, Husqvarna TE 350 (sem amal 11-10) zapłon ďťż

Husqvarna TE 350 (sem amal 11-10) zapłon

Niszczarka do głowy
Witam,posiadam zapłon sem amal 11-10 w motocyklu husqvarna te 350 92' i problem tkwi w tym ze jest dużo kabli te same kolory podpiąłem ze sobą a co z reszta chyba 2 zostały wolne i nie wiem gdzie je podpiąć,bo są różne końcówki,załącze zdjecia jak najszybciej i prosze o pomoc !!







Witam! Tak, zdjęcie może tutaj wiele wyjaśnić. Kolory są bardzo ważne. Sprawa z kabelkami w cewkomodule TM 14- 05 (o ile taki jest w Twoim moto), wygląda jednak następująco: 1.CZERWONY doprowadza do niego napięcie zasilające ze statora(ok. 200V). 2.CZARNY - wychodzący ze statora, to "masa". 3.POMARAŃCZOWY, wychodzący z cewkomodułu, służy do gaszenia silnika. 4.ZIELONY biegnący ze statora, podaje impuls wyzwalający triak w cewkomodule (ok. 6V). Kabel NIEBIESKI wraz z dwoma ŻÓŁTYMI wychodzącymi ze statora natomiast, służą do zasilania oświetlenia (12V). Cewkomoduł ze statorem łączymy wg podanych kolorów . dnia Pią 0:07, 11 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
no tak kolory to wiem bo czytałem jak i co na jednym z forów.. a mój cewkomoduł to TM 11-10.. kable wychodzą od cewko modułu iskrownika i od motoru : światła stacyjka itd.. poprostu jest za duzo tych kabli i sie poprostu gubie załącze zdjecia dokładniejsze na pw










dnia Sob 19:38, 12 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Motocykl nie odpala ?? jakiego typu są problemy ????


kable podpiete i nie odpala silnik po remoncie.. czasem gubi iskre,nie mam pojecia co jest ;/
[/img]file:///C:/Documents%20and%20Settings/AS/Pulpit/Zdj%C4%99cia%20Pana%20i%20w%C5%82adcy/Zdj%C4%99cie0096.jpg
[img][/img dnia Sob 19:51, 12 Mar 2011, w całości zmieniany 3 razy
linki nie działają !
wyśle na maila zdjęcia
Witam! Tak, u mnie linki też nie chciały zadziałać - sprawdziłem właśnie PW. Myślę, że Michał powinien spróbować wkleić fotkę bezpośrednio na forum Może jednak to nie jest wina kabli, skoro czasami jednak pojawia się iskra (wina świecy, słabego styku "masy" statora, uszkodzenie fajki/kabla WN, wyłącznika zapłonu)? Kolory kabli wydają się takie same jak w TM 14 - 05 . Pozdrawiam . dnia Sob 21:14, 12 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Witam.Ja bym sprawdził wiązkę czy gdzieś nie jest przetarta.Może to i banalne ale można odpalić moto i potrzepać wiązką

Ps. Pozdrowienia dla Sącza dnia Nie 9:08, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
konstrukcja mechaniczna jest bardzo zbliżona do TM-14-05 .. ale jest jeden przewód dodatkowy -niebieski .. .. działa to inaczej jak zapłon od KTM -- tak jak koledzy piszą podstawa to zrobić porządek z instalacją i odpalać na odłączonym pomarańczowym przewodzie (służy on do gaszenie po przez zwieranie go do masy ) ten zapłon stosowany był tylko w husqwarnach 4 taktowych w latach 90
No,wiec dzis rano bawiłem sie przy motorku kable podpiąłem tak jak być powinny,zgodnie z kolorami tak jak to koledzy mówili poczym sprawdziłem czy jest iskra i co mnie ucieszyło iskra jest i to bardzo dobra kilka razy patrzyłem i sie ładnie iskrzy no i całkiem dobrze kopie wiec moze to była fajka nie dorobiona skoro na kablu dawało zajebista iskre, a wczesniej to jak z fajką patrzyłem to był zanik iskry a nie kiedy jej brak.. gaźnik sprawdzałem czy paliwo leci itd i wszystko powinno byc.. kupie nową fajke i wtedy mozna myslec dalej.. myślą koledzy ze przez to ze fajka bardzo luźno wychodziła ze świecy to mogło nie być iskry lub mogła zanikać ?!
w moim cewko module są trzy końcówki takie jak u kolegi na 6 zdjeciu zamieszczonym na forum,za to dwie na wejście kabla takiego jak na 7 ;/ coś to dla mnie jest dziwne.. a czy ten cewko moduł kolegi to oryginał czy przerabiany?
Sorki pomyliło mi sie cewko moduł to ten samo
a mam pytanie co do tego czegoś na 7 zdjęciu,co to takiego?! czyżby to jakaś część dorabiana bo ja takiego czegos nie posiadam..?
mógłbym prosić o wiecej zdjeć na pw?!
regulator napięcia ..ale w wersji bez akumulatora
moja Husqa jest bez akumulatora.. gdzie mozna dostać taką cześć ? Ewentualnie dorobić?
jeżeli sie nie myle to bez tego regulatora napięcia motor jeżdzić nie bedzie.. i tu pytanie jeżeli takie cos juz bym miał,to do którego kabla sie podpina i od czego kabel wychodzić ma?! i dalej pytanie czy mozna to gdzies dostac? od innych modeli husqvarny 410 610? bo najprędzej znajde jeżeli by pasowały
regulator a wpływ tylko na światła ...kierunki ..klakson.... zapłon będzie chodził
a no chyba ze tak.. ja nie mam własnie tego regulatora a światła mi chodzą normalnie.. klaksonu nie mam wogóle i kierunków tez nie ale zapewne by chodziły.. czyli tak,czerwony,czarny i zielony wystarczy by motor odpalił ?! pomaranczowy to wyłącznik,niebieski swiatła itd.. to co może by nie tak.. dalej sie zastanawiam i kombinuje.. jak go na pycha próbowałem i dawałem gazu to tak jakby go muliło albo jakby przy dodaniu gazu gasł,taki dzwięk wydaje.. moze ma to cos wspólnego z tym ze nie pali ;/
jakies pomysły?!
i jeszcze takie pytanie czy kolega go wrzucił fotki na forum: czy wszystkie kable sa podpięte czy jakiś jest nie podpięty ?
wychodzace z cewkomodułu i iskrownika ?!
wszystkie przewody z CDI mają być podpięte .. czarny-czerwony-zielony-niebieski- pomarańcz też podłącz ale sprawdz czy nie ma zwarcia do masy
no wiec tak: czerwony czarny i zielony podpięte są bo wiem gdzie.. niebieski i pomarańczowy już jest problem bo nie pasują mi kolory oraz wejscia końcówek ;/ w tym cały problem postaram sie to jakos załączyć na forum żeby było wiadome jak i co [img]file:///C:/Documents%20and%20Settings/AS/Pulpit/Zdj%C4%99cie0094.jpg dnia Sob 0:16, 26 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
zobacz na pierwszej fotce .. wszystkie przewody wychodzące ze statora spięte są z CDI .. i tak powinieneś podłączyć o ile właśnie te elementy Masz w swoim motocyklu ....
od przyszłego tygodnia zabieram sie za motor,kable juz podpięte tak jak to ma być,jeszcze drobne poprawki i zobaczymy co z tego bedzie
miałby ktoś może stacyjke sprawna do tego modelu huski ? w przystepnej cenie ?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl