,
Husqvarna TE 350 (sem amal 11-10) zapłonNiszczarka do gĹowy
Witam,posiadam zapłon sem amal 11-10 w motocyklu husqvarna te 350 92' i problem tkwi w tym ze jest dużo kabli te same kolory podpiąłem ze sobą a co z reszta chyba 2 zostały wolne i nie wiem gdzie je podpiąć,bo są różne końcówki,załącze zdjecia jak najszybciej i prosze o pomoc !!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Witam! Tak, zdjęcie może tutaj wiele wyjaśnić. Kolory są bardzo ważne. Sprawa z kabelkami w cewkomodule TM 14- 05 (o ile taki jest w Twoim moto), wygląda jednak następująco: 1.CZERWONY doprowadza do niego napięcie zasilające ze statora(ok. 200V). 2.CZARNY - wychodzący ze statora, to "masa". 3.POMARAŃCZOWY, wychodzący z cewkomodułu, służy do gaszenia silnika. 4.ZIELONY biegnący ze statora, podaje impuls wyzwalający triak w cewkomodule (ok. 6V). Kabel NIEBIESKI wraz z dwoma ŻÓŁTYMI wychodzącymi ze statora natomiast, służą do zasilania oświetlenia (12V). Cewkomoduł ze statorem łączymy wg podanych kolorów ![]() no tak kolory to wiem bo czytałem jak i co na jednym z forów.. a mój cewkomoduł to TM 11-10.. kable wychodzą od cewko modułu iskrownika i od motoru : światła stacyjka itd.. poprostu jest za duzo tych kabli i sie poprostu gubie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Motocykl nie odpala ?? jakiego typu są problemy ???? kable podpiete i nie odpala silnik po remoncie.. czasem gubi iskre,nie mam pojecia co jest ;/ [/img]file:///C:/Documents%20and%20Settings/AS/Pulpit/Zdj%C4%99cia%20Pana%20i%20w%C5%82adcy/Zdj%C4%99cie0096.jpg [img][/img dnia Sob 19:51, 12 Mar 2011, w całości zmieniany 3 razy linki nie działają ! wyśle na maila zdjęcia Witam! Tak, u mnie linki też nie chciały zadziałać - sprawdziłem właśnie PW. Myślę, że Michał powinien spróbować wkleić fotkę bezpośrednio na forum ![]() ![]() ![]() Witam.Ja bym sprawdził wiązkę czy gdzieś nie jest przetarta.Może to i banalne ale można odpalić moto i potrzepać wiązką Ps. Pozdrowienia dla Sącza ![]() konstrukcja mechaniczna jest bardzo zbliżona do TM-14-05 .. ale jest jeden przewód dodatkowy -niebieski .. .. działa to inaczej jak zapłon od KTM -- tak jak koledzy piszą podstawa to zrobić porządek z instalacją i odpalać na odłączonym pomarańczowym przewodzie (służy on do gaszenie po przez zwieranie go do masy ) ten zapłon stosowany był tylko w husqwarnach 4 taktowych w latach 90 No,wiec dzis rano bawiłem sie przy motorku kable podpiąłem tak jak być powinny,zgodnie z kolorami tak jak to koledzy mówili poczym sprawdziłem czy jest iskra i co mnie ucieszyło ![]() ![]() w moim cewko module są trzy końcówki takie jak u kolegi na 6 zdjeciu zamieszczonym na forum,za to dwie na wejście kabla takiego jak na 7 ;/ coś to dla mnie jest dziwne.. a czy ten cewko moduł kolegi to oryginał czy przerabiany? Sorki pomyliło mi sie cewko moduł to ten samo ![]() a mam pytanie co do tego czegoś na 7 zdjęciu,co to takiego?! czyżby to jakaś część dorabiana bo ja takiego czegos nie posiadam..? mógłbym prosić o wiecej zdjeć na pw?! regulator napięcia ..ale w wersji bez akumulatora moja Husqa jest bez akumulatora.. gdzie mozna dostać taką cześć ? Ewentualnie dorobić? jeżeli sie nie myle to bez tego regulatora napięcia motor jeżdzić nie bedzie.. i tu pytanie jeżeli takie cos juz bym miał,to do którego kabla sie podpina i od czego kabel wychodzić ma?! i dalej pytanie czy mozna to gdzies dostac? od innych modeli husqvarny 410 610? bo najprędzej znajde jeżeli by pasowały ![]() regulator a wpływ tylko na światła ![]() a no chyba ze tak.. ja nie mam własnie tego regulatora a światła mi chodzą normalnie.. klaksonu nie mam wogóle i kierunków tez nie ale zapewne by chodziły.. czyli tak,czerwony,czarny i zielony wystarczy by motor odpalił ?! pomaranczowy to wyłącznik,niebieski swiatła itd.. to co może by nie tak.. dalej sie zastanawiam i kombinuje.. jak go na pycha próbowałem i dawałem gazu to tak jakby go muliło albo jakby przy dodaniu gazu gasł,taki dzwięk wydaje.. moze ma to cos wspólnego z tym ze nie pali ;/ jakies pomysły?! i jeszcze takie pytanie czy kolega go wrzucił fotki na forum: czy wszystkie kable sa podpięte czy jakiś jest nie podpięty ? ![]() wychodzace z cewkomodułu i iskrownika ?! wszystkie przewody z CDI mają być podpięte .. czarny-czerwony-zielony-niebieski- pomarańcz też podłącz ale sprawdz czy nie ma zwarcia do masy no wiec tak: czerwony czarny i zielony podpięte są bo wiem gdzie.. niebieski i pomarańczowy już jest problem bo nie pasują mi kolory oraz wejscia końcówek ;/ w tym cały problem postaram sie to jakos załączyć na forum żeby było wiadome jak i co ![]() zobacz na pierwszej fotce .. wszystkie przewody wychodzące ze statora spięte są z CDI .. i tak powinieneś podłączyć o ile właśnie te elementy Masz w swoim motocyklu .... od przyszłego tygodnia zabieram sie za motor,kable juz podpięte tak jak to ma być,jeszcze drobne poprawki i zobaczymy co z tego bedzie ![]() miałby ktoś może stacyjke sprawna do tego modelu huski ? w przystepnej cenie ? |
Podstrony
|