, Blokady Z1000 ďťż

Blokady Z1000

Niszczarka do głowy
Od jakichś 3 miesięcy posiadam Z1000 2008r. Motocykl fajny,wygodny,dobrze się manewruje w mieście,ale zacząłem zastanawiać się czy nie ma jakiś blokad.Z jedynki na gume idzie,czy ze sprzęgła czy z gazu,a z dwójki nie ma szans,lekko się podrywa. Z FZ1 róniez nie ma polotu,Yamaha łyka Kawę jak chce.Jak sprawdzić czy moto ma jakies blokady?Jedynie układ wydechowy mam zrobiony 4w1,wywalona seria i założony przelot Yoshimura r55. Może niech wypowie się jeszcze ktoś kto posiada ten model,jak to jest u niego.Dodam że poprzednio miałem GSXR-a 1000 K4 i w porónaniu do Kawy to był istny szatan.Wiedziałęm że decydując się na Kawasaki mocy będzie mniej,ale nie myślałem że to będzie taka przepaść.


Przybij pione mam to samo ;p mzoe od poczatku... tez myslalem ze mam zblokowanego...ale jednak nir..ten typ tak ma. Jak mialem seryjne zebatki to z jedynki szedl tak jak mowisz z dwojki to byla juz walka jak niewiem co... szedl ze sprzegla ale musialem go mocno podrywac i klasc na siebie. Zmienilem przelozenia jeden zab mniej na przod i jest lepiej.z 2ki idzie i z gazu i ze sprzegla bez problemu ale o 3ce na kolo to moge zapomniec...za pare dni bede kial zrobione zawory wiec powiem czy to cos dalo
Ok,dzięki.Powiedz mi czy pamiętasz ile zębów ma seryjna zębatka?Też sobie wymienie jeśli mówisz że to rozwiązało problem heh
Hmmm teraz nie pamietam ale na forum jest obszerny temat o zebatkach seryjnr chyba mial 16 przod tyl 42 ale glowy obciac sobie dam za to ;p poszukaj a znajdziesz.ile masz przebiegu u siebie? Ja tez jak zasiadlem na kawe 1000 liczylem na lepszy moment.mialem porownanie z hornetem 900 z firbladem 954 i wszystko jechalo zwawiej i mialo fajniejszy moment, ale mowie zobacze po regulacji zaworow,mkze cos to zmieni ;p


Obecnie mam 22tyś przelotu
spróbuj 15/43
Ludki,nie wiem skąd się wzięły u was takie myśli a potem irytacje,iż naked będzie żwawy jak sport,bądź pójdzie z 5 na koło (najlepiej bez gazu)?!
Przecież nie ma nawet sensu starać się porównywać motocykli o różnym przeznaczeniu i budowie;a fakt że mają po dwa koła,lampę z przodu i z tyłu oraz kierownicę nic więcej ich nie łączy.
Zmiana konfiguracji zębatek z pewnością doda uroku agresywniejszej jazdy oraz elastyczności,ale jak to w życiu zazwyczaj bywa - zawsze coś za coś.
Np:przekłamania licznika,krótkie biegi oraz mniejszy Vmax to niektóre z nich.

Proponuję wyminę sprzęta i problem rozwiąże się sam.
A wiec... zet 2004 juz po regulacji zaworow,8plytek wymieniono jakie odczucia hmm dostal napewno troche konikow bo jednak wiek 11lat troche ich zabral,dzisiejsza jazda wskazania na liczniku 291km/h wczesniej pokazywal 265 km/h oczywiscie cos tam.oszukuje bo zebatka o jeden zab urwana z przodu, nie pkuje juz paliwem w wydech przy redukcji biegow czy tez odpuszczabiu gazu, rwie troszke lepiej jak wczesniej do przodu i dzisiaj poszedl pierwszy raz z 3 z gazu na kolo,ale niewiem czy dzieki luzom zrobionym czy zmianie laczka tylnego i przedniego na nowy/swiezy ;p ogolnie banan na mordzie sie pojawil na nowo
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl