,
manetka gazu z lewej strony :)Niszczarka do gĹowy
Siemanko, poszukuję informacji na temat motocykli które były/są/miały itp. manetke gazu w lewej ręce, może temat głupi
![]() ![]() Ludzie na wsi gadają że motory z UK mają manetki gazu z lewej i dźwignie biegów po prawej więc trza przekładki robić ![]() ![]() Ludzie na wsi gadają że motory z UK mają manetki gazu z lewej i dźwignie biegów po prawej więc trza przekładki robić ![]() ![]() hehehheh ![]() ![]() tak słyszałem ![]() ![]() ![]() prosze ![]() Ogólnie wyczytałem, że ludzie kupują kity do przestawiania manetek gazu na lewą, ale nie słyszałem o motocyklach z gazem seryjnie po lewej ![]() http://powersportsnetwork.com/enthusiasts/catalog_item_detail.asp?catalog=6537&levelcode=28409&product=963145&cattype=&ProductCategoryCode= dnia Czw 0:40, 19 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy prosze ![]() Ogólnie wyczytałem, że ludzie kupują kity do przestawiania manetek gazu na lewą, ale nie słyszałem o motocyklach z gazem seryjnie po lewej ![]() http://powersportsnetwork.com/enthusiasts/catalog_item_detail.asp?catalog=6537&levelcode=28409&product=963145&cattype=&ProductCategoryCode= OK, dzięki :)ale może była jakaś seria..? Ogólnie wyczytałem, że ludzie kupują kity do przestawiania manetek gazu na lewą, ale nie słyszałem o motocyklach z gazem seryjnie po lewej ![]() Rozumiem,iż ten kit na lewą mańkę,to jak ktoś niedowład ma,czy lewo-ręczni,bo mają lepsze czucie? ![]() Nie mam pojęcia ![]() ![]() jak żeyje pierwszy raz słyszę o czymś takim ![]() avator lepiej się przyznaj ile przegrałeś ![]() ![]() Nie wiem czy jakies harleye nie mialy manetki po lewej stronie, przynajmniej krotkie serie. Powodem było to że z broni lepiej strzela sie z prawej reki;). W filmie "Hell Ride" mozna bylo zobaczyc przynajmniej jeden taki sprzet tylko ze to pewnie custom byl, dawno nie ogladalem. avator lepiej się przyznaj ile przegrałeś ![]() ![]() hehe jeszcze nie przegrałem ![]() Cerb dzięki za namiary ![]() Napęd na tylne koło przenoszony był poprzez łańcuch i trzybiegową przekładnię, sterowaną dźwignią umieszczoną z prawej strony zbiornika paliwa. Wielotarczowe mokre sprzęgło sterowane było, podobnie jak w samochodzie, pedałem umieszczonym z lewej strony silnika! Dzięki zamontowaniu przepustnicy gazu po lewej stronie kierownicy (rozwiązanie zapożyczone z amerykańskiego Harleya) kierowca Sokoła mógł w trudnym terenie prowadzić motocykl nawet po zejściu z siodełka. Na postoju przydawał się hamulec tylnego koła z zapadką postojową, który działał podobnie jak samochodowy ręczny. Takim motocyklem był Sokół 1000 ale to były lata 30. Tu masz materiał o nim http://www.weu1918-1939.pl/tabory/motocykle/m_111/dowodztwo_taborow_motocykle_m_111.html Napęd na tylne koło przenoszony był poprzez łańcuch i trzybiegową przekładnię, sterowaną dźwignią umieszczoną z prawej strony zbiornika paliwa. Wielotarczowe mokre sprzęgło sterowane było, podobnie jak w samochodzie, pedałem umieszczonym z lewej strony silnika! Dzięki zamontowaniu przepustnicy gazu po lewej stronie kierownicy (rozwiązanie zapożyczone z amerykańskiego Harleya) kierowca Sokoła mógł w trudnym terenie prowadzić motocykl nawet po zejściu z siodełka. Na postoju przydawał się hamulec tylnego koła z zapadką postojową, który działał podobnie jak samochodowy ręczny. ![]() ![]() Cerb wspominał; o H-D więc zapewne wiedział ![]() te 0.7 trza bydzie wypić ![]() Gaz mamy w lewej manetce, a wyprzedzenie zapłonu w prawej, co można naturalnie bez problemu odwrócić, by było identycznie jak we współcześnie produkowanych motocyklach. Ale po co sobie ułatwiać sterowanie? Niech będzie jak przed bez mała wiekiem. dnia Pią 14:01, 20 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz |
Podstrony
|