, Cewkomoduł DENSO 129000 podłączenie ďťż

Cewkomoduł DENSO 129000 podłączenie

Niszczarka do głowy
Witam tak jak w temacie posiadam cewko-moduł DENSO 129000 i myślę jak mu podłączyć przewody oryginalna wtyczka w pojeździe została ucięta i teraz nie wiadomo który przewód gdzie był

Oto zdjęcie cewko-modułu




Co do kabli wchodzących w skład instalacji które są na 100% podłączane pod ten cewko-moduł to są 3:

Jeden czerwono-biały (zapewne od cewki zasilającej moduł oraz inicjującej iskrę
Oraz dwa czarne kabelki połączone razem (zapewne masa i kabel wyłączający zapłon).

Nie wiem czy dobrze myślę ale pewno można jakoś miernikiem sprawdzić który wtyk jest od czego ale nie pamiętam nawet w jaki sposób

Czekam na odpowiedź


zamieniając przewody miejscami nic nie uszkodzisz ,,, pytanie czy przewody d tego urządzenia wychodzą bezpośrednio ze statora ?? czy z modułu CDI ??
Dlaczego nie mogę edytować swoich postów ?

A wracając do tematu zmierzyłem miernikiem na których pinach dostanę jakiś odczyt i udało się (poniżej daje zdjęcie na których pinach mam odczyt mierząc oporność )



To na samym dole wkręcam przewód WN więc jeżeli między tymi dwoma jest jakaś oporność więc zapewne tam muszę podłączyć prąd który idzie z zapłonu a pod 2 wtyk te 2 masy

Zgadza się ?
Jest zbyt wiele rozwiązań technicznych, za dużo niewiadomych .Nawet nie napisałeś od czego to jest nie pokazałeś czym to ma być zasilane , jakieś zdjęcie cewek koła magnesowego itp... Tak to trudno coś więcej napisać, podając jedynie symbol cewkomodułu musiałbyś trafić na kogoś kto miał do czynienia z tym konkretnym modelem. ja bym szedł takim tropem że jeden z tych konektorów co są obok siebie to wyzwalanie impulsu a drugi to zasilanie modułu z cewki masa jest podłączona do metalowej obudowy cewkomodułu. Podłącz i ew. zamień te 2 przewody to będziesz wiedział nic nie zepsujesz w ten sposób.


Poczekam na odpowiedź kogoś doświadczonego bardziej, tutaj dużo logiki nie ma są 2 wtyki i 2 kable do podłączenia i chodzi mi tylko aby dostać informacje czy moje tropy są dobre podaje wiadomości jakie ja wiem , gdybym miał dostęp do zdjęć zapłonu itp to bym je tu dał. w wiązce są tylko wolne te 2 końcówki i nic więcej. te 2 czarne połączone ze sobą kable raz pokazują przejście do masy raz nie pokazują zależy na jaką pozycję dam przełącznik, natomiast czerwono-biały kabel daje napięcie co obrót wałem.
no to podłącz i sprawdź, przecież nic nie zepsujesz w ten sposób to jest kwestia zamiany przewodów , bez obrazy ale Ty chyba lubisz sobie problem z niczego robić masz tam "aż" dwa przewody
Tak tak tylko podanie napięcia na masę może uszkodzić cały układ
A co ty chcesz właściwie zrobić z tym modułem ? Gdzie go chcesz zastosować ? Masz resztę do niego ??
nie uszkodzisz zamieniając kolejność wejść .. po prostu obroty przy rozruchu są tak małe ,że napięcia zasilające CDI nie sa w stanie zaszkodzić --- odpowiedz będzie trudna bez współpracy .. prawdopodobnie jest to CDI typu magnet .... inna sprawa ,że konstrukcje takiego CDI bywają bardzo różniące się od siebie --trafienie na kogoś kto posiada w działającym silniku dokładnie takie CDI nie będzie proste
Przecież pisałem że nic nie uszkodzi.Z tego co wiadomo to On i tak nie ma reszty do tego znalazł jakiś cewkomoduł nawet nie wiadomo czy sprawny i oczekuje niewiadomo jak fachowych odpowiedzi .Jak nie ma reszty to niewiele mu z tego przyjdzie , mając taki cewkomoduł i nie wiedząc jak wyglądała cała reszta.

Przecież pisałem że nic nie uszkodzi.Z tego co wiadomo to On i tak nie ma reszty do tego znalazł jakiś cewkomoduł nawet nie wiadomo czy sprawny i oczekuje niewiadomo jak fachowych odpowiedzi .Jak nie ma reszty to niewiele mu z tego przyjdzie , mając taki cewkomoduł i nie wiedząc jak wyglądała cała reszta.

Masz mnie za jakieś dziecko lub za 15 letniego gówniarza ?, gdybym nie miał reszty to bym nie zawracał d..y, reszta jest tylko dostępu nie ma ponieważ śruby są tak zjechane że nie idzie zdjąć pompy wody aby zrobić zdjęcia zapłonu. co do silnika jest to silnik Morini, marka pojazdu nie znana bo przyszła goła rama na kołach z silnikiem i elektryką wszystko po podłączałem i został tylko ten zasrany cewko-moduł. przed rozłożeniem pojazdu do malowania i remontu była iskra na 100% pojazd jeździł tylko właściciel nie zrobił zdjęcia jak te 2 przewody były wcześniej podłączone i dał całość mi abym to ja się męczył bo jak to On powiedział: Nie mam czasu, ale mam pieniążki żeby ktoś to za mnie zrobił.

Jeżeli to taki wielki problem pomyśleć trochę bardziej i robicie łaskę pomagając to dziękuję za taką pomoc i temat można zamknąć.

Pozdrawiam
,,, za mało napisałeś na początku.. zaczynasz temat pozwól dowiedzieć się czegoś więcej dnia zostawiaj miejsca na domysły . nie odpowiadasz na proste pytania czy przewody do zasilania modułu wychodzą z silnika bezpośrednio czy po przez inny moduł ??
Nie idą bezpośrednio z silnika, tzn nie wszystkie.

Te 2 czarne kable (połączone w 1 wtyk) idą aż od wiązki gdzie są przełączniki zapłonu stacyjka itp, a ten czerwono biały idzie prosto z silnika.

Przedzwoniłem do właściciela żeby dał jakąś nazwę pojazdu to ten mówi że nie zna bo papiery są od czego innego, pytałem się czy coś kiedyś zmieniał to mówi że cewki, więc poprosiłem o jakieś zdjęcie i powiedział że coś takiego tam jest:



Może to w czymś wam pomoże.
celem pytania było stwierdzenie jaki typ zapłonu .. jest to typ magnet ! jeśli chcesz sprawdzić czy jest sprawne CDI bierzesz transformator sieciowy tak aby podawał co najmniej 30V i szeregowo z zasilaniem CDI wstawiasz rezystor 30-60 Ohm .. podłącz przewód WN faje świecę ,, i na świecy powinieneś zobaczyć iskrę to taka prosta domowa metoda masę świecy musisz sam rozpoznać są tylko 2 możliwości .. znajdę czas narysuje schemat zamieszczę na forum --
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl