo że przednia zębatka ma -1 ząb niż fabryczna to i tak masz fabryczny łańcuch? nie ma problemu?
@snaakey - leniwcu jeden!
Nawet nie chciało ci się przeczytać tematu od początku...
czytałem od początku! czyżby mój mózg mnie oszukał i ukrył odpowiedź?

edit//
albo jestem głupi albo jednoznacznej odpowiedzi nie widze, coś tam było że 1-2 ogniw ale w przypadku 14/46 a ja chce 14/43, help please dnia Czw 15:28, 23 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz

czytałem od początku! czyżby mój mózg mnie oszukał i ukrył odpowiedź?

edit//
albo jestem głupi albo jednoznacznej odpowiedzi nie widze, coś tam było że 1-2 ogniw ale w przypadku 14/46 a ja chce 14/43, help please


ja w temacie , jak chcesz zmienić to co potrzebujesz łańcuch w oryginale , nie zmieniasz nawet jakbyś miał na maxa zużyty i tak starczy.
Ma ktoś niepotrzebną zębatke na przód 14 do małego przedlifta? jak coś pw dogadamy się