,
Drgające lusterka w Z750sNiszczarka do gĹowy
Nie wytrzymałem i wypróbowałem pewną opcję żeby usunąć te denerwujące drgania w lusterkach w Z750s, przez które g**no widać powyżej 120km/h.
Powiększyłem odrobinę dziurkę odpływową wody i przez nią wpuściłem trochę silikonu, potem powrzucałem około 300g małych ołowianych ciężarków, znów dodałem trochę silikonu żeby nie latało to wszystko w lusterku. Poczekałem aż wyschnie i jest bombowy efekt. Dzięki zwiększeniu ciężaru lusterka, drgania ustąpiły. Dzisiaj leciałem 160km/h i w lusterku wszystko widać i jest extra. Niestety nauka wymaga poświęceń ![]() ![]() ale po takim zabiegu juz go na gume nie postawisz ![]() ale za to stoppie pójdzie bez problemu ![]() po co cale lusterko kupowac, lepiej zawiez do kogos kto dorabia, za gora 30zl bedzie jak nowe ![]() Na gumie może i by poleciał ale pewnie na lewo mnie będzie ściągać ![]() A jeśli chodzi o dorabianie to już to kiedyś przerabiałem z lustrem w CBR. Te szkło jest osadzane w lusterku a potem kanty są zgrzewane i już jest to nie rozbieralne. Trzeba by było ściąć kant, a po włożeniu nowego szła zalać ten kant silikonem co nie wygląda już później zbyt apetycznie. Dlatego wolę jednak wydać kilka złociaków więcej i mieć tak jak powinno być, ale dzięki za sugestię ![]() Jak dorabialem w XJ, to gosc tylko rogrzal obudowe i wcisnal lustro. w Zecie jest jednak troche inny system, jak przyjade do domu, to musze sie przyjrzeć ![]() eLL jakie masz końcówki kiery?Jak w ogóle to jest to 1 przyczyna drgających lusterek szczególnie w 750-kach ![]() Końcówki są oryginalne więc wszystko powinno być gites. Próbowałem też wykluczyć, że te drgania pochodzą np ze złego wyważenia koła no i przy wciśnięciu sprzęgła drgania znikają, więc ewidentnie jest to wina drgań przenoszonych z silnika Drgania wynikaja z tego, ze w silniku nie ma walka wyrownowazajacego. Silnik Z750 musial byc tanszy od litra. Wiem o tym, ale mogli chociaż japońce pomyśleć o tym, że taki europejczyk będzie chciał coś widzieć w tych lusterkach ![]() japonce stwierdzili, ze ten europejczyk bedzie tak szybki, ze nic go nie zaskoczy od tylu ![]() No chyba, że tak ![]() ![]() Także pozostaje mi tylko zakup nowego lusterka ![]() Drgania wynikaja z tego, ze w silniku nie ma walka wyrownowazajacego. Silnik Z750 musial byc tanszy od litra. Silnik Z1000 roznicy sie tylko głowicą i może inną przekładnią. Z1000 tez cierpi na drgania przenoszone z silnika. A wszystko tak jak mówią poprzednicy brak wałka wyrównoważającego. A że silnik jest elementem nośnym ramy to w pewnym zakresie w lusterkach widać że tak powiem kupę ![]() A ten motyw z ciężarkami w lusterku jest ciekawy. Kiedyś kombinowałem żeby jakos spróbować to stłumic kawalkiem gumy bo też mnie to czasem denerwuje że gówno widzę. |
Podstrony
|