,
jak zdjąć AIRBOX Z1000 2010 ?Niszczarka do gĹowy
![]() Zabrałem się do wymiany filtra powietrza na K&N. Postanowiłem od razu zamontować PC i trzeba się dostać do tych złączek pod airboxem. Poodkręcałem wszystkie śrubki i poluzowałem te zaznaczone na fotce kolorem zielonym zaciski i za cholerę nie wiem czy użyć dużo siły trzeba czy coś jeszcze zrobić aby to zeszło. Znalazłem link do stronki , na której koleś zdejmuje w innej kawie i wygląda to bardzo podobnie do mojego, nie mogę rozszyfrować ![]() ![]() ![]() chce się dostać oczywiście do tego ![]() ![]() Co do linku Adam który zamieściłeś, pozwoliłem sobie przetłumaczyć to co on tam pisze. Te żółte zakreślenia i proste kreski to miejsca w których potrzebna jest Twoja ingerencja tzn...wykręcenie śrub, odczepienie klipsów, poluznienie czy rozdzielenie czegoś. Zauważ prosze 6 proste kreski...4 na wprost przy gardzielach (podejrzewam że to objemki, lub ściski ktore Ty poluzniłeś w swoim)...i 2 kreski po bokach (myśle że to klipsy lub śrubki trzymające dolną część airboxu) Pod 3 zdjęciem jest napisane...pociągnij, przyciągnij lub szarpnij mocno do siebie i następnie rozłącz przewód który jest pod spodem. Podejrzewam więc a nawet jestem prawie pewien, że dolna część aiboxu (1 na czerwono) i krućce ssące (2 na niebiesko) powinny być razem...a co za tym idzie luznisz mocno obejmy (3 na zielono) i musi zejść. Tak jak wspomniałem wcześniej, koleś napisał że trzeba użyć lekko siły. Patrząc na budowę tych obejm to masz ułatwione zadanie bo tylko 2 śrubki...bo 1 po lewej i 1 po prawej stronie silnika...dziwne rozwiązanie moim zdaniem ale chyba tak powinno być...fabryka. Wychodzi na to ,że jedna śruba ściska dwie obejmy. A tak swoją drogą...lubisz grzebać co. Hehehe ![]() Poluzowałem te dwie śrubki, między nimi są tulejki w odpowiedniej długości i zaciskając jedną - zaciska się druga. boję się tylko szarpnąć, bo nigdy tego nie robiłem ![]() ![]() ![]() |
Podstrony
|