,
Jak podlaczyc Exup?Niszczarka do gĹowy
Witam!
Jeśli temat już był, to z góry przepraszam ale nic nie znalazłem. W sumie można go później usunąć, ale chciałbym Wam coś pokazać!! https://youtu.be/XGvmd1HRXBE Czy ten siłownik dobrze działa? Tak się zachowuje po przekreceniu kluczyka. Rozebralem go i zębatki wszystkie są ok... Ale po dodaniu gazu, powiedzmy do 6k obrotów to on nawet nie drgnie. Zeta miała podobno akcesoryjne wydechy i dlatego linki są odlaczone. Chciałbym podłączyć tego exupa u dlatego zwracam się do Was o pomoc ![]() U mnie jest to samo,jak były linki podłączone to przy dodawaniu gazu odpowiednio się otwierał.A jak zdjąłem linki to jest właśnie tak jak u Ciebie. No ok ![]() ![]() ![]() ![]() Dobrze Ci się zachowuje EXUP, dopiero co przerabiałem z nim temat, bo układ wydechowy polerowałem... U mnie było to podłączone, że dłuższa linka szła od prawej (od tyłu do przodu zeta), a krótsza od lewej (od przodu do tyłu zeta). Wrażenie z długości linek miałem takie samo, ale jak założysz to się ładnie dopasuje. Za długą linkę zapinasz już normalnie, drugą zapinasz bez układania pancerza na miejsce, następnie naciągając pancerz (zaprzyj sobie o jego trzymanie), przekręć kluczyk i kiedy będzie robiło test to ładnie Ci wskoczy pancerz na miejsce. Sprawdź później ze 2 razy przekręcając na zapłon czy wszystko jest ok. dnia Sob 21:45, 28 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz Dzieki bardzo ![]() http://www.z1000.fora.pl/images/galleries/1638503533551705366f2a2-572022-wm.jpg Czyli jak powinno być? Ja miałem i mam teraz w pozycji 1 czyli lewy górny róg. Jednak jak bawiłem się kluczykiem bez podpiętych linek to przeszło mi w pozycje 2 i wyskoczył błąd, po czym też przekręcałem tak, aby było na pozycji 1. I rozumiem, że podłączyłeś w pozycji 1 i wszystko jest ok? ![]() Czemu w ogóle w Z1000 exup jest tylko przy jednym wydechu? Czy nie lepszym rozwiązaniem byłoby np jak w Fazerce? Exup w kolektorach? ![]() Pozycja jeden jest prawidłowa jeśli zmieni się w pozycję 2 to ośmiokąt należy zdemontować (odkręcić jedną śrubę torq pamiętając o trzymaniu ośmiokąta jakimś kluczem zeby plastikowe zębatki wewnątrz sie nie zniszczyły) pzełożyć odpowiednio w pozycję 1 i zkładamy linki (ps sprawdz czy linki pracują czy exup nie został zablokowany jakoś.) Właśnie byłe, i podłączyłem exup... po podłączeniu i przekręceniu kluczyka silownik przekrecil się w następującą pozycję: https://www.youtube.com/watch?v=q9lJuD-RRbM Pojawił się błąd FI, a gdy odłącze linki FI znika .... Jak postąpić w tej sytuacji? Wiem, ze mogę całkowicie je wyrzucić, ale jednak chciałbym je miec ![]() Dodam, ze odkręciłem osłone linek przy wydechu... wszystko pracuje.... dnia Nie 15:21, 29 Mar 2015, w całości zmieniany 2 razy A próbowałeś linki przepiąć na odwrót? Zastanawiające jest dlaczego one wychodzą z prowadnicy a pracują... Może Juby ma jakiś pomysł?? Błąd zniknie jak tylko zacznie prawidłowo działać.... dnia Nie 17:07, 29 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz Musisz zacząć od tego jak pracują linki i jak pracuje sam exup, prawidłowo ciągnąc za krótszą linkę druga się powinna chować. jak chcesz to zadzwoń do mnie to ci podpowiem troszkę jak z tym walczyć. tel 504 105 138 bo to ciężko jest opisać bez kilku informacji od ciebie dnia Nie 19:02, 29 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz Ok ok ![]() ![]() ![]() Nie zamieniaj ich możesz uszkodzić exup. Na linkach są śrubunki trzeba wyregulować i będzie dobrze problem polega na regulacji jak linki nie są wyregulowane wyskakuje błąd. A na filmiku widać że że jest niewyregulowane. Nie zamienialem linek miejscami, bo na pierwszy rzut oka widać, że są dobrze podłączone (po tych zakolach, jedno większe, drugie mniejsze ![]() Aktualizacja!!!! Podlaczylem ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Podstrony
|